U DYMNEJ W TVP2...

Data: 2010-03-08 13:11:42
Autor: Panslavista
U DYMNEJ W TVP2...
....przed chwilą kobieta opisała objawy jakie ma po ataku na nią.
Są bardzo podobne do moich.
To ofiara ataku biochemicznego bądź fizycznego.
Biochemiczny:
toksyny, bakterie, wirusy i pasożyty niszczące układ nerwowy.
Fizyczny:
Haarp, infradźwięki, promieniowanie jonizujące bądź pierwiastki promieniotwórcze, np. stront, uran, pluton, polon.
Na mnie wykonano kilka ataków:
Po pierwszym starciłem zdolność do uczenia się.
Po drugim (wirus HPV) obrosłem brodawkami - wyrosły mi guzy.
Po trzecim (postrzał z wiatrówki w przedramię) ataku, który nastąpił, gdy mój organizm podnosił się dość skutecznie po drugim, atak na układ nerwowy drobnoustroje niszczące nerwy (zjadające).
    Permanentny stan zmęczenia.
    Kto? Izrael, Izrael BIS, Izrael CIS.

Data: 2010-03-08 13:33:59
Autor: Neko
U DYMNEJ W TVP2...
Użytkownik "Panslavista" <prawusek@interia.pl> napisał

[...]

Wspolczujemy. Szczegolnie tych brodawek. Niech pan posmaruje denaturatem.

Data: 2010-03-08 15:59:05
Autor: Kenwood
U DYMNEJ W TVP2...
[...]

Nie.