Tzw. dialog z judaizmem nie ma sensu

Data: 2009-07-24 20:58:49
Autor: abc
Tzw. dialog z judaizmem nie ma sensu
Nie ma żadnej potrzeby dalszego poznawania judaizmu.

Przez 2000 lat Kościół zdążył bardzo dokładnie poznać historię, religię i
kulturę Żydów, a efektem tego poznania było naglące wezwanie Żydów do
nawrócenia.

W Talmudzie aż się roi od antychrześcijańskich wywodów. Ta "święta księga"
żydów nazywa Pana Jezusa "głupcem, kuglarzem, uwodzicielem, bałwochwalcą".
Żydzi twierdzą, że Chrystus "został ukrzyżowany, pogrzebany w piekle i
wreszcie stał się bożkiem swoich zwolenników".

Mówią, że pochodził z nieprawego łoża i "oddawał się sztukom magicznym".
Obrażają też Niepokalaną, Jej oblubieńca św. Józefa i całą naukę
chrześcijańską.

Nienawiść do Chrystusa i Jego Kościoła jest w Talmudzie tak wielka, że aż
nie przystoi cytować zawartych tam sformułowań.

Dlatego też wielu papieży potępiało treść Talmudu. Uczynili tak między
innymi Paweł IV, Pius IV, św. Pius V, Grzegorz XIII, Klemens VIII,
Aleksander VII, Benedykt XIV oraz Leon XIII.

Ten ostatni w kolejnym wydaniu Indeksu kazał napisać: "tego rodzaju bezecne
księgi Talmudu, Kabały i inne niegodziwe księgi hebrajskie w ogóle potępione
i zakazane pozostały i za takie uważane były; oraz aby względem nich i
innych ksiąg tego rodzaju wspomniane wyżej Postanowienie było przestrzegane
na wieki i bez naruszenia".

katolika od obywatela. Rozdział państwa od Kościoła jest sztuczny

Data: 2009-07-24 13:03:14
Autor: Antenka
Tzw. dialog z judaizmem nie ma sensu
Czy któryś z późniejszych papieży owe potępienie "Talmudu" odwołał?!
Nie, dlatego heretyckie te księgi są potępione i zakazane na wieki. Za
to trucizna z nich się  sączącą, zatruwa świat. Szatańskie dzieło.
Święty Michale Archaniele..........

Antenka

Data: 2009-07-25 14:57:35
Autor: Krzysiek
Tzw. dialog z judaizmem nie ma sensu
Hallo,

"Antenka" <sweet.blue_eyes@wp.pl> schrieb im Newsbeitrag news:926e193d-ee9b-49dd-95ef-280321f63f06a26g2000yqn.googlegroups.com...
[...]

najpierw myslec, a potem pisac, nie odwrotnie, taka jest zasada.

Talmud powstal w IV i VI w. a potepiony zostal przez papiezy
1000 lat pozniej, co latwo sprawdzic po datach.

Jezeli chrzescijanie uwazaja innych za idiotow, to nic dziwnego, ze sami
zbieraja co sieja...

MFG
Krzysiek

 --
Krzysztof Swierczynski
krzysiek_@arcor.de

Data: 2009-07-25 07:22:16
Autor: Antenka
Tzw. dialog z judaizmem nie ma sensu
On 25 Lip, 14:57, "Krzysiek" <krzysi...@arcor.de> wrote:
Hallo,

"Antenka" <sweet.blue_e...@wp.pl> schrieb im Newsbeitragnews:926e193d-ee9b-49dd-95ef-280321f63f06a26g2000yqn.googlegroups.com...

> [...]

1000 lat pozniej, co latwo sprawdzic po datach.

Jezeli chrzescijanie uwazaja innych za idiotow, to nic dziwnego, ze sami

krzysi...@arcor.de

To nie istotne, w którym wieku Kościół potępił te dwie magiczne księgi
- w każdym razie nigdy tego nie odwołał, jak nigdy nie zostały
oddwołane encykliki papieskie potepiające masonerię i liberalizm, a
jest ich trochę. Papież JP II w roku 1986r. wydał dokument, w którym
podtrzymał potępienie wszelkich organizacji masońskich.

Antenka

Data: 2009-07-25 17:24:21
Autor: ColgatesBilly
"Antenka" <sweet.blue_eyes@wp.pl> wrote in message news:b229d63f-87cf-4056-9e41-e8ee16000f50j32g2000yqh.googlegroups.com...
> [...]

jest ich trochę. Papież JP II w roku 1986r. wydał dokument, w którym
podtrzymał potępienie wszelkich organizacji masońskich.

__________

Jak wiec juz przeczytalas Krzyz i Sztylet, to teraz kolej na
"Nicky Cruz" opowiada - bo... obie ksiazki,
z tego co wiem, NIE ZOSTALY PRZEZ KOSIOL ZAKAZANE
a przeciwnie, nawet je Dominikanie sprzedawali...spod lady bozej

http://nickycruz.ovh.org/nickycruz_download.html

P-Kol

Data: 2009-07-27 10:11:37
Autor: Vic
Antenka wrote:
jak nigdy nie zostały
oddwołane encykliki papieskie potepiające masonerię i liberalizm

To encykliki sie "odwoluje"???
Antenka, zainteresuj sie wreszcie jakos glebiej katolicyzmem, bo widze ze zatrzymalas sie w rozwoju na etapie klepania rozanca...
Tomasza z Akwinu czytala? Jakakolwiek encyklike czytala? Moze chociaz "Pamiec i tozsamosc"?

