U nas chyba jeszcze nie jest najgorzej....

Data: 2012-03-26 18:06:38
Autor: Qlfon
U nas chyba jeszcze nie jest najgorzej....
....bo w Brazylii to:
http://www.youtube.com/watch?v=eZ3Z8WCMZ6A&feature=player_embedded#!
Chyba nie było....
--
Qlfon, Lublin
Triumph Sprint ST 1050

Data: 2012-03-26 20:59:09
Autor: Monster
W dniu 2012-03-26 18:06, Qlfon pisze:
...bo w Brazylii to:
http://www.youtube.com/watch?v=eZ3Z8WCMZ6A&feature=player_embedded#!
Chyba nie było....
Oj tam,lekko tylko nerwowa,on teĹĽ:-)

--
Tomek
BMW R1100S

Data: 2012-03-27 09:00:08
Autor: zly
U nas chyba jeszcze nie jest najgorzej....
Dnia Mon, 26 Mar 2012 18:06:38 +0200, Qlfon napisał(a):

...bo w Brazylii to:

Chciałe¶ wykazać, ze w Brazylii motocykli¶ci to buce, którzy maj±c miejsce
z boku pchaj± się na siłę w ciasne prze¶wity i kopi± auta które nie robi±
im miejsca?
Dobrze zrobiła, szkoda tylko postronnych aut :)

--
marcin

Data: 2012-03-27 09:02:43
Autor: Marcin N
W dniu 2012-03-27 09:00, zly pisze:

Dobrze zrobiła, szkoda tylko postronnych aut :)

Zgaduję, że to prowokacja...

Data: 2012-03-27 12:37:22
Autor: Arni
On 27.03.2012 09:02, Marcin N wrote:
W dniu 2012-03-27 09:00, zly pisze:

Dobrze zrobiła, szkoda tylko postronnych aut :)

Zgaduję, że to prowokacja...

raczej mała spostrzegawczosc. Bo to ona zaczęła.

--
Arni         Toruń
'84 Honda CB 650 SC "Jaszczomb"

Data: 2012-03-27 19:20:57
Autor: zly
Dnia Tue, 27 Mar 2012 12:37:22 +0200, Arni napisał(a):

raczej mała spostrzegawczosc. Bo to ona zaczęła.

Mało widać, ale ja widzę, że ona podjeżdża pierwsza i za ni± motocykl,
który próbuje się przepchać. Wszystko zależy od tego jak było naprawdę, ale
na filmiku widzę to co napisałem i tylko na tej podstawię mogę ocenić.

Żeby nie było, że prowokacja. Wciskam się zawsze jak tylko mam miejsce,
choć zazwyczaj rowerem, moto za duże. Wielokrotnie miałem tego typu
sytuacje sprowokowane przez kierowców, którym co¶ się nie podobało i nie
zawsze reagowałem grzecznie. Ale jw, nie widać co było wcze¶niej, a na
chwilę obecn± widzę motocyklistę który się wpycha i jest oburzony, że kto¶
go nie przepuszcza.

--
marcin

Data: 2012-03-27 19:51:26
Autor: Arni
On 27.03.2012 19:20, zly wrote:
[...]

widac, że skreca w strone motocykla próbuj±c go zablokowac. Bo to nie mogła byc próba zmiany pasa, obok jest inny samochód.
Zrób sobie pauze w pierwszej sekundzie. Motocykl hamuje a samochód stoi ukosem tuz przy lini

Data: 2012-03-27 19:53:03
Autor: Arni
On 27.03.2012 19:51, Arni wrote:

Zrób sobie pauze w pierwszej sekundzie. Motocykl hamuje a samochód stoi
ukosem tuz przy lini

a w trzeciej sekundzie samochod jest juz za swoim pasem przygniatajac motocykliste, który podpiera sie lew± nog± żeby nie upa¶c.

Data: 2012-03-27 12:37:02
Autor: Jacot
zly <bozupabylazaslona@NOpocztaSPAM.fm> wrote:

[...]

A to jakis inny film widziales... Momenty byly?;)

--
Pozdrowionka
Jacot M10

Data: 2012-03-27 15:27:38
Autor: Piotr Rezmer
Qlfon pisze:

http://www.youtube.com/watch?v=eZ3Z8WCMZ6A&feature=player_embedded#!

Najfajniejsze są komentarze. Po prostu elita. Najlepsi z najlepszych pośród najlepszych. Do nich należy dziś przyszłość młodzieży, następne tysiąc lat. Podłoże już jest, niech wyrosną na kadrę zarządzającą i elity polityczne. Jestem dumny że jestem Polakiem.

Piotr
XLR250&bmw_f650_dakar

Data: 2012-03-27 22:29:20
Autor: Yogi\(n\)

Użytkownik "Qlfon" <rav@life.pl> napisał w wiadomości news:jkq48e$js5$1mx1.internetia.pl...
...bo w Brazylii to:
http://www.youtube.com/watch?v=eZ3Z8WCMZ6A&feature=player_embedded#!
Chyba nie było....
A moĹĽna i tak:
http://www.skoften.net/index/uploaded/vriendelijkheid_op_de_weg

--
Yogi(n)

Data: 2012-03-31 20:57:49
Autor: maverik
[...]

atam, akcja zaczyna się po wyciągnięciu z auta, ten się zamknął..

Data: 2012-03-31 21:17:29
Autor: Tomek Mentzel
U nas chyba jeszcze nie jest najgorzej....
Zamaskowany bandzior ją napadł to się broniła. Dobrze zrobiła, szkoda że nieskutecznie.

Data: 2012-03-31 21:54:04
Autor: Arni
U nas chyba jeszcze nie jest najgorzej....
On 31.03.2012 21:17, Tomek Mentzel wrote:
Zamaskowany bandzior j± napadł to się broniła. Dobrze zrobiła, szkoda że
nieskutecznie.

Ty masz chyba mózg zamaskowany. I bielmo na oczach.