U-locki w turystyce

Data: 2009-11-17 19:57:31
Autor: Marek 'marcus075' Karweta

Data: 2009-11-17 21:23:42
Autor: stefandora

Data: 2009-11-17 12:47:16
Autor: Michał Wolff

Data: 2009-11-17 21:57:07
Autor: stefandora
U-locki w turystyce
Marek 'marcus075' Karweta wrote:
Titus_Atomicus@somewhere.in.the.world bredzi/łże/gada/bełkocze/zeznaje
(niepotrzebne skreślić):
Czy zabieracie swoje Ulocki na wyprawy?

Nie.

Tak. Aczkolwiek nie mam uloka, a kajdanki.
Proszę przyjrzeć się okolicy pasa. Tak samo wygląda po drugiej stronie.
http://img299.imageshack.us/img299/6092/200908croatia108.jpg

--
Dorota,
Szprota.

Data: 2009-11-18 07:26:20
Autor: Grzegorz Baltazar Kajdrowicz
U-locki w turystyce
w odpowiedzi stefandora na post news:hdv2mv$h8n$3news.onet.pl z Wt 17 lis 2009 21:57:07 pisze co nastepuje:

http://img299.imageshack.us/img299/6092/200908croatia108.jpg

czy Ty zjezdzalas z tymi kajdankami po schodach na sam dol? :))

--
 o__,  -  Grzegorz Baltazar Kajdrowicz - www.rower.orbit.pl
 ,>_/-_-  "Możesz utracić wszystko, ale nikt nie zabierze ci tego,

Data: 2009-11-18 00:57:12
Autor: Stefandora
U-locki w turystyce
On 18 Lis, 08:26, Grzegorz Baltazar Kajdrowicz
<podroznik100@wytnij_wp.pl> wrote:
w odpowiedzi stefandora na postnews:hdv2mv$h8n$3news.onet.plz Wt 17
lis 2009 21:57:07 pisze co nastepuje:

>http://img299.imageshack.us/img299/6092/200908croatia108.jpg

Przy trzecim ujęciu prawie ;)

--
Dorota,
Szprota.

Data: 2009-11-18 08:36:24
Autor: Fabian
U-locki w turystyce
stefandora wrote:
[...]

Znasz może wagę i nazwę handlową?

Fabian.

Data: 2009-11-18 00:56:23
Autor: Stefandora
U-locki w turystyce
On 18 Lis, 08:36, Fabian <fab...@niemampocztyaniadresu.pl> wrote:
stefandora wrote:

> Tak. Aczkolwiek nie mam uloka, a kajdanki.
> Proszę przyjrzeć się okolicy pasa. Tak samo wygląda po drugiej stronie.
>http://img299.imageshack.us/img299/6092/200908croatia108.jpg

Znasz może wagę i nazwę handlową?

Muszę poszukać w domu, mam gdzies breloczek do kluczy.
Wagi nie znam, ale niech się wypowiedzą koledzy, którzy brali to
ustrojstwo do ręki ;))

--
Dorota,
Szprota.

Data: 2009-11-18 19:44:47
Autor: stefandora
U-locki w turystyce
stefandora wrote:

> [...]

Muszę poszukać w domu, mam gdzies breloczek do kluczy.
Wagi nie znam, ale niech się wypowiedzą koledzy, którzy brali to

http://tnij.org/kajdanki
Na zdjęciu pokazują przypinanie tylko za ramę, ale swojego trekinga najczęściej spinam ramę z przednim kołem. Waży chyba ca 1,5kg. Zamki są na te okrągłe kluczyki, ale nie wiem czy to coś zmienia, że krawędzie tych kluczyków mają wyprofilowane wyżłobienia - nie wiem jak to opisać.

--
Dorota,
Szprota.

Data: 2009-11-18 19:45:52
Autor: stefandora
U-locki w turystyce
stefandora wrote:
[...]

A, i w 2005/6 zapięcie kosztowało 40 funtów brytyjskich.

--
Dorota,
Szprota.

U-locki w turystyce