U matlki mojej w domu nie ma już krzyża na ścianie!

Data: 2010-03-15 17:39:17
Autor: boukun
U matlki mojej w domu nie ma już krzyża na ścianie!
Ostatni tydzień byłem strasznie zajęty, wykafelkowałem mamie w Jeleniej Górze przedpokój. W trakcie mojej wizyty kilka razy się posprzeczaliśmy na różne tematy, m. in. na temat żydowskiej wiary katolickiej i wieszaniu żydowskich symboli, jak krycyfiks na ścianie. Mama moja jest zdania, że nie będzie ściągać krzyża ze ściany, bo..., z tym się urodziła i njie zamierza zmieniać swojej wiary. Ja jej na to odpowiadałem, że ja nie muszę być taki głupi jak moi rodzice i powielać ich głupoty i zdjąłem krzyż ze ściany, bo to znak żydowskiej wiary katolickiej i narzucony Polakom symbol. Potem spoglądam na ścianę przed drzwiami, a tam nie mażadnego krzyża! Mama zgłupiała i powiedziała, że widocznie Grzesiek (mój brat) go ściągnął, jak malował jej ściany. Teraz wisi tam dzwonek i nie ma miejsca na krzyż. Ha, ha, ha...
Oto moje dzieło
http://boukun.wrzuta.pl/obraz/2mDdbQ0WwI7/przedpokoj_u_mamy
http://boukun.wrzuta.pl/obraz/9WDWWBPJdhB/przedpokoj_u_mamy_wykafelkowany
Zdjęcia nad drzwiami zrobię innym razem, bo zapomniałem...

boukun

Data: 2010-03-15 10:09:20
Autor: Woland
U matlki mojej w domu nie ma już krzyża na śc ianie!
boukun napisał(a):

i nie ma miejsca na krzyďż˝. Ha, ha, ha...

Jednak wypadałoby chyba powiesić jakiś symbol w zastępstwie, nie
ładnie być takim bezideowcem..

http://img125.imageshack.us/img125/180/p6b4od.jpg

Data: 2010-03-15 11:54:43
Autor: J-23
U matlki mojej w domu nie ma już krzyża na śc ianie!
On 15 Mar, 17:39, "boukun" <bou...@neostrada.pl> wrote:
Ostatni tydzie by em strasznie zaj ty, wykafelkowa em mamie w Jeleniej G rze
przedpok j. W trakcie mojej wizyty kilka razy si posprzeczali my na r ne
tematy, m. in. na temat ydowskiej wiary katolickiej i wieszaniu ydowskich
symboli, jak krycyfiks na cianie. Mama moja jest zdania, e nie b dzie ci ga
krzy a ze ciany, bo..., z tym si urodzi a i njie zamierza zmienia swojej
wiary. Ja jej na to odpowiada em, e ja nie musz by taki g upi jak moi rodzice
i powiela ich g upoty i zdj em krzy ze ciany, bo to znak ydowskiej wiary
katolickiej i narzucony Polakom symbol. Potem spogl dam na cian przed
drzwiami, a tam nie ma adnego krzy a! Mama zg upia a i powiedzia a, e widocznie
Grzesiek (m j brat) go ci gn , jak malowa jej ciany. Teraz wisi tam dzwonek
i nie ma miejsca na krzy . Ha, ha, ha...
Oto moje dzie ohttp://boukun.wrzuta.pl/obraz/2mDdbQ0WwI7/przedpokoj_u_mamyhttp://boukun.wrzuta.pl/obraz/9WDWWBPJdhB/przedpokoj_u_mamy_wykafelko...
Zdj cia nad drzwiami zrobi innym razem, bo zapomnia em...

boukun

u mojej nigdy nie bylo

Data: 2010-03-15 20:28:56
Autor: Piotr
U matlki mojej w domu nie ma już krzyża na ścianie!
Dnia Mon, 15 Mar 2010 11:54:43 -0700 (PDT), J-23 napisał(a):

u mojej nigdy nie bylo

Kafelek?
Piotr
--
z chuci to potrafi bezrobotnemu nieźle odp...:
http://www.youtube.com/watch?v=9ooBuTETnGI

Data: 2010-03-15 20:45:03
Autor: awe

Użytkownik "Piotr" <pnat@wp.pl> napisał w wiadomości news:16mcpl4ez4sl2$.10yxrr18ztaqw.dlg40tude.net...
Dnia Mon, 15 Mar 2010 11:54:43 -0700 (PDT), J-23 napisał(a):

u mojej nigdy nie bylo

Kafelek?
Piotr
--
hehe ja tez mowie w liczbie mnogiej kafelek, a rzekomo jest kawelkow - co wydaje mi sie totalnym bezsensem.
Piotr z jakiego rejonu PL jestes?

