U2 nie lękaj się! Prawda Cie wyzwoli!!!

Data: 2011-05-02 21:26:56
Autor: Zennon
U2 nie lękaj się! Prawda Cie wyzwoli!!!
Chcesz wiedzieć, ile osób zostało na czuwaniu w Łagiewnikach po Beatyfikacji
Papieża Jana Pawła II?

Zennon

Data: 2011-05-02 21:36:52
Autor: u2
W dniu 2011-05-02 21:26, Zennon pisze:
Chcesz wiedzieć, ile osób zostało na czuwaniu w Łagiewnikach po
Beatyfikacji
Papieża Jana Pawła II?

Zennon

Pij dalej zenek, pomoze to tobie, albo i nie pomoze :)

Data: 2011-05-02 21:44:28
Autor: Zennon

"u2" <u_2@o2.pl> wrote in message news:4dbf07d5$0$2445$65785112news.neostrada.pl...
[...]

Wiec uciekasz przed prawda? Tchrzysz. Wiara polega rwniez na watpieniu. Ale do tego potrzeba odwagi.  Madrego ksiedza Ci trzeba. Moze jeszcze nie jestes stracony. Ale na razie jestes na prostej drodze do piekla.

Zennon

Data: 2011-05-02 21:54:31
Autor: u2
U2 nie lkaj si! Prawda Cie wyzwoli!!!
W dniu 2011-05-02 21:44, Zennon pisze:
[...]

Dzieki zenek, pieklo to jest stan, w ktorym ty teraz sie znajdujesz, ale
nigdy go na szczescie nie osiagne :)

Data: 2011-05-02 21:58:55
Autor: Zennon

"u2" <u_2@o2.pl> wrote in message news:4dbf0bf9$0$2487$65785112news.neostrada.pl...
[...]

U2 powinienes sie wyspowiadac u madrego ksiedza, przyjac sakrament i powaznie sie zastanowic nad swoim zyciem. Ja Ci wskazuje droge, czy z niej skorzystasz, to juz Twoja sprawa. Po to otrzymales od najwyzszego wolna wole, aby z niej korzystac. Na razie bladzisz i to bardzo, choc inaczej niz Antenka

Zennon

Data: 2011-05-02 22:04:16
Autor: u2
U2 nie lêkaj siê! Prawda Cie wyzwoli!! !

A ty zenek tak juz zrobiles ? :)

Data: 2011-05-02 22:05:39
Autor: Zennon

"u2" <u_2@o2.pl> wrote in message news:4dbf0e41$0$2500$65785112news.neostrada.pl...
[...]

Ty najpierw mysl o swojej zagubionej duszy, a potem sie zajmuj innymi.

Zennon

Data: 2011-05-02 22:11:38
Autor: u2
W dniu 2011-05-02 22:05, Zennon pisze:
A ty zenek tak juz zrobiles ? :)

Ty najpierw mysl o swojej zagubionej duszy, a potem sie zajmuj innymi.

Ale ja toba nie zamierzam sie zajmowac, wystarczy ze zdechniesz jak
kazdy bydlak na to zasluguje :)

Data: 2011-05-02 22:13:23
Autor: Zennon

"u2" <u_2@o2.pl> wrote in message news:4dbf0ffb$0$2436$65785112news.neostrada.pl...
[...]

Jestes przesiakniety do glebi nauka Chrystusa jak widze. BTW popracuj nad gramatyka.

Zennon

Data: 2011-05-02 22:16:13
Autor: u2
W dniu 2011-05-02 22:13, Zennon pisze:
Ale ja toba nie zamierzam sie zajmowac, wystarczy ze zdechniesz jak
kazdy bydlak na to zasluguje :)

Jestes przesiakniety do glebi nauka Chrystusa jak widze. BTW popracuj
nad gramatyka.

Na pewno nie jestem przesiakniety tym czym ty jestes teraz przesiakniety
bydlaku :)

Data: 2011-05-02 22:19:17
Autor: Zennon

"u2" <u_2@o2.pl> wrote in message news:4dbf110e$0$2436$65785112news.neostrada.pl...
[...]

No i jak ladnie sie odslaniasz z kazdym postem ;))) A i ich struktura coraz prostrza i regularniejsza sie staje ;))) Za moment dojdziemy do podstawowego schematu Twojego dzialania i nie bedzie to schemat zbyt skomplikowany ;)))

Zennon

Data: 2011-05-02 22:22:05
Autor: u2
W dniu 2011-05-02 22:19, Zennon pisze:
[...]

Rozumujesz schematycznie, nie stac ciebie na samodzielne myslenie, ale
co mozna wymagac od sodomity :)

Data: 2011-05-02 22:24:20
Autor: Zennon

"u2" <u_2@o2.pl> wrote in message news:4dbf126e$0$2436$65785112news.neostrada.pl...
[...]

