U-lock i rama

Data: 2012-07-05 08:11:55
Autor: jurski
U-lock i rama
Witam
Chciałbym kupić U-locka, mam jednak dość małą ramę.
Wyjścia widzę dwa:
- szukać wersji mini, nie wiem jak wtedy z ergonomią zapinania
- wozić w plecaku, torbie - trochę upierdliwe

Co radzicie?
--
jurski
-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -

Data: 2012-07-05 02:47:56
Autor: rmikke
U-lock i rama
On Thursday, July 5, 2012 8:11:55 AM UTC+2, jurski wrote:
Witam
Chciałbym kupić U-locka, mam jednak do¶ć mał± ramę.
Wyj¶cia widzę dwa:
- szukać wersji mini, nie wiem jak wtedy z ergonomi± zapinania
- wozić w plecaku, torbie - trochę upierdliwe

Co radzicie?

Wozić na ramie. Normalne ulocki powinny się dać wozić na każdej,
a już do ramy 17,5" daje się spokojnie przymocować nawet Kryptonite
Evo4 LS (czyli dłuższa wersja) - uchwyt przymocowałem do sztycy.

Data: 2012-07-05 18:54:42
Autor: nerwosolek
U-lock i rama
On Thu, 05 Jul 2012 02:47:56 -0700, rmikke wrote:

On Thursday, July 5, 2012 8:11:55 AM UTC+2, jurski wrote:
Witam
Chciałbym kupić U-locka, mam jednak do¶ć mał± ramę. Wyj¶cia widzę dwa:
- szukać wersji mini, nie wiem jak wtedy z ergonomi± zapinania - wozić
[...]

Poza tym ulocka nie musisz mie¶cić w ¶rodku ramy. Można przekręcić mocowanie o tak:

http://img256.imageshack.us/img256/9206/ulock.jpg

--
nerwosolek

Data: 2012-07-05 06:33:57
Autor: Zbrochaty
U-lock i rama

Co radzicie?

http://tinyurl.com/c683fd5

Dobra klasa zabezpieczenia, wieziesz w plastikowym pojemniku
przymocowanym do ramy. DROGI niestety.

Zbrochaty

Data: 2012-07-05 08:33:24
Autor: bans
U-lock i rama
W dniu 2012-07-05 08:11, jurski pisze:

Chciałbym kupić U-locka, mam jednak dość małą ramę.

Ja mam rame olbrzymia, a ulocka  (pomaranczowy Kryptonite) i tak woze w plecaku (z tym ze plecak i tak ze soba zawsze mam, wiec to nie problem). Za kazdym razem, gdy probowalem go odpiac od oryginalnego zaczepu (cholernie mocnego, musialem dosc mocno szarpnac) uderzalem sie bolesnie reka w rure ramy.

--
bans

Data: 2012-07-05 02:50:01
Autor: rmikke
U-lock i rama
On Thursday, July 5, 2012 8:33:24 AM UTC+2, bans wrote:
> [...]

Ja mam rame olbrzymia, a ulocka  (pomaranczowy Kryptonite) i tak woze w plecaku (z tym ze plecak i tak ze soba zawsze mam, wiec to nie problem). Za kazdym razem, gdy probowalem go odpiac od oryginalnego zaczepu (cholernie mocnego, musialem dosc mocno szarpnac) uderzalem sie bolesnie reka w rure ramy.

Trzeba może chwile pokombinować, ale z dokładnie tym ulockiem nie mam żadnego problemu. Hint: łapać przy zaczepie, żeby ulock nie próbował się
przekręcać - wtedy się trochę klinuje. Dotyczy wszystkich Kryptonite'ów.

Data: 2012-07-05 14:30:43
Autor:
U-lock i rama
> [...]

Ja mam rame olbrzymia, a ulocka  (pomaranczowy Kryptonite) i tak woze w plecaku (z tym ze plecak i tak ze soba zawsze mam, wiec to nie problem). Za kazdym razem, gdy probowalem go odpiac od oryginalnego zaczepu (cholernie mocnego, musialem dosc mocno szarpnac) uderzalem sie bolesnie reka w rure ramy.

Bo trza ty ruszać na boki a nie szarpać.
Można ten zaczep trochę czym¶ przesmarować co by lżej chodziło.

Data: 2012-07-06 08:00:03
Autor: bans
U-lock i rama
W dniu 2012-07-05 16:30, mbk28.WYTNIJ@gazeta.pl pisze:

Bo trza ty ruszać na boki a nie szarpać.
Można ten zaczep trochę czym¶ przesmarować co by lżej chodziło.

Wybrałem plecak :)

--
bans

Data: 2012-07-06 02:17:25
Autor: JacekGM
U-lock i rama
Po latach używania ulocka rok temu przerzuciłem sie na "podkowę" + łańuch - dużo wygodniejsze rozwi±zanie, także w kategorii przechowywanie. Polecam.

U-lock i rama