U2 w Polsce! :)))

Data: 2009-08-06 11:42:33
Autor: Antenka
U2 w Polsce! :)))
Ale dlaczego w Hanysowie występuję a nie w moim pięknym mieście???! :
((

Najbardziej lubię Bloody Sunday:

http://www.youtube.com/watch?gl=GB&hl=en-GB&v=JFM7Ty1EEvs

Data: 2009-08-06 20:45:51
Autor: Piotr
U2 w Polsce! :)))
Dnia Thu, 6 Aug 2009 11:42:33 -0700 (PDT), Antenka napisał(a):

Ale dlaczego w Hanysowie występuję a nie w moim pięknym mieście???! :
((

Najbardziej lubię Bloody Sunday:

Ba, widocznie grają tylko po miastach, he, he
Piotr

Data: 2009-08-06 11:48:37
Autor: Antenka
U2 w Polsce! :)))

Ba, widocznie grają tylko po miastach, he, he
Piotr

Darujmy sobie te złośliwości ;-)
Piotruś, a Ty nie na koncercie? :) Nie mogę sobie darować, że mnie tam
dzisiaj nie będzie. Bono zaśpiewa... :(

Antenka

Data: 2009-08-06 20:52:57
Autor: Piotr
U2 w Polsce! :)))
Dnia Thu, 6 Aug 2009 11:48:37 -0700 (PDT), Antenka napisał(a):

Darujmy sobie te złośliwości ;-)
Piotruś, a Ty nie na koncercie? :) Nie mogę sobie darować, że mnie tam
dzisiaj nie będzie. Bono zaśpiewa... :(

Nie jestem na bieżąco, dopiero się dowiedziałem przed chwilą. Tak może bym
poszedł...
Piotr

Data: 2009-08-06 20:55:52
Autor: Piotr
U2 w Polsce! :)))
Dnia Thu, 6 Aug 2009 11:48:37 -0700 (PDT), Antenka napisał(a):

Darujmy sobie te złośliwości ;-)

A ten wasz Kolejosz to cuś przerżnął, na własnym boisku...
Ja was nie chcę martwić ale markowego zespołu to, to nie zwiastuje.
Piotr

Data: 2009-08-06 12:02:40
Autor: Antenka
U2 w Polsce! :)))
On 6 Sie, 20:55, Piotr <p...@wp.pl> wrote:
> [...]

A ten wasz Kolejosz to cuś przerżnął, na własnym boisku...
Ja was nie chcę martwić ale markowego zespołu to, to nie zwiastuje.

Tak? Nic nie wiem, bo dwa dni byłam na wsi poza cywilizacją :D.
Kolejorz nawalił? Hmmm Kris Colegates się zmartwi tym faktem :)
Piotruś, ale to nie wybaczalny błądz twojej strony! Faktem jest, że ja
też się dowiedziałam wczoraj wieczorem o tym wydarzeniu, że U2
nawiedzi Chorzów. Ech...jakoś smutno mi, że mnie tam nie ma...:(

Antenka

Data: 2009-08-07 16:44:21
Autor: ColgatesBilly
U2 w Polsce! :)))
"Antenka" <sweet.blue_eyes@wp.pl> wrote in message news:04ea9c4d-1b88-4947-ad88-9daf805d0976q14g2000vbi.googlegroups.com...
> [...]

też się dowiedziałam wczoraj wieczorem o tym wydarzeniu, że U2
nawiedzi Chorzów. Ech...jakoś smutno mi, że mnie tam nie ma...:(

-- --

Przeciez U2 ( najlepszy dowod kto sie nim tak orgazmuje : GW i TVN)
to taka grupa co 15 lat temu nagrala zaledwie jedna dobra plyte
i jest do wynajecia na wszystkie masowe koncerty Nowego Porzadku Swiata.

Do pieca z niemi ;)

P-Kol

PS Kolejorz dziady ;)

Data: 2009-08-07 16:12:20
Autor: jadrys
U2 w Polsce! :)))
ColgatesBilly pisze:

PS Kolejorz dziady ;)

Proszę się nie wyrażać..

