مبوب الالكترونيات والأ ع&

Data: 2009-04-01 18:08:44
Autor: matador
مبوب الالكترونيات والأ ع&
مبوب الالكترونيات والأع&

Szalom !!!

matador.

Data: 2009-04-01 18:12:53
Autor: matador
مبوب الالكترونيات وا لأع&
Tzva Adonai pisze:
On 1 Kwi, 18:08, matador <mata...@neostrada.pl> wrote:

مبوب الالكترونيات والأع&

Na pl.soc.polityka mówi się albo po polsku, albo po hebrajsku...
Arabski nie jest mile widziany...

P.A. !!!

matador.

Data: 2009-04-01 18:19:13
Autor: matador
مبوب الالكترونيات وا لأع&
Tzva Adonai pisze:
On 1 Kwi, 18:12, matador <mata...@neostrada.pl> wrote:

P.A. !!!

Jesteś elektronikiem?..

O YEAH !!!

matador.

Data: 2009-04-01 18:21:30
Autor: matador
مبوب الالكترونيات وا لأع&
Tzva Adonai pisze:

Skąd znasz arabski?..

Od palestyńskich bojców studiujących (po 20 lat!) na PWr w latach 70'.

matador.

Data: 2009-04-01 18:38:04
Autor: raff
مبوب الالكترونيات وا لأع&
matador pisze:
Tzva Adonai pisze:

Skąd znasz arabski?..

אתה חרא

R.

Data: 2009-04-01 18:42:18
Autor: matador
مبوب الالكترونيات وا لأع&
raff pisze:

אתה חרא

He,he !!! P.A.

matador.

Data: 2009-04-01 18:57:12
Autor: rAzor
مبوب الالكترونيات وا لأع&
Użytkownik raff napisał:
matador pisze:
Tzva Adonai pisze:

Skąd znasz arabski?..

אתה חרא

Byś się, k..wa, wstydził.
--
Z lewactwem się nie dyskutuje, lewactwo wali się w ryj w obronie własnej.
Nie płakałem po Geremku.

Data: 2009-04-01 18:58:33
Autor: matador
مبوب الالكترونيات وا لأع&
rAzor pisze:

Byś się, k..wa, wstydził.

Ciężki kaliber, na żartach się nie zna ;-)

Pozdrawiam

matador.

Data: 2009-04-02 08:52:20
Autor: Bad Behaviour
مبوب الالكترونيات وا لأع&
raff wrote:
matador pisze:
Tzva Adonai pisze:

Skąd znasz arabski?..

אתה חרא
למצוץ לי את הזין

Data: 2009-04-02 10:26:04
Autor: raff
مبوب الالكترونيات وا لأع&
Skąd znasz arabski?..

אתה חרא
למצוץ לי את הזין

wal sie.

R.

Data: 2009-04-02 10:34:57
Autor: Andrzej Adam Filip
مبوب الالكترونيات و الأع&
Bad Behaviour <bad@bevahiour.co.nz> pisze:

raff wrote:
matador pisze:
Tzva Adonai pisze:

Skąd znasz arabski?..

אתה חרא
למצוץ לי את הזין

[ You shit ; Suck My Dick]

Odważnie ujawniasz swoją orientacje seksualną :-)

Wielką szkodę przynoszą głupim ci, którzy ich chwalą.
  -- Demokryt (ok. 460 - ok. 370 p.n.e.)

Data: 2009-04-02 10:40:20
Autor: Bad Behaviour
مبوب الالكترونيات وا لأع&

raff wrote:
matador pisze:
Tzva Adonai pisze:

Skąd znasz arabski?..

אתה חרא
למצוץ לי את הזין

[ You shit ; Suck My Dick]

Odważnie ujawniasz swoją orientacje seksualną :-)

Widze, ze wiecej kolegow z Izraela tutaj przesiaduje, niz myslalem :)

Data: 2009-04-02 10:59:13
Autor: jadrys
مبوب الالكترونيات وا لأع&

raff wrote:
matador pisze:
Tzva Adonai pisze:

[...]

Jesteś głupi? Czy tylko udajesz?

Data: 2009-04-02 11:08:36
Autor: raff
مبوب الالكترونيات وا لأع&
[...]

On udaje.

Ty jestes agentem z Tybetu czy z czegos tam ;)

R.

Data: 2009-04-02 11:14:40
Autor: jadrys
مبوب الالكترونيات وا لأع&
raff pisze:
[...]

Feudalnego Tybetu? Nigdy!! Światopogląd mi nie pozwala..

--
Linuks to system dla myślących użytkowników..    Ja

A Debian jest pierwszym sekretarzem tego
systemu...   Również ja

Linux के एक प्रतिभाशाली है

मैं भीी

Data: 2009-04-02 11:20:02
Autor: raff
مبوب الالكترونيات وا لأع&
[...]

Okay, ty Hindusie, Nepalczyku ty.

R.

Data: 2009-04-02 11:30:47
Autor: jadrys
مبوب الالكترونيات وا لأع&
raff pisze:
[...]

Ooo tak, zawsze byłem wrażeniem stylu życia hindusów, tacy sobie wolnomyśliciele.. A styl polityki Gandhiego - poezja.. Jednym słowem przeuroczy kraj przeuroczy ludzie..

Data: 2009-04-11 04:13:25
Autor: Jakub A. Krzewicki
مبوب الالكترونيات والأع&
czwartek, 2 kwietnia 2009 11:14. carbon entity 'jadrys'
<""andrzej203\"@op.pl  |ó.H -@"> contaminated pl.soc.polityka with the
following letter:

Feudalnego Tybetu? Nigdy!! Światopogląd mi nie pozwala..

