U2...!!! U2...!!!

Data: 2011-06-12 16:13:48
Autor: Polok_Prawdziwy
U2...!!! U2...!!!

- gżmotnołeś sem dzisioj jakisik łonanik...

http://www.youtube.com/watch?v=bXPoZJmDOng

alboś ino psytej niedzieli, GUPCA zsiebie publicnie wycynioł...?

http://www.youtube.com/watch?v=oRc8njN6C-E&NR=1

Data: 2011-06-12 14:27:19
Autor: MH
U2...!!! U2...!!!
Polok_Prawdziwy <Baca_Nowocesny@patryjot.eu> napisał(a):

- gżmotnołeś sem dzisioj jakisik łonanik...

http://www.youtube.com/watch?v=bXPoZJmDOng

alboś ino psytej niedzieli, GUPCA zsiebie publicnie wycynioł...?

http://www.youtube.com/watch?v=oRc8njN6C-E&NR=1

===========================

Cosik mnie siem Kumie wydawo , wkońcu kobitem se znalozł...

http://www.youtube.com/watch?v=loVhvZWpTwM

MH

Data: 2011-06-12 21:40:50
Autor: Polok_Prawdziwy
u2 wrote:

[...]

- łodpowiadać nom niemusis, boitak syćkiemyto widziały, jaksem gruchem tarmosiłeś, gdyciem filmowały...

http://www.youtube.com/watch?v=bXPoZJmDOng

Jo tulerancyjny jezem, ale zebytak publicnie....

Data: 2011-06-12 13:05:13
Autor: Hans Kloss
On 12 Cze, 21:40, Polok_Prawdziwy <Baca_Nowoce...@patryjot.eu> wrote:

- łodpowiadać nom niemusis, boitak syćkiemyto widziały, jaksem gruchem
tarmosiłeś, gdyciem filmowały...

Ciebie sfilmowano jak żarłeś gówna które chwilę wcześniej MH usrał:
http://www.youtube.com/watch?v=gP4OKpmRXoQ
 więc cokolwiek powiesz gównozjadzie to i tak jest gówno warte.
Btw czy to nie U2 zachęca cie na tym filmiku dobrotliwym "żryj"?
Więc ŻRYJ!!!! ;))
J-23

Data: 2011-06-12 23:47:28
Autor: Polok_Prawdziwy
Hans Kloss wrote:

[...]

Wymyśl cosik SWOJEGO, bo jeześ żAŁOSNY GNOJAżU...!!!

Data: 2011-06-12 14:59:47
Autor: Hans Kloss
Znowu dwa kozojeby spod nowego targu o swoich seksualnych upodobaniach nadają, zupelnie jak niejaki małysz :)
On 12 Cze, 23:47, Polok_Prawdziwy <Baca_Nowoce...@patryjot.eu> wrote:

Wymyśl
Żryj żryj, nie krępuj się ;)
ZRYJ!!
J-23

Data: 2011-06-12 21:40:35
Autor: Polok_Prawdziwy
 MH wrote:

[...]

JOCIEMSMOLEM...!!!

- pertnerkem, pertnerkem sem wkońcu znolozł...!!!

Oooouuuu...!!!

- toć U2 wazniejsy teroski łod POKRAKA być moze...!!!

Bo podziwejsem Kumie, ze POKRAK sem NIGDY niewtyknoł i ło suksełalnym pozyciu nic beblać niemoze...

PS Nieumim ino jednego zrozumieć - cemu ten U2 tak straśnie to publicnie wycyniać lubi...?

Nocheba, ze teroski zukrycio go sfilmowały, ale najedno wychodzi - U2 PUBLICNIE SIEM ŁOBNAżAć UWIELBIO...!!!