U nas z podatków budują kościoły, a w Finlan dii...

Data: 2009-10-16 10:53:27
Autor: Antenka
U nas z podatków budują kościoły, a w Finlan dii...
Nie za twoje budują, więc wypad. Ty nie dajesz złamanej złotówki, więc
zamknij dziób!

Antenka

Data: 2009-10-16 19:58:27
Autor: CeSaR
U nas z podatków budują kościoły, a w Finlan dii...
Nie za twoje budują, więc wypad. Ty nie dajesz złamanej złotówki, więc
zamknij dziób!

Bezpośrednio nie daje.

Data: 2009-10-16 20:02:24
Autor: Grzegorz Z.
Dnia Fri, 16 Oct 2009 10:53:27 -0700 (PDT), Antenka napisał(a):

Nie za twoje budują, więc wypad. Ty nie dajesz złamanej złotówki, więc
zamknij dziób!

Ależ daję i za moje!

Wpisujemy w Google:

"Fundusz kościelny"

Tak więc "płacę i wymagam" !

Data: 2009-10-16 20:06:44
Autor: mkarwan
U nas z podatków budują kościoły, a w Finlan dii...
Użytkownik "Grzegorz Z." <blogfiles@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:4w4yw10v4p9t.1wiew8ujoa38.dlg40tude.net...
Tak więc "płacę i wymagam" !

Myślący jak ty obrabowali kościoły.
Teraz odzyskują to co im należne.
Gminy żydowskie odzyskują nieporównanie więcej w przeliczeniu na jednego wiernego.
Znowu robisz z siebie durnia.

Data: 2009-10-16 18:21:26
Autor: Karol
mkarwan <mkarwan@poczta.onet.pl> napisał(a):
> [...]

Teraz odzyskują to co im należne.
Gminy żydowskie odzyskują nieporównanie więcej w przeliczeniu na jednego wiernego.

ja mam w nosie co pisze ten Grzes, ale przynajmniej nie jest hipokryta.
I to ty robisz z siebie notorycznie durnia, co juz wielokrotnie udowodniles,
podrabiany Polaku i kapusiu. Znasz to: *po czynach ich poznamy* ( faryzeuszy:)

Data: 2009-10-16 20:47:25
Autor: Grzegorz Z.
Dnia Fri, 16 Oct 2009 18:21:26 +0000 (UTC), Karol napisał(a):

[...]

To najlepsze:

http://wirtualnapolonia.com/2009/10/13/kardynalowie-rozdawali-w-warszawie-bezplatnie-gazete-metro/#more-4698

Ciekawe czy za "ich czasów" wolno było publicznie przebrać się za
milicjanta? (ale oczywiście w taki sposób by nie było wątpliwości że
przebieraniec prawdziwym milicjantem nie jest)

Data: 2009-10-16 18:52:16
Autor: Karol
Grzegorz Z. <blogfiles@gazeta.pl> napisał(a):
[...]

to akurat jest prowokacja GW-na. Mnie zastanawia tylko jedno, jaki jest
zwiazek tego portalu z tym wlasnie GW-nem.

Data: 2009-10-16 22:03:46
Autor: awe

Użytkownik " Karol" <jef_f@NOSPAM.gazeta.pl> napisał w wiadomości news:hbafd0$8te$1inews.gazeta.pl...
[...]

-- -- -- -- -- -
no jest bo metro nalezy do Agory
awe

Data: 2009-10-16 18:34:01
Autor: Karol
> [...]

Teraz odzyskują to co im należne.
Gminy żydowskie odzyskują nieporównanie więcej w przeliczeniu na jednego wiernego.

na tym portalu jest ten twoj *dakowski* ktory powoluje sie na  ploty z GW-na,
aby zamaskowac udzial sowieckich specsluzb, w zniszczeniu polskich stoczni.

Jakim trzeba byc s****ielem, aby zawiesic sobie zdjecie polskiego Papieza,
ciagle rozprawiac o Kosciele Katolickim i jednoczesnie byc komuchem postsowieckiem

Ten portal czytaja Polacy mieszkajacy poza granicami Polski.

Aby to nazwac zgnilizna moralna, to i tak to bedzie nieadekwatnym stwierdzeniem.

http://wirtualnapolonia.com/

Data: 2009-10-16 20:13:07
Autor: Grzegorz Z.
Dnia Fri, 16 Oct 2009 20:06:44 +0200, mkarwan napisał(a):

Użytkownik "Grzegorz Z." <blogfiles@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:4w4yw10v4p9t.1wiew8ujoa38.dlg40tude.net...
Tak więc "płacę i wymagam" !

Myślący jak ty obrabowali kościoły.

Zachowujesz się jak dziecko które ma  problemy ze zrozumieniem tego co
czytasz.
Teraz odzyskują to co im należne.

Za sprawą śmierdzącej coraz bardziej "komisji majątkowej" która ostatnio
polskim pingwinom chciała "oddać" budynek szpitala prowadzony 70 lat temu
przez niemieckie zakonnice?

Gminy żydowskie odzyskują nieporównanie więcej w przeliczeniu na jednego wiernego.

Każdy przekręt jest przekrętem - ten "nieporównywalnie mniejszy" także.

O "belce i drzazdze" na KUL-u cię nie uczyli?

Znowu robisz z siebie durnia.

O mojej matce było jeszcze wspomnieć.

Data: 2009-10-16 21:11:01
Autor: mkarwan
Użytkownik "Grzegorz Z." <blogfiles@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:12zbucfczjilj.1q3gsyxxqmvzf$.dlg40tude.net...

Znowu robisz z siebie durnia.

O mojej matce było jeszcze wspomnieć.

Gdyby twoja matka wiedziała co tutaj wypisujesz pewnie by się za ciebie wstydziła.
To ty robisz z siebie durnia, a nie twoja matka.

Data: 2009-10-16 21:19:59
Autor: Grzegorz Z.
Dnia Fri, 16 Oct 2009 21:11:01 +0200, mkarwan napisał(a):

[...]

Ty ją pewnie znasz ją lepiej niż ja znałem i pewnie na tej podstawie wiesz
że by się wstydziła.

To ty robisz z siebie durnia, a nie twoja matka.

To jeszcze ci został mój zmarły ojciec i moja była żona.

Data: 2009-10-16 21:57:28
Autor: Roger Perejro
U nas z podatków budują kościoły, a w Finlandii...

Użytkownik "Antenka" <sweet.blue_eyes@wp.pl> napisał

Nie za twoje budują, więc wypad. Ty nie dajesz złamanej złotówki, więc
zamknij dziób!

Odezwała się ta z downem.

Przemek

--

"Sprawa Barbary Blidy. Prokuratura wyjaśniająca samobójstwo posłanki SLD przygotowała zarzuty dla generała Witolda M., byłego szefa ABW za rządów PiS. To on rozkazał filmować zatrzymywanych. Przez wiele lat bliski wspólpracownik Lecha Kaczyńskiego. W ciągu dwóch lat awansował z porucznika na generała".

U nas z podatków budują kościoły, a w Finlan dii...