U mnie prawie 20 stopni C....

Data: 2013-02-23 11:18:15
Autor: t-1
U mnie prawie 20 stopni C....

Uzytkownik "Tzva Adonai" <tzva.adonai1@lycos.com> napisal w wiadomosci news:c08dee4f-ad51-48de-aa6b-7e7456022b04googlegroups.com...
Sloneczko swieci, wszedzie czysto, nowoczesnie, kazde dziecko ma najnowszy model iPhone'a, codziennie widuje ultraortodoksyjnych Zydow z pejsami, prezydenci nie gina tu w wypadkach samolotowych w ruskich statkach powietrznych, nikt tu nie slyszal o esbekach, postkomunie, Smolensku, funduszu koscielnym, socjalizmie, antysemityzmie... Idylla ubrana w szatki najnowszych technologii na tej planecie, stac mnie na wszystko, a pracuje niespelna 4 godziny dziennie.

Tak to mi sie ciezko zyje w czasach najwiekszego kryzysu gospodarczego w Kalifornii, US, drodzy rodacy.

Na pocieszenie klip z Urbanem: http://www.youtube.com/watch?v=NhOIkYJP4LM

A jakies osobiste osiagniecia?
I niekoniecznie materialne.
To znaczy, jakim czlowiekiem jestes?
Czy tylko przetworzona karma w dobrym gatunku.

U mnie prawie 20 stopni C....