U HERMANA NA GRILLU

Data: 2012-07-02 14:57:25
Autor: Observatore
U HERMANA NA GRILLU
Data: 2012-07-02 17:59:41
Autor: Przemysław M.
U HERMANA NA GRILLU
Dnia Mon, 2 Jul 2012 14:57:25 +0000 (UTC), Observatore napisał(a):

http://www.youtube.com/watch?v=jXtF_-F_HP4

Klasa podobna do:
http://www.youtube.com/watch?v=vVEwa-y7Etc&feature=related

--

Nie ukrywam swojego negatywnego stosunku do Donalda Tuska. Jeśli to był "tylko" wypadek, to tym bardziej ponosi odpowiedzialność za śmierć Lecha Kaczyńskiego i całej delegacji prezydenckiej. Musiałbym być psychicznie niezrównoważony, żeby tolerować Tuska, który odpowiada za śmierć moich przyjaciół. Powtarzam, że nie kieruję się żądzą zemsty. Ja potrafiłem w życiu wybaczyć wielokrotnie, ale pan Tusk nie spełnia żadnego kryterium, żebym miał mu wybaczyć - podsumowuje
Kaczyński.

Data: 2012-07-02 16:04:44
Autor: Observatore
U HERMANA NA GRILLU
Przemysław M. <BronimyPiSprzedPO@gaztea.pl> napisał(a):
Dnia Mon, 2 Jul 2012 14:57:25 +0000 (UTC), Observatore napisał(a):

> http://www.youtube.com/watch?v=jXtF_-F_HP4

Klasa podobna do:
http://www.youtube.com/watch?v=vVEwa-y7Etc&feature=related

niestety kula w plot. To Herman rzadzi juz druga kadencje i wy ochraniajac
tego drobnego cwaniaczka i nieudacznika, wbrew wszelkiemu rozsadkowi,
wydajecie sobie bardzo zle swiadectwo.

Nie dziwcie sie potem, ze inne narody uwazaja Polakow za glupkow.

Data: 2012-07-02 18:09:19
Autor: Przemysław M.
U HERMANA NA GRILLU
Dnia Mon, 2 Jul 2012 16:04:44 +0000 (UTC), Observatore napisał(a):

[...]

Nie bardzo rozumiem do kogo ten apel? Do Naszej Klasy?

--
Jarosław Kaczyński oświadczył, że z własnej woli nie zrezygnuje ze stanowiska Prezesa PiS. - Mnie witają okrzykami: "Jarosław Polskę zbaw". http://tiny.pl/hlh7b

Data: 2012-07-02 16:16:25
Autor: Observatore
U HERMANA NA GRILLU
Przemysław M. <BronimyPiSprzedPO@gaztea.pl> napisał(a):

> tego drobnego cwaniaczka i nieudacznika, wbrew wszelkiemu rozsadkowi,
> wydajecie sobie bardzo zle swiadectwo.

Nie bardzo rozumiem do kogo ten apel? Do Naszej Klasy?

a wiecie chociaz co to jest APEL??

Ja tylko stwierdzam fakt. Dzieki takim jak wy zwolennikom nierzadu i
popieraczom ewidentnych oszustow, Polacy maja na swiecie opinie glupkow z
ktorych swiat sie smieje i kopie w doope przy kazdej okazji.

Data: 2012-07-02 20:36:51
Autor: Przemysław M.
U HERMANA NA GRILLU
Dnia Mon, 2 Jul 2012 16:16:25 +0000 (UTC), Observatore napisał(a):

[...]

Po raz kolejny pytam: do kogo ten apel? Do Naszej Klasy? --

http://tiny.pl/hlh7v

Data: 2012-07-02 18:46:43
Autor: Observatore
U HERMANA NA GRILLU
Przemysław M. <BronimyPiSprzedPO@gaztea.pl> napisał(a):
Po raz kolejny pytam: do kogo ten apel? Do Naszej Klasy?

 zmiencie retorytke, bo to grupa dyskusyjna, a nie posterunek UB.

Data: 2012-07-02 20:49:09
Autor: Przemysław M.
U HERMANA NA GRILLU
Dnia Mon, 2 Jul 2012 18:46:43 +0000 (UTC), Observatore napisał(a):

Przemysław M. <BronimyPiSprzedPO@gaztea.pl> napisał(a):
Po raz kolejny pytam: do kogo ten apel? Do Naszej Klasy?

 zmiencie retorytke, bo to grupa dyskusyjna, a nie posterunek UB.

Człowieku, o czym ty bredzisz? Na "wy" to mówiono chyba w PZPR czy innej
partii. Coś ci się człeku kićka albo nawaliłeś się ziołem.

Data: 2012-07-02 18:54:58
Autor: Observatore
U HERMANA NA GRILLU
> [...]

Człowieku, o czym ty bredzisz? Na "wy" to mówiono chyba w PZPR czy innej
partii. Coś ci się człeku kićka albo nawaliłeś się ziołem.

bredzenie jest dla takich jak wy zarezerwoawne. Nie ublizajcie mi bolszewicka swoloczy, tylko onuce sobie wypierzcie bo wam gnojem smierdza.

Data: 2012-07-03 19:22:10
Autor: Przemysław M.
U HERMANA NA GRILLU
Dnia Mon, 2 Jul 2012 18:54:58 +0000 (UTC), Observatore napisał(a):

[...]

