U nas prześladowania to pieszczoty.

Data: 2014-05-22 04:04:32
Autor: stevep
U nas prześladowania to pieszczoty.
# "Meriam ma 27 lat, za miesiąc urodzi dziecko, potem ją powieszą. A mnie  pytają, czy u nas Kościół jest prześladowany..."

"W dniu, w którym w Chartumie sędzia odczytywał wyrok śmierci na Meriam, w  Częstochowie ktoś mnie spytał, czy uważam, że w Polsce Kościół jest  prześladowany? Pomyślałem, że mówienie u nas o prześladowaniu jest  zniewagą wyznawców płacących najwyższą cenę za wierność - takich jak  Meriam" - pisze w najnowszym "Tygodniku Powszechnym" ks. Adam Boniecki. #
Ze strony:
http://tnij.org/uc9tmjt

--
stevep