Data: 2009-08-07 17:53:05
Autor: ColgatesBilly
U2 w Polsce! :)))
"jadrys" <CHE@yahoo.com> wrote in message news:h5hco6$1hj$3news.onet.pl...
ColgatesBilly pisze:

PS Kolejorz dziady ;)

Proszę się nie wyrażać..

-- Kapitalizm jest chorobą (zarazą) z którą należy walczyć..

Sie wyrazam... na OBU grupach Lecha,... ale juz ostrozniej
( i 2 rozne niki na kazda) bo tam zara mozna wyleciec
(co sie na obu stalo), zwl. jak sie te kolesie na Ciebie zawezma,
a o to latwo, bo to Panie jedna mafia dresiarzow.

Kol...  ( aka... Administer   aka...  semi-konduktor  ;)

PS jakby kto nie wiedzial to SEMI-CONDUCTOR to: polprzewodnik (ang)

Data: 2009-08-07 18:12:41
Autor: jadrys
U2 w Polsce! :)))
ColgatesBilly pisze:

PS Kolejorz dziady ;)

Proszę się nie wyrażać..

[...]

Tak? Wobec tego powiedz mi co znaczy SUPER-CONDUCTOR - tytułowy bohater znakomitej piosenki znakomitego kanadyjskiego zespołu RUSH..

Data: 2009-08-07 13:40:10
Autor: Antenka
U2 w Polsce! :)))
O o o...widzę, że Pyry mają jakiś problem. Umówcie się na Kolejorza,
wypijcie po piwku i będzie ok ;-)

Antenka

Data: 2009-08-08 21:31:24
Autor: jadrys
U2 w Polsce! :)))
Antenka pisze:
O o o...widzę, że Pyry mają jakiś problem. Umówcie się na Kolejorza,
wypijcie po piwku i będzie ok ;-)

Antenka

Spoko, ne ma problema..

Data: 2009-08-07 07:03:12
Autor: jadrys
U2 w Polsce! :)))
Piotr pisze:
[...]

Kolejorz przegrał bitwę, ale wygrał wojnę w tym dwumeczu,  Piotrze...

Data: 2009-08-07 07:39:00
Autor: Piotr
U2 w Polsce! :)))
Dnia Fri, 07 Aug 2009 07:03:12 +0200, jadrys napisał(a):

Kolejorz przegrał bitwę, ale wygrał wojnę w tym dwumeczu,  Piotrze...

Niski poziom profesjonalizmu, Jadrysiu.
Piotr

Data: 2009-08-07 11:01:19
Autor: jadrys
U2 w Polsce! :)))
Piotr pisze:
Dnia Fri, 07 Aug 2009 07:03:12 +0200, jadrys napisał(a):

Kolejorz przegrał bitwę, ale wygrał wojnę w tym dwumeczu,  Piotrze...

Niski poziom profesjonalizmu, Jadrysiu.
Piotr

Dlaczego? Przecież nie można powiedzieć że Kolejorz "przeczłapał" mecz..

Data: 2009-08-07 02:52:31
Autor: Andrzej Kokakolski
U2 w Polsce! :)))
Antenka <sweet.blue_eyes@wp.pl> napisał(a):
Bono zaśpiewa...

Osobiscie wole Bino. Ale Bono tez "obleci"

AK

Data: 2009-08-06 12:04:24
Autor: Antenka
U2 w Polsce! :)))
On 6 Sie, 21:00, raff <trytytyt...@autograf.pl> wrote:
> Ale dlaczego w Hanysowie występuję a nie w moim pięknym mieście???! :
> [...]

