U matlki mojej w domu nie ma już krzyża na ścianie!

Data: 2010-03-15 18:09:13
Autor: Piotr

Użytkownik "boukun" <boukun@neostrada.pl> napisał w wiadomości news:hnlnsl$6lk$1mx1.internetia.pl...
> http://boukun.wrzuta.pl/obraz/9WDWWBPJdhB/przedpokoj_u_mamy_wykafelkowany
Zdjęcia nad drzwiami zrobię innym razem, bo zapomniałem...

Bidna, wałkuńska hałsfrał... He, he...
Koniecznie zrób, pluszowy ogierku, więcej zdjęć tych kafelek, i ścian, i w ogóle...

Data: 2010-03-15 18:14:25
Autor: raff
Piotr pisze:
[...]

Bokun, tam po lewej jest nierowno...

R.

Data: 2010-03-15 19:16:16
Autor: Piotr
Dnia Mon, 15 Mar 2010 18:14:25 +0100, raff napisał(a):

Bokun, tam po lewej jest nierowno...

Tam nierówno... Bezgustno...
Se teraz wioska kafelkuje, he, he.
Piotr
--
od kafelkowania to potrafi bezrobotnemu nieźle odp...:
http://www.youtube.com/watch?v=9ooBuTETnGI

Data: 2010-03-15 19:33:30
Autor: raff
Piotr pisze:
Dnia Mon, 15 Mar 2010 18:14:25 +0100, raff napisał(a):

Bokun, tam po lewej jest nierowno...

Tam nierówno... Bezgustno...
Se teraz wioska kafelkuje, he, he.
Piotr

Nawet nie zauwazyl, a mu sie te kafelki w krzyz ulozyly.

R.

Data: 2010-03-15 20:04:53
Autor: boukun

Użytkownik "Piotr" <pnat@vp.pl> napisał w wiadomości news:hnlpjh$ajr$1news.onet.pl...

> [...]

Bidna, wałkuńska hałsfrał... He, he...
Koniecznie zrób, pluszowy ogierku, więcej zdjęć tych kafelek, i ścian, i w ogóle...

Oooo, prymitywny grupowy przygłup głupi Piotruś się odnalazł...

boukun

Data: 2010-03-15 20:45:40
Autor: awe

Użytkownik "boukun" <boukun@neostrada.pl> napisał w wiadomości news:hnm0dm$hl9$1mx1.internetia.pl...

> [...]

Oooo, prymitywny grupowy przygłup głupi Piotruś się odnalazł...

boukun jak mogles na stare lata tak matce namieszac w glowie...wstydzilbys sie
awe

U matlki mojej w domu nie ma już krzyża na ścianie!