Tzw "geje" - precz z przestrzeni publicznej

Data: 2009-12-04 18:05:07
Autor: kochamspamWYTNIJTO
Tzw "geje" - precz z przestrzeni publicznej

Data: 2009-12-04 19:08:36
Autor: pluton
Tzw "geje" - precz z przestrzeni publicznej
ale tylko szeregowi, czy biskupi tez ?

Nullification

Data: 2009-12-04 19:19:50
Autor: Jadrys
Tzw "geje" - precz z przestrzeni publicznej
kochamspamWYTNIJTO@poczta.onet.pl pisze:

Mają zejść do podziemia? Chcesz wyludnić psp?

Data: 2009-12-04 20:14:15
Autor: bolek

Użytkownik "Jadrys" <Che@yahoo.com> napisał w wiadomości news:hfbjs5$69e$2news.onet.pl...
kochamspamWYTNIJTO@poczta.onet.pl pisze:

Mają zejść do podziemia? Chcesz wyludnić psp?

Nie mam nic przeciwko gejom jeżeli ograniczą swoje pedalstwo
do prywatnych czterech ścian. Czy ja chodzą po ulicy z gołą dupą
i ściskam swoją żonę. Przecież od razu by mnie aresztowali
za obrazę moralności. A im wolno urządzać jakieś marsze z gołymi dupami,
z gołymi cyckami,
 i jeszcze policja pilnuje ich bezpieczeństwa.
I kto tu jest dyskryminowany ?

bolek

Data: 2009-12-05 15:19:12
Autor: Jadrys
bolek pisze:
[...]

A jak oni mają walczyć o swoje prawa? Pokazać że też są częścią społeczeństwa?  Że są dyskryminowani? Pozbawieni wielu podstawowych praw?

Data: 2009-12-05 14:24:33
Autor: Karol
Tzw
Jadrys <Che@yahoo.com> napisał(a):
A jak oni mają walczyć o swoje prawa? Pokazać że też są częścią społeczeństwa?  Że są dyskryminowani? Pozbawieni wielu podstawowych praw?

..a na przyklad jakich podstawowych praw sa pozbawieni? --

Data: 2009-12-05 16:46:08
Autor: Jadrys
Tzw
Karol pisze:
[...]

Zawierania związków małżeńskich, chociażby.

Tzw "geje" - precz z przestrzeni publicznej