Nie wiesz? No you too!!! hihihi Raffaelo nie załamuj mnie :
(( Irish!!! :-))

Antenka

Data: 2009-08-06 21:15:38
Autor: Piotr
U2 w Polsce! :)))
Dnia Thu, 06 Aug 2009 21:12:37 +0200, raff napisał(a):

Zartuje :)

Spopdziewam się, trudno nie znać skoro oni już Noemu grali do kotleta.
Piotr

Data: 2009-08-06 23:16:04
Autor: MH
U2 w Polsce! :)))
Ale dlaczego w Hanysowie występuję a nie w moim pięknym mieście???! :
((

Najbardziej lubię Bloody Sunday:

http://www.youtube.com/watch?gl=GB&hl=en-GB&v=JFM7Ty1EEvs

Proste , powiedziałbym szkolno-prymitywne akordy.. Aby chociaż jakiś ciekawy
riff w tym siedział.. Nic z tego !!  Bono ... , słodziutki głosik , ale gdzie mu
tam nawet
do peda.. (Oopss.. Geja George'a Michel'a).. Ot , taka sobie prymitywna dancingowa
muza dla niewyrobionych muzycznie słuchaczy..  Taka Irolska Budka Suflera ..

MH

Data: 2009-08-07 07:07:13
Autor: jadrys
U2 w Polsce! :)))
MH pisze:
[...]

Co do U2 zgoda, poza paroma utworami z płyty "Joshua Tree" grają taką sobie przeciętną muzę,  ale na Jowisza!! Co Ty chcesz od "Budki Suflera"? Najlepszego polskiego zespołu?

Data: 2009-08-07 08:53:53
Autor: Vic
U2 w Polsce! :)))
jadrys wrote:
 Co Ty chcesz od "Budki
Suflera"? Najlepszego polskiego zespołu?

Od wydania "Nic nie boli tak jak zycie" to jest po prostu kapela od kotleta...

--
plazoVic

"Wszyscy chcą naszego dobra. Nie dajcie go sobie zabrać" SJL

Data: 2009-08-07 11:01:07
Autor: jadrys
U2 w Polsce! :)))
Vic pisze:
jadrys wrote:
 Co Ty chcesz od "Budki
Suflera"? Najlepszego polskiego zespołu?

Od wydania "Nic nie boli tak jak zycie" to jest po prostu kapela od kotleta...

Tu się muszę zgodzić - obecnie nie jest to ten sam poziom co kiedyś..  Ale z drugiej strony - nie ma obecnie w Polsce dobrego zespołu, ot jeden, dwa utwory, czasem jakaś niezła jedna płytka i to wszystko na co stać dzisiejszych grajków..

Data: 2009-08-07 02:38:26
Autor: Antenka
U2 w Polsce! :)))
Ale z drugiej strony - nie ma obecnie w Polsce dobrego zespołu, ot
jeden, dwa utwory, czasem jakaś niezła jedna płytka i to wszystko na co
stać dzisiejszych grajków..

Jędrek, ale jest "sweet Doda"  :DDD Patrząc na nią bardzo się wszyscy
ślinicie hihi

Antenka

Data: 2009-08-07 11:44:18
Autor: Vic
U2 w Polsce! :)))
Antenka wrote:
Jędrek, ale jest "sweet Doda"  :DDD Patrząc na nią bardzo się wszyscy
ślinicie hihi

Zdrowy mezczyzna slini sie (niekoniecznie doslownie) na widok atrakcyjnej dziewczyny i tyle. Nawet jesli jest glupia. W koncu w tym "slinieniu sie" nie chodzi o prowadzenie dusput filozoficznych.

Data: 2009-08-07 12:18:26
Autor: raff
U2 w Polsce! :)))
..
[...]

Tak jak wam sie podoba Garou, mimo ze poza przepitym glosem to on nic nie ma ;p

R.

