U boukuna w domu wisi Żyd na ścianie.. ;}

Data: 2009-10-15 08:58:06
Autor: Tzva Adonai
U boukuna w domu wisi Żyd na ścianie.. ;}
Nie mówię teraz o krzyżu z podobizną Jezusa, tylko o plakacie, który
wisi w pokoju dziecięcym...

Foto: http://w191.wrzuta.pl/obraz/2fL5LxOvP3W/zac_efron_i_dawidek

Zac Efron to żydowski aktor młodego pokolenia...

Data: 2009-10-15 18:51:57
Autor: Jerzy Tabortowski
U boukuna w domu wisi Żyd na ścianie. . ;}
Zac Efron to żydowski aktor młodego pokolenia...

Co widzisz w tym dziwnego, powiesił plakat swojego zioma, to chyba normalne, nie ?? ;)

Data: 2009-10-15 19:41:30
Autor: boukun

Użytkownik "Tzva Adonai" <tzva.adonai1@lycos.com> napisał w wiadomości news:040e0d8e-c5ef-417a-a7b9-992c63f9e4f6a32g2000yqm.googlegroups.com...
[...]

-- -- -- -- -- -- -- -- -- --
Poszedłem z ciekawości zobaczyć, to nie było w pokoju synka, tylko córki Adrianny. Już tego plakatu tam nie ma. Córka mówi, że on nie jest Żydem, tylko gejem...
No tak, skąd my to znamy, niedośc że ...

to jeszcze pedał...

boukun

Data: 2009-10-15 10:51:09
Autor: Tzva Adonai
On 15 Paź, 19:41, "boukun" <bou...@neostrada.pl> wrote:

Poszedłem z ciekawości zobaczyć, to nie było w pokoju synka, tylko córki
Adrianny. Już tego plakatu tam nie ma.

Własnoręcznie zerwałeś?... ;}

Córka mówi, że on nie jest Żydem, tylko gejem...

Zac Efron, właśc. Zachary David Alexander Efron (ur. 18 października
1987 roku w San Luis Obispo) - amerykański aktor żydowskiego
pochodzenia.

http://pl.wikipedia.org/wiki/Zac_Efron

Data: 2009-10-15 19:58:34
Autor: boukun

Użytkownik "Tzva Adonai" <tzva.adonai1@lycos.com> napisał w wiadomości news:a478a4c2-809f-4498-b91e-00fa751dd7d8m11g2000yqf.googlegroups.com...
On 15 Paź, 19:41, "boukun" <bou...@neostrada.pl> wrote:

Poszedłem z ciekawości zobaczyć, to nie było w pokoju synka, tylko córki
Adrianny. Już tego plakatu tam nie ma.

Własnoręcznie zerwałeś?... ;}
-- -- -- -- -- -
No wiesz co, córka sobie robi w swoim pokoju co chce...

Córka mówi, że on nie jest Żydem, tylko gejem...

Zac Efron, właśc. Zachary David Alexander Efron (ur. 18 października
1987 roku w San Luis Obispo) - amerykański aktor żydowskiego
pochodzenia.

-- -- -- -- -- -- -- --
Tego nie wiedziała, a ja też, bo się byle gówniarzami nie interesuję...
Co innego Hannah Montana http://www.youtube.com/watch?v=3Waxf9KZWpM

boukun

boukun

Data: 2009-10-15 14:32:38
Autor: Marek
On 15 Paź, 19:58, "boukun" <bou...@neostrada.pl> wrote:
Użytkownik "Tzva Adonai" <tzva.adon...@lycos.com> napisał w wiadomościnews:a478a4c2-809f-4498-b91e-00fa751dd7d8m11g2000yqf.googlegroups.com....
> [...]

pochodzenia.

Tego nie wiedziała, a ja też, bo się byle gówniarzami nie interesuję...

No wiesz, BEKON  ...takiiii....obciach....
Zyd na scianie w Twoim Domu !!!!

No i jeszcze mowisz, ze ty dobrze swoje dzieci wychowujesz...
Obrzezales syna ???

Ty agencie mossadu!
Ty zdrajco !

U boukuna w domu wisi Żyd na ścianie.. ;}