I zafiksowanie po raz kolejny ;))))

Zennon

Data: 2011-05-02 22:31:36
Autor: u2
W dniu 2011-05-02 22:24, Zennon pisze:
Rozumujesz schematycznie, nie stac ciebie na samodzielne myslenie, ale
co mozna wymagac od sodomity :)

I zafiksowanie po raz kolejny ;))))

No to nie pij tyle zenus, licz swoje owieczki :)

Data: 2011-05-02 22:42:59
Autor: Zennon

"u2" <u_2@o2.pl> wrote in message news:4dbf14a9$0$2495$65785112news.neostrada.pl...
[...]

Czyli oprcz fascynacji Sodomia, alkohol tez jest Twoim problemem. Jak Ty bidoku funkcjonujesz w rodzinie z takimi problemami. Zona wie? Powiedziales jej? A co na to dzieci?

Zennon

Data: 2011-05-02 22:48:19
Autor: u2
W dniu 2011-05-02 22:42, Zennon pisze:
No to nie pij tyle zenus, licz swoje owieczki :)

Czyli oprócz fascynacji Sodomia, alkohol tez jest Twoim problemem. Jak
Ty bidoku funkcjonujesz w rodzinie z takimi problemami. Zona wie?
Powiedziales jej? A co na to dzieci?

Nie poznaje ciebie zenek, byles taki radosny, a teraz jestes taki smutny
kiedy zszedles na tematy rodzinne. Czyli twoje owieczki niezadowolone ? :)

Data: 2011-05-02 22:52:35
Autor: Zennon

"u2" <u_2@o2.pl> wrote in message news:4dbf1895$0$2456$65785112news.neostrada.pl...
[...]

Alkoholicy i Sodomici czesto krzywdza swoje rodziny. Nie chce, abys kogos skrzywdzil. I uswiadom to sobie, ze bardzo mozliwe, ze krzywdzisz wlasnie najblizszych swoim piciem do komputera. O Tym, ze wciagasz rodzine w swoje sodomistyczne fiksacje nawet nie chce myslec :(

Zennon

Data: 2011-05-02 22:55:34
Autor: u2
W dniu 2011-05-02 22:52, Zennon pisze:
Nie poznaje ciebie zenek, byles taki radosny, a teraz jestes taki smutny
kiedy zszedles na tematy rodzinne. Czyli twoje owieczki niezadowolone
? :)

Alkoholicy i Sodomici czesto krzywdza swoje rodziny.

A to teraz rozumiem, masz poczucie, ze robisz zle, to jeszcze moze z
ciebie cos bedzie zenus, tylko odstaw te butelki od siebie. No i spojrz
w lustro. Ile teraz widzisz owieczek ?

Data: 2011-05-02 22:57:58
Autor: Zennon

"u2" <u_2@o2.pl> wrote in message news:4dbf1a47$0$2456$65785112news.neostrada.pl...
[...]

Piekna projekcja, ale Ci nie pomoze. Temat Sodomii i alkoholu sam wprowadziles do dyskusji. I to Cie definiuje. Na dzisiaj dziekuje za rozmowe. Dobranoc

Data: 2011-05-04 17:06:34
Autor: he®sk
U2 nie lêkaj siê! Prawda Cie wyzwoli!!!
On Mon, 2 May 2011 22:19:17 +0200, "Zennon"
<Zennon@Use-Author-Supplied-Address.invalid> wrote:

> [...]

No i jak ladnie sie odslaniasz z kazdym postem ;))) A i ich struktura coraz prostrza i regularniejsza sie staje ;))) Za moment dojdziemy do podstawowego schematu Twojego dzialania i nie bedzie to schemat zbyt skomplikowany ;)))

 u2 puszczaja nerwy, a to oznacza, ze argumenty trafily mu pod
czaszke.

--

"Nieprawd jest, jakoby Internet by ziemi niczyj

Data: 2011-05-04 17:06:34
Autor: he®sk
U2 nie lêkaj siê! Prawda Cie wyzwoli!!!
On Mon, 2 May 2011 22:13:23 +0200, "Zennon"
> [...]

> kazdy bydlak na to zasluguje :)

Jestes przesiakniety do glebi nauka Chrystusa jak widze. BTW popracuj nad gramatyka.

 dyskusja z u2 to rozmowa niemowy z gluchym. facet nie ma nic  do powiedzenia. nigdy nie mial. taki z niego byl kurator.

--

"Nieprawd jest, jakoby Internet by ziemi niczyj

Data: 2011-05-04 17:06:34
Autor: he®sk
U2 nie lêkaj siê! Prawda Cie wyzwoli!!!
On Mon, 2 May 2011 22:05:39 +0200, "Zennon"

 litewskiej duszy ;o)))