U mojego wujka w Sejmie jest burdel na kółkach, ku rwy leżą w łóżkach, kondomy na półkach...

Data: 2009-12-11 14:27:52
Autor: boukun
U mojego wujka w Sejmie jest burdel na kółkach, ku rwy leżą w łóżkach, kondomy na półkach...
Konkubina w hotelu sejmowym
Autor: Wiktor Ferfecki

Prezydium Sejmu wycofało się z ostatnich decyzji mówiących o tym, że na koszt podatnika posłowie mogą dokwaterować w hotelu sejmowym jedynie małżonków i dzieci. Rozszerzyło tę grupę m.in. o osoby pozostające z posłami w nieformalnych związkach - dowiedział się portal tvp.info.
W październiku wyszło na jaw, że w Domu Poselskim waletują tysiące osób. Zdaniem marszałka Sejmu Bronisława Komorowskiego, rocznie mogło ich być nawet siedem tysięcy. Rekordzistą jest poseł Wojciech Ziemniak z PO, który zdaniem "Faktu", miał załatwić darmowy nocleg aż 601 gościom.

Afera narkotykowa w polskim parlamencie! Senator Platformy Krzysztof Piesiewicz lada dzień może usłyszeć zarzuty dotyczące złamania ustawy o przeciwdziałaniu narkomanii. Mówiąc wprost - chodzi o zarzuty, że polityk zażywał kokainę. Jedna z gazet opublikowała nawet zdjęcia z libacji z udziałem Piesiewicza. Jakby tego było mało - senator występuje na nich w... sukience! Sam polityk przyznaje, że zdarzyło mu się zażywać narkotyk, ale za granicą
http://www.efakt.pl/Senator-Bralem-kokaine-,artykuly,59357,1.html

I to na nasz, Polaków koszt ten burdel sobie urządzili...

boukun

Data: 2009-12-11 14:32:59
Autor: boukun

Autor: Wiktor Ferfecki

[...]

Kręć się kręć wrzeciono, kurwa jego mać, jeśli chcesz zaruchać, leć do Sejmu, leć...

boukun

U mojego wujka w Sejmie jest burdel na kółkach, ku rwy leżą w łóżkach, kondomy na półkach...