U2 w Polsce! :)))

Data: 2009-08-06 20:45:51
Autor: Piotr
U2 w Polsce! :)))
Dnia Thu, 6 Aug 2009 11:42:33 -0700 (PDT), Antenka napisał(a):

Ale dlaczego w Hanysowie występuję a nie w moim pięknym mieście???! :
((

Najbardziej lubię Bloody Sunday:

Ba, widocznie grają tylko po miastach, he, he
Piotr

Data: 2009-08-06 11:48:37
Autor: Antenka
U2 w Polsce! :)))

Ba, widocznie grają tylko po miastach, he, he
Piotr

Darujmy sobie te złośliwości ;-)
Piotruś, a Ty nie na koncercie? :) Nie mogę sobie darować, że mnie tam
dzisiaj nie będzie. Bono zaśpiewa... :(

Antenka

Data: 2009-08-06 20:52:57
Autor: Piotr
U2 w Polsce! :)))
Dnia Thu, 6 Aug 2009 11:48:37 -0700 (PDT), Antenka napisał(a):

Darujmy sobie te złośliwości ;-)
Piotruś, a Ty nie na koncercie? :) Nie mogę sobie darować, że mnie tam
dzisiaj nie będzie. Bono zaśpiewa... :(

Nie jestem na bieżąco, dopiero się dowiedziałem przed chwilą. Tak może bym
poszedł...
Piotr

Data: 2009-08-06 20:55:52
Autor: Piotr
U2 w Polsce! :)))
Dnia Thu, 6 Aug 2009 11:48:37 -0700 (PDT), Antenka napisał(a):

Darujmy sobie te złośliwości ;-)

A ten wasz Kolejosz to cuś przerżnął, na własnym boisku...
Ja was nie chcę martwić ale markowego zespołu to, to nie zwiastuje.
Piotr

Data: 2009-08-06 12:02:40
Autor: Antenka
U2 w Polsce! :)))
On 6 Sie, 20:55, Piotr <p...@wp.pl> wrote:
> [...]

A ten wasz Kolejosz to cuś przerżnął, na własnym boisku...
Ja was nie chcę martwić ale markowego zespołu to, to nie zwiastuje.

Tak? Nic nie wiem, bo dwa dni byłam na wsi poza cywilizacją :D.
Kolejorz nawalił? Hmmm Kris Colegates się zmartwi tym faktem :)
Piotruś, ale to nie wybaczalny błądz twojej strony! Faktem jest, że ja
też się dowiedziałam wczoraj wieczorem o tym wydarzeniu, że U2
nawiedzi Chorzów. Ech...jakoś smutno mi, że mnie tam nie ma...:(

Antenka

Data: 2009-08-07 16:44:21
Autor: ColgatesBilly
U2 w Polsce! :)))
"Antenka" <sweet.blue_eyes@wp.pl> wrote in message news:04ea9c4d-1b88-4947-ad88-9daf805d0976q14g2000vbi.googlegroups.com...
> [...]

też się dowiedziałam wczoraj wieczorem o tym wydarzeniu, że U2
nawiedzi Chorzów. Ech...jakoś smutno mi, że mnie tam nie ma...:(

-- --

Przeciez U2 ( najlepszy dowod kto sie nim tak orgazmuje : GW i TVN)
to taka grupa co 15 lat temu nagrala zaledwie jedna dobra plyte
i jest do wynajecia na wszystkie masowe koncerty Nowego Porzadku Swiata.

Do pieca z niemi ;)

P-Kol

PS Kolejorz dziady ;)

Data: 2009-08-07 16:12:20
Autor: jadrys
U2 w Polsce! :)))
ColgatesBilly pisze:

PS Kolejorz dziady ;)

Proszę się nie wyrażać..

Data: 2009-08-07 17:53:05
Autor: ColgatesBilly
U2 w Polsce! :)))
"jadrys" <CHE@yahoo.com> wrote in message news:h5hco6$1hj$3news.onet.pl...
ColgatesBilly pisze:

PS Kolejorz dziady ;)

Proszę się nie wyrażać..

-- Kapitalizm jest chorobą (zarazą) z którą należy walczyć..

Sie wyrazam... na OBU grupach Lecha,... ale juz ostrozniej
( i 2 rozne niki na kazda) bo tam zara mozna wyleciec
(co sie na obu stalo), zwl. jak sie te kolesie na Ciebie zawezma,
a o to latwo, bo to Panie jedna mafia dresiarzow.

Kol...  ( aka... Administer   aka...  semi-konduktor  ;)

PS jakby kto nie wiedzial to SEMI-CONDUCTOR to: polprzewodnik (ang)

Data: 2009-08-07 18:12:41
Autor: jadrys
U2 w Polsce! :)))
ColgatesBilly pisze:

PS Kolejorz dziady ;)

Proszę się nie wyrażać..

[...]

Tak? Wobec tego powiedz mi co znaczy SUPER-CONDUCTOR - tytułowy bohater znakomitej piosenki znakomitego kanadyjskiego zespołu RUSH..

Data: 2009-08-07 13:40:10
Autor: Antenka
U2 w Polsce! :)))
O o o...widzę, że Pyry mają jakiś problem. Umówcie się na Kolejorza,
wypijcie po piwku i będzie ok ;-)

Antenka

Data: 2009-08-08 21:31:24
Autor: jadrys
U2 w Polsce! :)))
Antenka pisze:
O o o...widzę, że Pyry mają jakiś problem. Umówcie się na Kolejorza,
wypijcie po piwku i będzie ok ;-)

Antenka

Spoko, ne ma problema..

Data: 2009-08-07 07:03:12
Autor: jadrys
U2 w Polsce! :)))
Piotr pisze:
[...]

Kolejorz przegrał bitwę, ale wygrał wojnę w tym dwumeczu,  Piotrze...

Data: 2009-08-07 07:39:00
Autor: Piotr
U2 w Polsce! :)))
Dnia Fri, 07 Aug 2009 07:03:12 +0200, jadrys napisał(a):

Kolejorz przegrał bitwę, ale wygrał wojnę w tym dwumeczu,  Piotrze...

Niski poziom profesjonalizmu, Jadrysiu.
Piotr

Data: 2009-08-07 11:01:19
Autor: jadrys
U2 w Polsce! :)))
Piotr pisze:
Dnia Fri, 07 Aug 2009 07:03:12 +0200, jadrys napisał(a):

Kolejorz przegrał bitwę, ale wygrał wojnę w tym dwumeczu,  Piotrze...

Niski poziom profesjonalizmu, Jadrysiu.
Piotr

Dlaczego? Przecież nie można powiedzieć że Kolejorz "przeczłapał" mecz..

Data: 2009-08-07 02:52:31
Autor: Andrzej Kokakolski
U2 w Polsce! :)))
Antenka <sweet.blue_eyes@wp.pl> napisał(a):
Bono zaśpiewa...

Osobiscie wole Bino. Ale Bono tez "obleci"

AK

--

U2 w Polsce! :)))