Data: 2009-08-07 03:30:43
Autor: Antenka
U2 w Polsce! :)))
Raffaelo, tobie nie musi się podobać!
Cooo? Jaki przepity? To jest wspaniała, gardłowa barwa głosu, bardzo
sexy mmm.....sam miód! No i powierzchowność słodka! ;-p mniam

Antenka :DD

Data: 2009-08-07 12:36:03
Autor: raff
U2 w Polsce! :)))
Antenka pisze:
Raffaelo, tobie nie musi się podobać!
Cooo? Jaki przepity? To jest wspaniała, gardłowa barwa głosu, bardzo
sexy mmm.....sam miód! No i powierzchowność słodka! ;-p mniam

Gardlo spalone wódką, ot co.

R.

Data: 2009-08-07 05:21:27
Autor: Antenka
U2 w Polsce! :)))
On 7 Sie, 12:36, raff <trytytyt...@autograf.pl> wrote:
Antenka pisze:

> [...]
> Cooo? Jaki przepity? To jest wspaniała, gardłowa barwa głosu, bardzo
> sexy mmm.....sam miód! No i powierzchowność słodka! ;-p mniam

Mówisz osobie? :-P

Antenka

Data: 2009-08-07 13:24:24
Autor: jadrys
U2 w Polsce! :)))
Antenka pisze:
..
[...]

Owszem podoba mi się, ale tylko jako kobieta...

Data: 2009-08-07 13:29:36
Autor: raff
U2 w Polsce! :)))
jadrys pisze:
Antenka pisze:
..
[...]

A jako kto ma sie podobac ? Jako mezczyzna ?

R.

Data: 2009-08-07 11:15:42
Autor: Vic
U2 w Polsce! :)))
jadrys wrote:
Tu się muszę zgodzić - obecnie nie jest to ten sam poziom co kiedyś..

Najlepiej bylo w latach 80-tych, gdy nie bylo z nimi tego wyjca...
Czystaw, Andrzejczak - moze mieli mniej potezne glosy, za to znacznie ciekawsze.
"Noc komety", "Nie taki znow wolny" - to jest granie.

Ale z drugiej strony - nie ma obecnie w Polsce dobrego zespołu, ot jeden, dwa utwory, czasem jakaś niezła jedna płytka i to wszystko na co stać dzisiejszych grajków..

Sa. Ale nie w mainstream'ie :)

Data: 2009-08-07 11:35:22
Autor: jadrys
U2 w Polsce! :)))
Vic pisze:
jadrys wrote:
[...]

W moim niestety też nie.. Nigdy nie polubię rapów, hip-hopów i innego elektronicznego chłamu.

Data: 2009-08-07 11:48:49
Autor: Vic
U2 w Polsce! :)))
jadrys wrote:
Nigdy nie polubię rapów, hip-hopów i innego elektronicznego chłamu.

Tez nie przepadam, jednakze w kazdym gatunku trafiaja sie perelki.
Np.:
http://www.youtube.com/watch?v=yKuqS3K0k0w

albo

http://www.youtube.com/watch?v=TNKQOh9EQh0

Data: 2009-08-07 13:24:44
Autor: jadrys
U2 w Polsce! :)))
Vic pisze:
jadrys wrote:
[...]

Teksty jeszcze by uszły, ale sama muza już zdecydowanie - nie..

Data: 2009-08-07 13:30:12
Autor: Vic
U2 w Polsce! :)))
jadrys wrote:
Teksty jeszcze by uszły, ale sama muza już zdecydowanie - nie..

Calkiem zgrabne kawaleczki...

Data: 2009-08-07 13:57:57
Autor: jadrys
U2 w Polsce! :)))
Vic pisze:
jadrys wrote:
Teksty jeszcze by uszły, ale sama muza już zdecydowanie - nie..

Calkiem zgrabne kawaleczki...

Wierzę Ci na słowo.. Na tym moim kiepskim łączu netowym słabo to słychać..

Data: 2009-08-07 10:10:00
Autor: CeSaR
U2 w Polsce! :)))
Co do U2 zgoda, poza paroma utworami z płyty "Joshua Tree" grają taką sobie przeciętną muzę,  ale na Jowisza!! Co Ty chcesz od "Budki Suflera"? Najlepszego polskiego zespołu?

