U-23 też dostało

Data: 2010-08-12 12:26:04
Autor: Marcin Kasperski
U-23 też dostało

Irlandia Północna U-23 - Polska U-23 2:0 (1:0).
Bramki: Martin Donnelly 42, Jordan Owens 67

Irlandia Północna: Christopher Keenan - William Joseph Burns, Ross
Redman (63. Christopher Ramsey), Aaron Stewart, Robert Jay Magee, James
Mulgrew, Philip Lowry, Daryl Fordyce (46. Ryan Catney), Jordan Owens
(85. Michael Carvill), Liam Boyce (56 Darren Boyce), Martin Donnelly.

Polska: Rafał Gikiewicz - Adam Danch, Adam Kokoszka, Piotr Polczak
(46. Mateusz Kowalski), Marek Wasiluk - Przemysław Oziębała (73. Kamil
Poźniak), Piotr Kuklis (46. Krzysztof Janus), Radosław Majewski, Piotr
Ćwielong - Dawid Janczyk, Przemysław Trytko.

Przynależność klubowa Irlandczyków:

Keenan (Crusaders), Burns (Linfield), Redman (Portadown), Stewart
(Ballymena Utd), Magee (Glenavon), Mulgrew (Linfield), Lowry (Linfield),
Fordyce (Glentoran), Owens (Crusaders), L Boyce (Cliftonville), Donnelly
(Crusaders). Subs: O’Neill (Dungannon Swifts), Ramsey (Portadown),
D. Boyce (Coleraine), Carvill(Linfield), Catney (Cliftonville), Taylor
(Glentoran), Smith (Ballymena Utd)

a tu odrobina opisu: http://www.belfasttelegraph.co.uk/sport/football/international/international-challenge-trophy-crusaders-duo-on-target-as-northern-irelands-under23s-top-table-14905009.html

Data: 2010-08-12 12:31:36
Autor: Mane
U-23 też dostało
Ehh, nie tylko zawodowcy z Azerbejdżanu nas leją, ale nawet amatorzy z Irlandii Północnej. Dobrze, że nie gramy w najbliższym czasie z San Marino. Tak jeszcze trochę pożyjemy w świadomości o naszej wydumanej potędze piłkarskiej.

Data: 2010-08-12 16:58:02
Autor: Fidelio
U-23 też dostało
Użytkownik "Mane" <mane1979pl@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:i40ila$at2$1inews.gazeta.pl...
[...]

Musisz trochę poczekać aż z orlików sfruną piłkarskie orły ;-)

Im szybciej znajdziemy się na dnie tym lepiej, może w końcu dotrze gdzie trzeba, że trzeba coś zrobić ze szkoleniem młodzieży.

Data: 2010-08-12 17:50:24
Autor: maciej
U-23 też dostało
Fidelio napisał:

Im szybciej znajdziemy się na dnie tym lepiej, może w końcu dotrze gdzie trzeba, że trzeba coś zrobić ze szkoleniem młodzieży.

Niestety nie. Na dnie jesteśmy już teraz i nic się nie dzieje. Popatrz na jakikolwiek zjazd PZPN, same stare mordy, pewie w większości stare postkomuchy, które się wygodnie zaszyły na sowicie opłacanych posadkach nie do ruszenia, gdzie większość forsy i tak krąży pod stołem.

Ludziom się wydaje, że działaczom, czy politykom chociaż w minimalnym stopniu chodzi o jakieś wyższe dobro.
Naiwność nie zna granic ;-) Ich cała energia skierowana jest tylko w kierunku utrzymania się przy korycie.

Data: 2010-08-13 07:58:10
Autor: Mane
U-23 też dostało
W dniu 2010-08-12 17:50, maciej pisze:

[...]

My to już osiągnęliśmy nie drugie dno, ale co najmniej dziesiąte.

Data: 2010-08-12 12:33:07
Autor: maciej
U-23 też dostało
Marcin Kasperski napisał:

Irlandia Północna U-23 - Polska U-23 2:0 (1:0).

A pasmo "sukcesów" rozpoczęło U-19 dzień wcześniej....

http://www.90minut.pl/news/131/news1312415-U-19-Polska-1-3-Szwecja.html

Data: 2010-08-12 23:05:52
Autor: Marcin Kasperski
U-23 też dostało

O, jeszcze kwiatek z wywiadu ze Smudą
(http://sport.interia.pl/szukaj/news/smuda-w-budowaniu-kadry-przyjdzie-moment-objawienia,1516194)

- Wczoraj byłem świadkiem, jak Stefan Majewski przekonywał pana do sensu
  reprezentacji U-23.

- Tak, tak - z Polczakiem i Wasilukiem z Cracovii. Ta reprezentacja nie
  ma sensu, pan zna moje zdanie na ten temat...

- Gołębiewskiego pan jednak wziął z U-23 do pierwszej drużyny.

- A skąd! Nie z U-23, bo śmieszne mecze grają, a z Polonii Warszawa,
  gdzie widziałem jego moĹźliwości. MĂłwię Stefanowi, Ĺźe tych piłkarzy,
  ktĂłrych on powołuje, to ja nie chcę. Wcale mnie nie słucha... Będę
  jednak głośno mĂłwił o pewnych rzeczach. Taka teĹź jest rola
  selekcjonera.

U-23 też dostało