U Ewy Drzyzgi....

Data: 2009-06-04 08:09:49
Autor: Tzva Adonai
U Ewy Drzyzgi....
.... Polki opowiadają o swoich związkach z Arabami...

"Traktował mnie jak przedmiot domowy".
"Po ataku na WTC śmiał się przez cztery dni, wygrażał niewiernym i
zaczął się sam stołować"
"Dżihad był dla niego całym życiem, nasze miejsce było na równi ze
zwierzętami domowymi"
"Ubliżał mi, że jestem brudną szmatą i istotą przeklętą przez Allaha".

Za każdym razem, gdy wysłuchuję takich opowieści, zastanawiam się, co
ciągnie Polki do Arabii prócz ślepej miłości....

Data: 2009-06-04 17:40:23
Autor: Panslavista
U Ewy Drzyzgi....

Użytkownik "Tzva Adonai" <tzva.adonai1@lycos.com> napisał w wiadomości
[...]