Data: 2010-03-15 22:22:27
Autor: Piotr
Dnia Mon, 15 Mar 2010 20:45:03 +0100, awe napisał(a):

Piotr z jakiego rejonu PL jestes?

Jo żech je hanys, ze Śluncka... Czysty, żodyn tam krojcok.
Piotr
--
Od ściągania krzyży to potrafi bezrobotnemu nieźle odp...:
http://www.youtube.com/watch?v=9ooBuTETnGI

Data: 2010-03-15 22:23:51
Autor: Piotr
U matlki mojej w domu nie ma już krzyża na ścianie!
Dnia Mon, 15 Mar 2010 21:26:40 +0100, raff napisał(a):

u mojej nigdy nie bylo

Kafelek?

Sciany.

Hm, a klamki?
Piotr

Data: 2010-03-15 18:09:13
Autor: Piotr

Użytkownik "boukun" <boukun@neostrada.pl> napisał w wiadomości news:hnlnsl$6lk$1mx1.internetia.pl...
> http://boukun.wrzuta.pl/obraz/9WDWWBPJdhB/przedpokoj_u_mamy_wykafelkowany
Zdjęcia nad drzwiami zrobię innym razem, bo zapomniałem...

Bidna, wałkuńska hałsfrał... He, he...
Koniecznie zrób, pluszowy ogierku, więcej zdjęć tych kafelek, i ścian, i w ogóle...

Data: 2010-03-15 18:14:25
Autor: raff
Piotr pisze:
[...]

Bokun, tam po lewej jest nierowno...

R.

Data: 2010-03-15 19:16:16
Autor: Piotr
Dnia Mon, 15 Mar 2010 18:14:25 +0100, raff napisał(a):

Bokun, tam po lewej jest nierowno...

Tam nierówno... Bezgustno...
Se teraz wioska kafelkuje, he, he.
Piotr
--
od kafelkowania to potrafi bezrobotnemu nieźle odp...:
http://www.youtube.com/watch?v=9ooBuTETnGI

Data: 2010-03-15 19:33:30
Autor: raff
Piotr pisze:
Dnia Mon, 15 Mar 2010 18:14:25 +0100, raff napisał(a):

Bokun, tam po lewej jest nierowno...

Tam nierówno... Bezgustno...
Se teraz wioska kafelkuje, he, he.
Piotr

Nawet nie zauwazyl, a mu sie te kafelki w krzyz ulozyly.

R.

Data: 2010-03-15 20:04:53
Autor: boukun

Użytkownik "Piotr" <pnat@vp.pl> napisał w wiadomości news:hnlpjh$ajr$1news.onet.pl...

> [...]

Bidna, wałkuńska hałsfrał... He, he...
Koniecznie zrób, pluszowy ogierku, więcej zdjęć tych kafelek, i ścian, i w ogóle...

Oooo, prymitywny grupowy przygłup głupi Piotruś się odnalazł...

boukun

Data: 2010-03-15 20:45:40
Autor: awe

Użytkownik "boukun" <boukun@neostrada.pl> napisał w wiadomości news:hnm0dm$hl9$1mx1.internetia.pl...

> [...]

Oooo, prymitywny grupowy przygłup głupi Piotruś się odnalazł...

-- -- -- -- -- -- --
boukun jak mogles na stare lata tak matce namieszac w glowie...wstydzilbys sie
awe

Data: 2010-03-15 22:21:34
Autor: iratmor
[...]

NTG
SPAM

Data: 2010-03-16 10:40:29
Autor: sofu
[...]

Bardzo pięknie położyłes kafelki Boukun. Widać, że masz głowe nie od parady
i umiejętności nieprzeciętne.
Ciekawe gdzie można kupic takie ładne kafelki? Zupełnie jak wzór na
gumoleum.
Pewnie bardzo drogie takie cacka?

Sofu

U matlki mojej w domu nie ma już krzyża na ścianie!