--
plazoVic

"Wszyscy chcą naszego dobra. Nie dajcie go sobie zabrać" SJL

Data: 2009-07-27 02:20:42
Autor: Antenka
Tzw. dialog z judaizmem nie ma sensu
Vicek, denerwujesz mnie, dlatego postanowiłam nie wchodzić z tobą
więcej w żadną polemikę. Nie testuj mnie! Czytałam i czytam więcej niż
ci się zdaje.  A "Fides et Ratio", baran czytał??? Po tych tekstach
widzę, że nie, a błąd - zasadniczy błąd!

Antenka -bez odbioru

P.s. Uciekam stąd - rzygać mi się chcę jak czytam wasze teksty takiego
prosiaka, tzvela, siura i twoje też!

Data: 2009-07-27 12:08:11
Autor: Vic
Antenka wrote:
Czytałam i czytam więcej niż
ci się zdaje.  A "Fides et Ratio", baran czytał??? Po tych tekstach
widzę, że nie, a błąd - zasadniczy błąd!

Ha, ha, ha, Antenka rozwazajaca kwestie wiedzy opartej na wierze w odniesieniu do konwencjonalnego poznania :)
Wybacz, ale brzmi niewiarygodnie :)))))

Twoj swiatopoglad, ktory tak pieknie nam tutaj na psp wyluszczasz, ma sie do mysli JPII pozostawionej m.in. w encyklikach, jak piesc do oka.

Data: 2009-07-27 03:36:46
Autor: Antenka
Tzw. dialog z judaizmem nie ma sensu
Złamłam moje postanowienie po raz ostatni. Nic nie wiesz o mnie i o
moim światopoglądzie, za to ty już się dostatecznie odkryłeś. Gdybyś
uważnie przeczytał tę ostatnią przez mnie wymienioną encyklikę JPII
"Fides et Ratio" to musiałbyś przyznać, że istnieją obszary, których
swoim ograniczonym vicowym rozumkiem nie jesteś w stanie objąć. I
choćbyś tupał nóżkami - nic ci to nie pomoże :). Wtedy jedynym,
logicznym i w gruncie rzeczy jedynym rozwiązaniem, jakie ci  pozostaj
jest wiara. Nikt ci nie zabrania używania rozumu, a już na pewno nie
Stwórca. Wszak od niego otrzymaleś to cenne narzędzie poznania -
poznania na twoje małe ludzkie możliwości Vicuś! :-)
I przypommniało mi się na koniec to : "Cóż ma człowiek, czego by nie
otrzymał..." Nothing ! Więc bądź wdzięczny. Bye!

Antenka

Data: 2009-07-27 12:41:26
Autor: Vic
Antenka wrote:
[...]

Czy to czasem nie ty, za niejakim abc, pisalas cos o straszliwym krzyku, co to dotarl do tronu Boga?

[...]

A te wszystkie przepelnione niewypowiedzianie wielka miloscia blizniego hasla o parchach, to tez ci Stworca dal?

Data: 2009-07-27 04:18:37
Autor: Antenka
On 27 Lip, 12:41, Vic <bjor...@o2.pl> wrote:
Antenka wrote:
> [...]

--
plazoVic

"Wszyscy chcą naszego dobra. Nie dajcie go sobie zabrać" SJL

;-(((

Data: 2009-07-27 14:06:14
Autor: Jarek - akwizytor z Jasnej Góry
Tzw. dialog z judaizmem nie ma sensu
Użytkownik "Antenka" <sweet.blue_eyes@wp.pl> napisał

[...]

To jedyny "argument" podgłupiastego druta.

Przemek
--

"Kamińskiemu głosy mieszkańców Jedwabnego i okolic były potrzebne, bo był
wówczas posłem ZChN-u z Łomżyńskiego. Chciał je kupić w najbardziej

Data: 2009-07-27 13:34:16
Autor: Antenka
Tzw. dialog z judaizmem nie ma sensu
Po co te znaki zapytania? Napisałam, że nie chcę z tobą polemizować.
Jesteś zręcznym manipulatorem.

Antenka

Data: 2009-07-24 21:21:24
Autor: Piotr
Dnia Fri, 24 Jul 2009 20:58:49 +0200, abc napisał(a):

[...]

Nie ma bo jest tzw.
Piotr

Data: 2009-07-25 00:29:50
Autor: ColgatesBilly
"abc" <oppa12@wp.pl> wrote in message news:h4d0db$n9h$1atlantis.news.neostrada.pl...
[...]

Z a d e n  dialog nie ma sensu.
Z nikim! I nigdy!
( no bo czy ma z Islamem, czy Prawoslawiem, ze Protestantow nie wspomne...)

Robi sie swoje, i tylko swoje, kosztem innych.
Silniejszy wygrywa, slaby ginie wraz ze swymi racjami
i nikt ich juz nie pamieta, bo w swiecie, racje maja silniejsi i zwyciezcy

Kol

Data: 2009-07-25 19:31:29
Autor: Jakub A. Krzewicki
Tzw. dialog z judaizmem nie ma sensu
piątek, 24 lipca 2009 23:29. carbon entity 'ColgatesBilly'
<Sir_kolgejts@op.pl> contaminated pl.soc.polityka with the following
letter:

[...]

Charles Darwin byłby bardzo zadowolony z twojej wypowiedzi ;)

--
tois egregorosin hena kai koinon kosmon einai ton de koimomenon hekaston eis idion apostrephesthai

Tzw. dialog z judaizmem nie ma sensu