U Rydzyka już nie lubią Kaczyńskiego.

Data: 2010-06-14 23:27:30
Autor: awe
U Rydzyka już nie lubią Kaczyńskiego.
NIe ma sensu dywagowac JK zostanie prezydentem a przyszle wybory wygra PiS
awe

Data: 2010-06-14 23:34:10
Autor: Tomy M.

Użytkownik "awe" <fakej2345@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:hv66of$j03$1news.onet.pl...
NIe ma sensu dywagowac JK zostanie prezydentem a przyszle wybory wygra PiS

  Też tak myślę, jeżeli nikt przed wyborami nie
wyciągnie nowych dowodów na to że ojciec Kaczyńskich
był palaczem w Oświecimiu to Kommora nie ma kompletnie
żadnych szans.
  Kaczyński po wygranej wykorzysta prezydenturę aby
udowodnić jak durny mamy rząd i kolejne wybory
to powrót VI RP ...

Tomy M.

Data: 2010-06-15 10:08:16
Autor: awe

Użytkownik "Tomy M." <tomy@ansibl.com> napisał w wiadomości news:4c16a054$0$19172$65785112news.neostrada.pl...

[...]

-- -- -- -- --
no i oni juz tak sie IV RP nie boja bo majatek zostal zabezpieczony i wywieziony np KRAUZE - metoda nazywa sie wiercenia dla poszukiwania ropy w KAZACHSTANIE, hue hue hue
awe

Data: 2010-06-15 13:47:52
Autor: Tomy M.
U Rydzyka już nie lubią Kaczyńskiego.
Użytkownik "awe" <fakej2345@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:hv7cas$mmj$1news.onet.pl...

-- -- -- -- --
no i oni juz tak sie IV RP nie boja bo majatek zostal zabezpieczony i wywieziony np KRAUZE - metoda nazywa sie wiercenia dla poszukiwania ropy w KAZACHSTANIE, hue hue hue

  Wiesz że 99% ludzi nie ma pojęcia jak transferuje się za granicę
zyski pod przykrywką kosztów...
Znam ludzi po studiach ekonomicznych którzy gdy pokazałem
im kilka prostych patentów na takie transfery to robili
wielkie oczy.
 Znam księgową w dużej firmie która robiąc przelewy do
zagranicznych banków nadal myśli że to są płatności za usługi
.... mimo że doskonale wie iż te usługi dla tej firmy robię ja,
tutaj w Polsce.

Tomy M.

Data: 2010-06-15 13:56:21
Autor: Bombelek

Użytkownik "Tomy M." <tomy@ansibl.com> napisał w wiadomości news:4c17686b$0$19167$65785112news.neostrada.pl...
[...]

Kanciarz! ;-) Tu mnie zaskoczyłeś, zajmujesz się biznesem, a zachowujesz się jak prostak.

--

Bąbel-ek

Data: 2010-06-15 09:43:08
Autor: Bombelek
[...]

I co wtedy, zrąbiesz się w gacie z radości? Obawiam się serdeńko, że ogłoszenie wyników wyborów będziesz oglądać w pierdlu. Rafał już się o to postara.

--

Bąbel-ek

U Rydzyka już nie lubią Kaczyńskiego.