Zaraz po Maanamie z pierwszych 3 płyt.

Data: 2009-08-07 11:00:14
Autor: jadrys
U2 w Polsce! :)))
CeSaR pisze:
Co do U2 zgoda, poza paroma utworami z płyty "Joshua Tree" grają taką sobie przeciętną muzę,  ale na Jowisza!! Co Ty chcesz od "Budki Suflera"? Najlepszego polskiego zespołu?

Zaraz po Maanamie z pierwszych 3 płyt.

Dla mnie - przed Maanamem.  A i Maanam też z czasem też zaczął obniżać loty...

Data: 2009-08-10 08:57:31
Autor: CeSaR
U2 w Polsce! :)))
Dla mnie - przed Maanamem.  A i Maanam też z czasem też zaczął obniżać loty...

Dokładnie tak, jak napisałem. Pierwsze 3 płyty OK (trzecia chyba najlepsza - Nocny Patrol). A dalej już niestety tylko gorzej...

Data: 2009-08-07 02:27:19
Autor: Antenka
U2 w Polsce!
Może to był odwet za jakiś zamach terrorystyczny?

Dobre pytanie, bo przecież naturalną granicą między obiema wyspami
jest morze.Nie, nie wrócili a Irlandia Pn jest w daszym ciągu we
władaniu Anglików. Angole przez stulecia prześladowali Irlandczyków,
chcąc uczynić z nich podludzi, niewolników, pastuchów. Skąd my to
znamy? Raziła ich katolickość mieszkańców Szmaragdowej Wyspy. Żeby nie
umrzeć z głodu, tysiące Irlandczyków decydowało się na emigrację za
Atlantyk - stąd ok. 40 mln mieszkających w USA dzisiaj ludności o
korzeniach irish.  Jeśli chodzi o "Boody Sunday, to właśnie masakra
dokonana przez Anglików na irlandzkich demonstrantach, którzy żądali
zrównania praw obywatelski dla irlandzkich katolików mieszkających w
Derry, było powodem do eskalacji  późniejszych działań powstańcw z
IRA. Celowo użyłam takiego określenia "powstańcy". Według nowomowy
wszystkie wzywoleńcze oddziały, jak zwał tak zwał, to terroryści, a
nie powstańcy. Czy ktokolwiek odważyłby się dzisiaj nazawać powstańca
wielkopolskiego - wyzwoliciela, terrorystą?! Chyba nie, a jeden i
drugi zarówno powstaniec wlkp. jak i żołnierz IRA mięli podobne cele.
Aha, żaden Irlandczyk nigdy nie powie Londonderry. Dla nich to tylko i
wyłącznie Derry - to pierwotna nazwa miasta. Informacja od głównych
zainteresownych, czyli rodowitych Irlandczyków z Derry. Niechcianymi
Gośćmi na Zielonej Wspie  od wieków byli i są Anglicy, więc powinni
się stamtąd wynosić.

Antenka

Data: 2009-08-07 03:31:34
Autor: Antenka
U2 w Polsce!
On 7 Sie, 11:51, "Marian" <mar...@kubelek.org> wrote:
Użytkownik "Antenka" <sweet.blue_e...@wp.pl> napisał w wiadomościnews:2a374107-8613-4f27-adc6-9a06cfbeeeab33g2000vbe.googlegroups.com...

>  Niechcianymi
> Gośćmi na Zielonej Wspie  od wieków byli i są Anglicy, więc powinni
> się stamtąd wynosić.

Ja nie wiem czy powinni czy nie. Myślę, że masz jakieś powody aby tak
uważać. Gdybym Irlandczyków dażył szczególną sympatią to może bym im
kibicował, ale jakoś nie zasłużyli sobie u mnie na to w większości. Anglików
w ogóle mało znam, tak więc jestem bezstronny w tym ich odwiecznym
konflikcie

Aha

Data: 2009-08-07 12:00:16
Autor: Andrzej Kokakolski
U2 w Polsce!
[...]

