U2

Data: 2013-09-17 09:02:40
Autor: stchebel
U2
Za te wklejki na psp buli ci ktoś? Czy może ty to tak w/g własnego przekonania w zgodzie ze swoim rozumem.
No weź nam to wyjaśnij, coby było wiadomo jakie są twoje poglądy na to i owo.
No wiesz, wklejkę to każda pociulina zrobić umie. Komentarz umie zrobić podciulina. A od ciebie: NIC !!

Data: 2013-09-17 18:32:47
Autor: u2
U2
W dniu 2013-09-17 18:02, stchebel@gmail.com pisze:
[...]

daj se siana heblik, widac, ze nie potrafisz komentowac niusow, tylko bulgoczesz jak indor....-;)

--
http://www.youtube.com/watch?v=JMRqW0en3e8

Data: 2013-09-17 12:55:45
Autor: stchebel
U2
W dniu wtorek, 17 września 2013 18:32:47 UTC+2 użytkownik u2 napisał:
W dniu 2013-09-17 18:02, stchebel@gmail.com pisze:

> Za te wklejki na psp buli ci ktoďż˝?

> Czy mo�e ty to tak w/g w�asnego przekonania w zgodzie ze swoim rozumem.

> No we� nam to wyja�nij, coby by�o wiadomo jakie s� twoje pogl�dy na to i owo.

> No wiesz, wklejk� to ka�da pociulina zrobi� umie. Komentarz umie zrobi� podciulina. A od ciebie: NIC !!

daj se siana heblik, widac, ze nie potrafisz komentowac niusow, tylko bulgoczesz jak indor....-;)

Skomentuj coś wpastował. Dasz radę emerycie ??

Data: 2013-09-17 22:58:26
Autor: u2
U2
W dniu 2013-09-17 21:55, stchebel@gmail.com pisze:
daj se siana heblik, widac, ze nie potrafisz komentowac niusow, tylko
bulgoczesz jak indor....-;)

Skomentuj coś wpastował. Dasz radę emerycie ??

co mam komentowac, jak nic soba nie reprezentujesz kozojebco ? ...-;)
--
http://www.youtube.com/watch?v=JMRqW0en3e8

Data: 2013-09-18 14:31:52
Autor: xantiros
U2
W dniu 2013-09-17 22:58, u2 pisze:
jak nic soba nie reprezentujesz kozojebco

i o to poziom intelektualny sPiSkowców :D w całej krasie

Data: 2013-09-18 18:38:54
Autor: Mark Woydak
U2

Użytkownik "u2" <u_2@o2.pl> napisał w wiadomości news:5238c272$0$1262$65785112news.neostrada.pl...
[...]

[...]