U.N.C.L.E. (?) raz jeszcze [identyfikacja]

Data: 2013-03-01 21:54:23
Autor: Titus Atomicus
U.N.C.L.E. (?) raz jeszcze [identyfikacja]
Witam,
Jakis czas temu prosilem o pomoc w identyfikacji filmu tv. Film anglojezyczny.
Pamietalem tylko urywek: rzecz sie dzieje w Anglii, przypuszczalnie w Londynie. Intryga jest sensacyjno-szpiegowska chyba.
Dwa glowni bohaterowie to Anglik i Amerykanin (chyba spokrewnieni i Amerykanin w goscie przyjechal, ale glowy nie dam).
Amerykanin (chyba) jezdzi jakas wehikulem-trzykolowka przypominajaca popularne kiedys u na velorexy.
Ma chyba jeszcze jakies inne gagdzety. Na pytanie kuzyna czy tez przyjaciela (?) skad je ma, odpowiada, ze 'od wujka'.

Na podstawie tego ktos tu na grupie zdiagnozowal, ze to jeden z odcinkow 'The Man from U.N.C.L.E.'.
Pytanie, czy na pewno.
I ktory to odcinek, bo juz ktorys rok mnie to gryzie...???
--
TA

Data: 2013-03-01 22:15:51
Autor: Maurycy Poszepszyński
Użytkownik - Titus_Atomicus@somewhere.in.the.world  napisał::
[...]

Jeeeeezu, człowiek - użyj guglarki i nie rób z siebie niedojdy:
http://en.wikipedia.org/wiki/The_Man_from_U.N.C.L.E.
http://en.wikipedia.org/wiki/Rowan_%26_Martin%27s_Laugh-In

Tu masz trop - ja od tego miejsca trafiłem na docelowy "dręczący" cię problem w ciągu 90 sekund.

Data: 2013-03-02 12:46:04
Autor: Titus Atomicus
U.N.C.L.E. (?) raz jeszcze [identyfikacja]
In article <51311a85$0$1220$65785112@news.neostrada.pl>,
 Maurycy Poszepszyński <syn.wodza@aztekow.com> wrote:

> [...]

Tu masz trop - ja od tego miejsca trafiłem na docelowy "dręczący" cię problem w ciągu 90 sekund.

Jestes genialnym trollem, Azor.
Tyle, ze jak zwykle nie napisales nic kontruktywnego (poza tym, ze podales linka do wiki - jakie to odkrywcze).
Lecisz do KFa i na tej grupie.
--
TA

Data: 2013-03-02 13:11:17
Autor: Titus Atomicus
U.N.C.L.E. (?) raz jeszcze [identyfikacja]
In article <Titus_Atomicus-B155D1.12460402032013@news.atman.pl>,

> [...]

Tyle, ze jak zwykle nie napisales nic kontruktywnego (poza tym, ze podales linka do wiki - jakie to odkrywcze).

 Nawiasem mowiac, ten drugi link, ktory wkleiles, jest nie na temat.
--
TA

Data: 2013-03-02 22:33:32
Autor: Maurycy Poszepszyński
> [...]

Lecisz do KFa i na tej grupie.

Nawiasem mowiac, ten drugi link, ktory wkleiles, jest nie na temat.

Jesteś głupi jak mój pies, który nigdy nie umie znaleźć rzuconego patyka - tam jest właśnie trop. :-)

Data: 2013-03-02 22:35:52
Autor: Maurycy Poszepszyński
> [...]

Tyle, ze jak zwykle nie napisales nic kontruktywnego (poza tym, ze
podales linka do wiki - jakie to odkrywcze).

:-) Nic ci to nie da - ważne, zebym to ja miał ubaw czytając i punktując historie twoich "nieszczęść".

Za dzisiejsze masz trzy gwiazdki na dziesięć. Miewałeś o wiele lepsze i śmieszniejsze wtopy.

***

U.N.C.L.E. (?) raz jeszcze [identyfikacja]