U-lock uratował rower

Data: 2009-04-01 07:58:19
Autor: deepblue
U-lock uratował rower
Jacek Midura <jacek@m.krakow.pl> wrote:

Przyznam, że do zakupu U-locka skłoniły mnie dyskusje na tej grupie.
Wnioski niech każdy wyciągnie sam. Mi się opłaciło.

No to gratulacje z powodu fartu :)
Co do nasuwających się wniosków, piwnica kiepsko zabezpieczona. Podstawa to
solidny skobel/zawiasy i zamek/kłódka z atestem np taka:
http://www.allegro.pl/item591145513_klodka_antywlamaniowa_klasy_c_granit_2_gerda.html
Zwykłe kłódki amatorzy otwierają w pół minuty.

BTW Czy włamano się tylko do twojej piwnicy? Bo jeśli tak, to prawdopodobnie
ktoś namierzył twój rower i następnym razem przyjdzie lepiej przygotowany -
Keeper(jest ze zwykłej stali) nie będzie długo się opierał dobremu
brzeszczotowi czy nożycom.
Poza wzmocnieniem drzwi, zamków itp dobrym pomysłem jest czujka z alarmem na
pilota np taka:
http://www.allegro.pl/item587938307_alarm_czujnik_ruchu_110_stopni_2_piloty.html
Koszt niski a znajomemu uratowała 2 rowery.

--
deepblue

Data: 2009-04-02 00:09:07
Autor: Dykus
U-lock uratował rower
Witam,

deepblue pisze:

Poza wzmocnieniem drzwi, zamków itp dobrym pomysłem jest czujka z alarmem na
pilota np taka:
http://www.allegro.pl/item587938307_alarm_czujnik_ruchu_110_stopni_2_piloty.html

Na uwagę zasługuje fakt, że sprzedawca wysyła ten alarm drogą elektroniczną:

Transport i płatność
  Opcje dostawy
   Przesyłka elektroniczna (e-mail)

;)