Cele tak ale srodki do ich osiagniecia inne. Powstancy wielkopolscy
nie mordowali cywilow i nie atakowali srytobojczo osob, ktore przypadkowo znalazly sie na obszarze ich dzialania.

A w ogole okupant brytyjski nawet nie umywal sie do niemieckiego czy rosyjskiego. W porownaniu z sasiadami (i ciemiezycielami) Polakow,
Brytyjczycy to grzeczne chlopaki.

A wielka smiertelnosc i masowa emigracja Irlanczykow byla spowodowana
nie, jak Pani sugeruje, przez Brytyjczykow ale dlatego, ze pyry nie dopisaly.
(W XIX w., bo dzisiaj jedna taka dopisuje... wymyslone historie do tej Prawdziwej)

AK

Data: 2009-08-07 05:30:44
Autor: Antenka
U2 w Polsce!
Nie tylko ze względu na nieurodzaj pyrek, ale ze względu na to , że na
ten ciemiężony naród Angol nakładał bardzo wysokie podatki, więc to co
im zostało musieli im oddać - na żarło już nie starczyło, więc mogli
albo :

a/ zdechnąć z głodu - wielu wybrało ten wariant -pewnie byli
ptriotami;
b/ emigrować za ocean;
c/ rozwalić Angoli - nie mieli szans, byli osłabieni, wynędzniali, za
słabi no i brak broni - to nie był ten czas;

Antenka

Data: 2009-08-07 02:48:03
Autor: Andrzej Kokakolski
U2 w Polsce! :)))
Antenka <sweet.blue_eyes@wp.pl> napisał(a):
Najbardziej lubię Bloody Sunday

Ja tez.  Petersburg 1905. Zawsze choc troszeczke obnizylo to populacje ruskich.
I to zarowno "na biezaco" jak i w sensie propagacji.
Szkoda tylko, ze takich  "voskriesienij" nie bylo wiecej ale i tak Rosjanie
zawsze niezle sobie radzili w dziele samowyniszczania sie.

AK

Data: 2009-08-07 00:54:00
Autor: Antenka
U2 w Polsce! :)))
A co to ma wspólnego z "Bloody Sunday" w Derry w 1972 roku, kiedy to
Angole otworzyli ogień do pokojowej demonstracji Irlandczyków
dyskryminowanych na własnej ziemi??? Angole powinni opuścić Irlandię
Północną i oddać ja  jedynym, prawowitym dziecicom, a tymi są
Irlandczycy. Boże, jak się czyta ich historię to tylko można usiąść i
płakać! :(

Antenka

Data: 2009-08-07 11:43:35
Autor: Andrzej Kokakolski
U2 w Polsce! :)))
Co ma wspolnego?
Nazwe i smiertelne ofiary.
Pani lubi swoja Krwawa Niedziele a ja swoja.

AK

Data: 2009-08-07 14:00:05
Autor: jadrys
U2 w Polsce! :)))
Andrzej Kokakolski pisze:
Co ma wspolnego?
Nazwe i smiertelne ofiary.
Pani lubi swoja Krwawa Niedziele a ja swoja.

AK

A ja "Krwawą Mary"..

Data: 2009-08-07 12:04:05
Autor: Andrzej Kokakolski
U2 w Polsce! :)))
jadrys <CHE@yahoo.com> napisał(a):
Andrzej Kokakolski pisze:
> Co ma wspolnego?
> Nazwe i smiertelne ofiary.
> Pani lubi swoja Krwawa Niedziele a ja swoja.
>
> AK
>

>   A ja "Krwawą Mary"..

A ja "Bloody Chris". Sam tak nazwalem piwo zmieszane z sokiem pomidorowym.
Dobre i zdrowe (lepsze od clamato). Prosze sprobowac!

