U mnie prawie 20 stopni C....

Data: 2013-02-23 09:35:07
Autor: Marek
U mnie prawie 20 stopni C....
On Feb 23, 2:24 am, Tzva Adonai <tzva.adon...@lycos.com> wrote:
Sloneczko swieci, wszedzie czysto, nowoczesnie, kazde dziecko ma najnowszy model iPhone'a, codziennie widuje ultraortodoksyjnych Zydow z pejsami, prezydenci nie gina tu w wypadkach samolotowych w ruskich statkach powietrznych, nikt tu nie slyszal o esbekach, postkomunie, Smolensku, funduszu koscielnym, socjalizmie, antysemityzmie... Idylla ubrana w szatki najnowszych technologii na tej planecie, stac mnie na wszystko, a pracuje niespelna 4 godziny dziennie.

Tak to mi sie ciezko zyje w czasach najwiekszego kryzysu gospodarczego w Kalifornii, US, drodzy rodacy.

Tylko ciebie brakowalo jeszcze w tej stolicy swiatowego pedalstwa...

Data: 2013-02-23 19:59:11
Autor: u2
U mnie prawie 20 stopni C....
W dniu 2013-02-23 18:35, Marek pisze:
[...]

Przeciez cwelik pisal ze lubi ruchac w odbytnice ...-;)

Data: 2013-02-25 02:57:48
Autor: Marek
U mnie prawie 20 stopni C....
On Feb 23, 7:59 pm, u2 <u...@o2.pl> wrote:

> Tylko ciebie brakowalo jeszcze w tej stolicy swiatowego pedalstwa...

Przeciez cwelik pisal ze lubi ruchac w odbytnice ...-;)

....wiec jest tam, gdzie jego miejsce.

U mnie prawie 20 stopni C....