No dobra, ja jestem tym agentem zaprzyjaźnionego Tybetu ;)
ཨོཾ་མ་ཎི་པ་དྨེ་ཧཱུྃ་ --
tois egregorosin hena kai koinon kosmon einai ton de koimomenon hekaston eis idion apostrephesthai

Data: 2009-04-11 04:28:31
Autor: rAzor
مبوب الالكترونيات وا لأع&
Użytkownik Jakub A. Krzewicki napisał:
[...]

Gówno prawda - jesteś agentem wywiadu działającym przeciwko Chinom..

Data: 2009-04-11 17:00:25
Autor: Jakub A. Krzewicki
???? ???????????? ?????&
sobota, 11 kwietnia 2009 04:28. carbon entity 'rAzor'
<z.okazji.swiat@lewaki.maja.luz.com> contaminated pl.soc.polityka with the
following letter:

Gwno prawda - jeste agentem wywiadu dziaajcym przeciwko Chinom..

Tja... uczcym si tradycyjnego kung-fu ;)

--
tois egregorosin hena kai koinon kosmon einai ton de koimomenon hekaston eis idion apostrephesthai

Data: 2009-04-11 11:16:44
Autor: jadrys
مبوب الالكترونيات وا لأع&
Jakub A. Krzewicki pisze:
[...]

Zaprzyjaźnionego z kim?

Data: 2009-04-02 11:07:42
Autor: Panslavista
???? ???????????? ?????&

Uytkownik "Bad Behaviour" <bad@bevahiour.co.nz> napisa w wiadomoci
Andrzej Adam Filip wrote:

> [ You shit ; Suck My Dick]
>
> Odwanie ujawniasz swoj orientacje seksualn :-)

Widze, ze wiecej kolegow z Izraela tutaj przesiaduje, niz myslalem :)

To tu same ydy, p-ydy i wier-ydy, oprcz mnie Polaka prawdziwego na
obie nogi. To dlatego podlegam zaydzaniu na potg - parchy nie mog
znie, e jest Polak Prawdziwy, ktry si ydom nie kania.

Data: 2009-04-01 19:02:53
Autor: rAzor
مبوب الالكترونيات وا لأع&
Użytkownik matador napisał:
Tzva Adonai pisze:

Skąd znasz arabski?..

Od palestyńskich bojców studiujących (po 20 lat!) na PWr w latach 70'.

matador.

Mieszkałem po sąsiedzku z takim w "Jaskini" na d. placu Engelsa :-)
Był od nas starszy o jakieś dziesięc lat, a po śmierci jaką miał w oczach widać było, że słusznie sobie zasłużył na studia i wielu kosmatych za nim "tęskniło". he he

Data: 2009-04-01 19:05:17
Autor: matador
مبوب الالكترونيات وا لأع&
Tzva Adonai pisze:

[...]

Na moim roku był niejaki Nehman Fahour (?). Po wakacjach zawsze chwalił się zdjęciami z kałachem na tle płonącego Bejrutu. Studiował (?) około jedenastu lat eletronikę.

matador.

Data: 2009-04-01 23:57:30
Autor: jadrys
مبوب الالكترونيات وا لأع&
Tzva Adonai pisze:
On 1 Kwi, 18:19, matador <mata...@neostrada.pl> wrote:

O YEAH !!!

Skąd znasz arabski?..

... I czcionkę?

Data: 2009-04-02 02:12:22
Autor: rAzor
مبوب الالكترونيات وا لأع&
Użytkownik jadrys napisał:
jadrys pisze:
Tzva Adonai pisze:
On 1 Kwi, 18:19, matador <mata...@neostrada.pl> wrote:

O YEAH !!!

Skąd znasz arabski?..

.. I czcionkę?

Masz..

To znaczy, ze jak - niby podajesz w sigu, ze linux jest dla myślących, a takie durne pytania zadajesz?

Data: 2009-04-02 08:23:03
Autor: jadrys
مبوب الالكترونيات وا لأع&
rAzor pisze:
Użytkownik jadrys napisał:
jadrys pisze:
Tzva Adonai pisze:
[...]

To było pytanie retoryczne.. Domyślam się skąd ma czcionkę.. :-P

Data: 2009-04-01 18:39:20
Autor: konserwator
???? ???????????? ?????&

Uytkownik "matador" <matador@neostrada.pl> napisa w wiadomoci news:gr03m4$na4$1atlantis.news.neostrada.pl...
???? ???????????? ?????&

Szalom !!!

to izraelska ksywa agenta Bolka?

rym

Data: 2009-04-02 04:49:39
Autor: cirrus
???? ???????????? ?????&
Uytkownik "matador" <matador@neostrada.pl> napisa w wiadomoci news:gr03m4$na4$1atlantis.news.neostrada.pl...
???? ???????????? ?????&
Szalom !!!
matador.

U ciebie ju szabas?

--
stevep

Data: 2009-04-11 17:05:57
Autor: Andrzej Adam Filip
Ogłoszenia Elektronika i Aloa &
matador <matador@neostrada.pl> pisze:

مبوب الالكترونيات والأع&

Szalom !!!

matador.

Auto-tłumoczenie z Google:
  "Ogłoszenia Elektronika i Aloa &"

:-)

Polacy nie wierzą temu, kto w sposób jawny a bezpodstawny
atakuje drugą stronę.
  -- Lepper, Andrzej (1954-)

مبوب الالكترونيات والأ ع&