Nie robiłem rezerwacji więc sobie daruj. Nie potrafisz dyskutowac bez
inwektyw to idź do lekarza niech cię na nogi leczy. EOT!

Data: 2012-07-03 17:27:24
Autor: Observatore
U HERMANA NA GRILLU
Przemysław M. <BronimyPiSprzedPO@gaztea.pl> napisał(a):

Nie robiłem rezerwacji więc sobie daruj. Nie potrafisz dyskutowac bez
inwektyw to idź do lekarza niech cię na nogi leczy. EOT!

Dyskutowac z kim? Z wami, ruski glupkowaty trollu i platna szmato?

Data: 2012-07-02 20:58:47
Autor: Bogdan Idzikowski
U HERMANA NA GRILLU

Użytkownik "Przemysław M." <BronimyPiSprzedPO@gaztea.pl> napisał w wiadomości news:jssqev$es8$1dont-email.me...
[...]

On inaczej nie potrafi. Starym ubekom to wchodzi w krew.

Data: 2012-07-02 19:08:40
Autor:
U HERMANA NA GRILLU
Bogdan Idzikowski <bogdanid@neostrada.pl> napisał(a):
On inaczej nie potrafi. Starym ubekom to wchodzi w krew.

taa...inni sa ubekami, a wy platfus bezmyslnie popierajacy Hermana, lazacego na pasku Putina i Anieli oraz partie zalozona przez ubekow, nie jestescie oczywiscie ubekiem tyko moze ormowcem lub zomowcem?

A mozgi wasze to mocza sie w formalnie razem ze sztucznymi szczekami w sloikach
po ogorkach kiszonych?

Data: 2012-07-03 19:24:58
Autor: Przemysław M.
U HERMANA NA GRILLU
Dnia Mon, 2 Jul 2012 19:08:40 +0000 (UTC), fajny.d.arzbor.SKASUJ@gazeta.pl
napisał(a):

[...]

Czy wszyscy pisowcy są tak porabani? Na argumenty odpowiadają wyzwiskami.
Zakompleksione biedaczyska.

Data: 2012-07-03 17:32:07
Autor: Observatore
U HERMANA NA GRILLU
Przemysław M. <BronimyPiSprzedPO@gaztea.pl> napisał(a):
Czy wszyscy pisowcy są tak porabani? Na argumenty odpowiadają wyzwiskami.
Zakompleksione biedaczyska.

o sobie piszesz ruski trollu i bezczelny, jebniety pasciarzu z GW? --

Data: 2012-07-03 17:56:31
Autor: Observatore
U HERMANA NA GRILLU
Przemysław M. <BronimyPiSprzedPO@gaztea.pl> napisał(a):
EOT!

LOL , oczywiscie do nastepnego waszego wcielenia glupawy ruski trollu z GW....

Data: 2012-07-04 17:31:30
Autor: Przemysław M.
U HERMANA NA GRILLU
Dnia Tue, 3 Jul 2012 17:56:31 +0000 (UTC), Observatore napisał(a):

Przemysław M. <BronimyPiSprzedPO@gaztea.pl> napisał(a):
EOT!

LOL , oczywiscie do nastepnego waszego wcielenia glupawy ruski trollu z GW....

Za cienki jesteś dla mnie ;-). EOT!

Data: 2012-07-03 17:37:48
Autor: Observatore
U HERMANA NA GRILLU
Przemysław M. <BronimyPiSprzedPO@gaztea.pl> napisał(a):
Czy wszyscy pisowcy są tak porabani? Na argumenty odpowiadają wyzwiskami.
Zakompleksione biedaczyska.

nooo... tak, nie sprawdzilem skad nadajecie, bo mi sie nie chcialo.
GrzegorzuZ aka Tzva aka jaksa aka, andy Niwinski, aka Andrzej Filip  ....itp , wam  juz nic nie pomoze.
Ani na glowe, ani na nogi.

https://groups.google.com/group/pl.soc.polityka/msg/3cf165fd312c492e?
dmode=source

Data: 2012-07-03 19:51:45
Autor: Przemysław M.
U HERMANA NA GRILLU
Dnia Tue, 3 Jul 2012 17:37:48 +0000 (UTC), Observatore napisał(a):

[...]

Wystąpienie Jarosława Kaczyńskiego dowiodło, dlaczego jest tylko jeden kandydat na przywództwo w PiS. - Chcę zabiegać o to, by stanąć jeszcze raz na czele rządu Rzeczypospolitej - krzyczał donośnie prezes PiS.
Brawo! - odpowiedzieli delegaci, wstając z krzeseł. - Nie dla władzy, ale po to by zrealizować program 2020, zamożna Polska w G20 - zakończył
swoje przemówienie. W czasie prawie godzinnego wystąpienia prezesa PiS
nie padł jednak żaden konkret na temat tego planu.

 Zwyciężymy! Zwyciężymy! Zwyciężymy! - skandował prezes PiS z całą salą.

Data: 2012-07-03 19:23:40
Autor: Przemysław M.
U HERMANA NA GRILLU
Dnia Mon, 2 Jul 2012 20:58:47 +0200, Bogdan Idzikowski napisał(a):

[...]

Zauwazyłem, że koleś przykleja wszystkim łatkę "bolszewika". Zakompleksione
biedaczysko.