U kogo w prepaid nielimitowane smsy w pakiecie?

Data: 2016-07-11 10:49:33
Autor: Marek
U kogo w prepaid nielimitowane smsy w pakiecie?
U jakiego operatora w prepaidzie dostanę smsy za darmo (w pakiecie doładowującym) wew. lub nawet do innych sieci? Pakiet doładowujący ważny dłużej niż miesiąc, min 3.

--
Marek

Data: 2016-07-11 11:03:39
Autor: the_foe
W dniu 2016-07-11 o 10:49, Marek pisze:
U jakiego operatora w prepaidzie dostanę smsy za darmo (w pakiecie
doładowującym) wew. lub nawet do innych sieci? Pakiet doładowujący ważny
dłużej niż miesiąc, min 3.

  Orange - wszystkie taryfy pre-paid
10zł m/c można włączyć cyklicznie.
SMSy darmowe bez limitu do wszystkich sieci krajowych.
http://tinyurl.com/jkjxyvp

--
@foe_pl

Data: 2016-07-11 11:08:52
Autor: the_foe
[...]

aa.. jesli potrzebujesz także sieci, to w taryfie Orange Free na kartę jest pakiet internet + nielimitowane SMSy do wszystkich sieci:
2GB = 15 zł/mc
5GB = 25 zł/mc
http://tinyurl.com/gnb3ndq

--
@foe_pl

Data: 2016-07-11 13:57:34
Autor: Marek
On Mon, 11 Jul 2016 11:08:52 +0200, the_foe <the_foewytnijto@wp.pl> wrote:
[...]

Ale czy z powyższego wynika, że trzeba doładowywać co miesiąc, żeby pakiet był aktywny? Mi chodzi o aktywowanie pakietu nie częściej niż raz na pół roku lub rok i przez ten okres sms bez limitu, da się tak?

--
Marek

Data: 2016-07-11 05:06:51
Autor: Kris
W dniu poniedziałek, 11 lipca 2016 13:57:41 UTC+2 użytkownik Marek napisał:
[...]

A ile średnio miesięcznie tych sms przewidujesz wysyłać?

Data: 2016-07-11 16:34:30
Autor: Marek
On Mon, 11 Jul 2016 05:06:51 -0700 (PDT), Kris <kszysztofc@gmail.com> wrote:
A ile średnio miesięcznie tych sms przewidujesz wysyłać

ok 500

--
Marek

Data: 2016-07-11 08:32:02
Autor: Kris
W dniu poniedziałek, 11 lipca 2016 16:34:37 UTC+2 użytkownik Marek napisał:
On Mon, 11 Jul 2016 05:06:51 -0700 (PDT), Kris <kszysztofc@gmail.com> wrote:
> A ile średnio miesięcznie tych sms przewidujesz wysyłać

ok 500
Niekt?rzy operatorzy mają nijako poza oficjalnym cennikiem oferty/karty SIM dla samych sms?w. W systemach monitoringu to się wykorzystuje. Może od tej strony popytaj.

Data: 2016-07-11 12:09:13
Autor: Dominik Ałaszewski
Dnia 11.07.2016 Marek <fake@fakeemail.com> napisał/a:

Ale czy z powyższego wynika, że trzeba doładowywać co miesiąc, żeby pakiet był aktywny? Mi chodzi o aktywowanie pakietu nie częściej niż raz na pół roku lub rok i przez ten okres sms bez limitu, da się tak?

Powinno się dać- formuła Play na kartę SMS (7 zł miesięcznie), zarejestrować numer (będzie rok ważności konta), doładować za 84 zł.

Data: 2016-07-11 17:42:35
Autor: Irokez
W dniu 2016-07-11 o 14:09, Dominik Ałaszewski pisze:
[...]

Ja potrzebowałem w Play, więc karta nowa stan darmowy, 5zł doładowania + rejestracja i mam rok :)
Potem się zobaczy.

--
Irokez

Data: 2016-07-11 20:58:51
Autor: the_foe
W dniu 2016-07-11 o 13:57, Marek pisze:
[...]

ładujesz kartę 6*cena pakietu (pół roku) lub 12*cena pakietu (rok) i włączasz cyklicznie pakiet, sam się przedłuża do wyczerpania kasy

--
@foe_pl

U kogo w prepaid nielimitowane smsy w pakiecie?