AK --

Data: 2009-08-07 14:08:57
Autor: Vic
U2 w Polsce! :)))
Andrzej Kokakolski wrote:
A ja "Bloody Chris". Sam tak nazwalem piwo zmieszane z sokiem pomidorowym.
Dobre i zdrowe (lepsze od clamato). Prosze sprobowac!

Wy tam w Polsce to macie pomysly... Piwo mieszac... z sokiem... i jeszcze pomidorowym...

Data: 2009-08-07 12:19:19
Autor: Andrzej Kokakolski
U2 w Polsce! :)))
Vic <bjorgul@o2.pl> napisał(a):
Andrzej Kokakolski wrote:
> [...]
> Dobre i zdrowe (lepsze od clamato). Prosze sprobowac!

Wy tam w Polsce to macie pomysly... Piwo mieszac... z sokiem... i jeszcze pomidorowym...

Nie w Polsce, tylko w Kanadzie. Normalnie piwo mieszaja z clamato ale ja wole z sokiem pomidorowym. Prosze sprobowac przed wydaniem opinii :)

AK

Data: 2009-08-07 14:29:07
Autor: Vic
U2 w Polsce! :)))
Andrzej Kokakolski wrote:
 Prosze sprobowac przed wydaniem opinii :)

Kiedys probowalem piwa zmieszanego z sokiem owocowym - obrzydliwe to bylo. Z pomidorem jest inaczej?

Data: 2009-08-07 15:49:54
Autor: jadrys
U2 w Polsce! :)))
Andrzej Kokakolski pisze:

[...]

ten pomysł wydaje się być absurdalny - piwo z sokiem pomidorowym, ale co szkodzi spróbować i ocenić smak..

Data: 2009-08-07 07:41:51
Autor: Piotr
U2 w Polsce! :)))
Dnia Fri, 7 Aug 2009 02:48:03 +0000 (UTC), Andrzej Kokakolski
napisał(a):

[...]

Dalej sobie radzą, średnia życia mężczyzn to bodajże 59 lat... Wątpię
aby jeszcze jakiś kraj w Europie miał taką niską, a wszystko przez
powszechny obyczaj pijanstwa.
Piotr

Data: 2009-08-07 05:20:40
Autor: Grzegorz Z.
U2 w Polsce! :)))
U2 ? A czy to czasem nie lewacy broniący praw gejów i zwierząt?

Data: 2009-08-07 14:24:48
Autor: raff
U2 w Polsce! :)))
Grzegorz Z. pisze:
U2 ? A czy to czasem nie lewacy broniący praw gejów i zwierząt?

Oho, Grzesiowi sie wszystko z dupą kojarzy.

R.

Data: 2009-08-07 05:29:11
Autor: Grzegorz Z.
U2 w Polsce! :)))

raff napisał(a):
Grzegorz Z. pisze:
> U2 ? A czy to czasem nie lewacy broni�cy praw gej�w i zwierz�t?

Oho, Grzesiowi sie wszystko z dupďż˝ kojarzy.

W tym przypadku akurat słusznie.

I o "Amnesty International" jeszcze warto by wspomnieć, które
reklamują ile tylko mogą.

Lepiej jakbym się ośmieszył skojarzeniami z ruską "Krwawą Niedzielą"?

Data: 2009-08-07 14:31:13
Autor: raff
U2 w Polsce! :)))
[...]

Ty sie tu caly czas osmieszasz.

R.

Data: 2009-08-07 06:10:51
Autor: Grzegorz Z.
U2 w Polsce! :)))

raff napisał(a):

> W tym przypadku akurat s�usznie.
>
> I o "Amnesty International" jeszcze warto by wspomnie�, kt�re
> reklamujďż˝ ile tylko mogďż˝.
>
> Lepiej jakbym si� o�mieszy� skojarzeniami z rusk� "Krwaw� Niedziel�"?

Ty sie tu caly czas osmieszasz.

W szczególności zaś totalną ignorancją nt moich dokonań moich
muzycznych idoli.

Data: 2009-08-07 15:18:36
Autor: Vic
U2 w Polsce! :)))