U matlki mojej w domu nie ma już krzyża na ścianie!

Data: 2010-03-15 22:21:34
Autor: iratmor
U matlki mojej w domu nie ma już krzyża na ścianie!
Ostatni tydzień byłem strasznie zajęty, wykafelkowałem mamie w Jeleniej Górze przedpokój. W trakcie mojej wizyty kilka razy się posprzeczaliśmy na różne tematy, m. in. na temat żydowskiej wiary katolickiej i wieszaniu żydowskich symboli,

NTG
SPAM

--

U matlki mojej w domu nie ma już krzyża na ścianie!