U2...!!! U2...!!!

Data: 2011-06-01 20:42:39
Autor: Polok_Prawdziwy
U2...!!! U2...!!!

A słysołem, ze straśnie kukaracem tarmosić sem uwielbios...

- cyzbyś, jak PSYKRUTKOPOKRAKA... - prawickiem jesce był...?

Data: 2011-06-01 18:52:15
Autor: MH
U2...!!! U2...!!!
Polok_Prawdziwy <Baca_Nowocesny@patryjot.eu> napisał(a):

A słysołem, ze straśnie kukaracem tarmosić sem uwielbios...

- cyzbyś, jak PSYKRUTKOPOKRAKA... - prawickiem jesce był...?

=====================

I to jeze JAAK !!!

http://www.youtube.com/watch?v=bXPoZJmDOng

MH

Data: 2011-06-01 20:56:48
Autor: u2
U2...!!! U2...!!!
W dniu 2011-06-01 20:52,  MH pisze:
=====================

I to jeze JAAK !!!

http://www.youtube.com/watch?v=bXPoZJmDOng

MH

-- Wysłano z serwisu Usenet w portalu Gazeta.pl ->
http://www.gazeta.pl/usenet/

Ło Naczelny Masturbato mh spod nowego targu się ozwał :)

Data: 2011-06-01 21:07:46
Autor: Polok_Prawdziwy
U2...!!! U2...!!!
u2 wrote:

> [...]

-- Wysłano z serwisu Usenet w portalu Gazeta.pl ->
http://www.gazeta.pl/usenet/

Ło Naczelny Masturbato mh spod nowego targu się ozwał :)

Teroski nicci jus niepomoze....!!!

- syćkie myciem widziały, jaksem rurkem tarmosiłeś...

Data: 2011-06-01 19:23:53
Autor: MH
U2...!!! U2...!!!
u2 wrote:

Teroski nicci jus niepomoze....!!!

- syćkie myciem widziały, jaksem rurkem tarmosiłeś...

====================

Zrestom nasamiućkim pocontku łoperator kamery pedzioł "This is gonna be U2" ,
znacysiem ze s całom pewnościom to musi być U2 !!!

MH

Data: 2011-06-01 21:26:27
Autor: u2
U2...!!! U2...!!!
W dniu 2011-06-01 21:23,  MH pisze:
Zrestom nasamiućkim pocontku łoperator kamery pedzioł "This is gonna be U2" ,
znacysiem ze s całom pewnościom to musi być U2 !!!

u2

No difference, kozojebie :)

Data: 2011-06-01 21:29:08
Autor: Polok_Prawdziwy
U2...!!! U2...!!!

u2 wrote:

> [...]

Zrestom nasamiućkim pocontku łoperator kamery pedzioł "This is gonna be
U2" , znacysiem ze s całom pewnościom to musi być U2 !!!

Taksetes i myślołem, bopseca straśnie podobnom japarycjem do U2 mioł ten KONIOBUJ...

Data: 2011-06-01 21:06:29
Autor: Polok_Prawdziwy
U2...!!! U2...!!!
 MH wrote:

[...]

KACEZIMNEROBOKIEMTOCONE...!!!

- nowet nakreńciły tego U2...!

Data: 2011-06-01 20:47:34
Autor: u2
baca falszywy = kozojeb :)

Data: 2011-06-01 20:51:37
Autor: Grzegorz Z.
U2...!!! U2...!!!

Nie zmieniaj tematów nie swoich wątków.

Data: 2011-06-01 12:39:36
Autor: Antenka
U2...!!! U2...!!!
On 1 Cze, 20:51, "Grzegorz Z." <jackspar...@noname.com> wrote:
u2 napisa :

Nie zmieniaj temat w nie swoich w tk w.<

Bo co, bo ty mu każesz hee?

Antenka

Data: 2011-06-01 20:54:55
Autor: u2
Pedał zgrzesiu się ozwał :)

Data: 2011-06-01 21:01:29
Autor: Leprechuan
U2...!!! U2...!!!

Użytkownik "Polok_Prawdziwy" <Baca_Nowocesny@patryjot.eu> napisał w wiadomości news:d2dib8-sa7.ln1server.linuxfan.de...

A słysołem, ze straśnie kukaracem tarmosić sem uwielbios...

- cyzbyś, jak PSYKRUTKOPOKRAKA... - prawickiem jesce był...?

To stary chłop! Był kiedyś kuratorem oświaty, teraz za placowego robi! ;)

BomBel

Data: 2011-06-01 21:03:20
Autor: u2
U2...!!! U2...!!!
W dniu 2011-06-01 21:01, Leprechuan pisze:
To stary chłop!

Zgadza sie, zydowski mlodziaku :)

Data: 2011-06-01 21:11:13
Autor: Leprechuan
U2...!!! U2...!!!

Użytkownik "u2" <u_2@o2.pl> napisał w wiadomości news:4de68cff$0$2456$65785112news.neostrada.pl...
W dniu 2011-06-01 21:01, Leprechuan pisze:
To stary chłop!

Zgadza sie, zydowski mlodziaku :)

W przeciwieństwie do ciebie napletk mi nie odpadł! ;)))))

BomBel

Data: 2011-06-01 21:21:19
Autor: u2
U2...!!! U2...!!!
W dniu 2011-06-01 21:11, Leprechuan pisze:
W przeciwieństwie do ciebie napletk mi nie odpadł! ;)))))

Jak nie odpadl jak odpadl, bąbel :)

Data: 2011-06-01 21:09:51
Autor: Polok_Prawdziwy
Leprechuan wrote:

[...]

Wtobym i wieżył, bo ymteligentnie inacej jezd...

- jak CIEćPLACOWY...!