U2 w Polsce! :)))

Data: 2009-08-06 23:16:04
Autor: MH
U2 w Polsce! :)))
Ale dlaczego w Hanysowie występuję a nie w moim pięknym mieście???! :
((

Najbardziej lubię Bloody Sunday:

http://www.youtube.com/watch?gl=GB&hl=en-GB&v=JFM7Ty1EEvs

Proste , powiedziałbym szkolno-prymitywne akordy.. Aby chociaż jakiś ciekawy
riff w tym siedział.. Nic z tego !!  Bono ... , słodziutki głosik , ale gdzie mu
tam nawet
do peda.. (Oopss.. Geja George'a Michel'a).. Ot , taka sobie prymitywna dancingowa
muza dla niewyrobionych muzycznie słuchaczy..  Taka Irolska Budka Suflera ..

MH

Data: 2009-08-07 07:07:13
Autor: jadrys
U2 w Polsce! :)))
MH pisze:
[...]

Co do U2 zgoda, poza paroma utworami z płyty "Joshua Tree" grają taką sobie przeciętną muzę,  ale na Jowisza!! Co Ty chcesz od "Budki Suflera"? Najlepszego polskiego zespołu?

Data: 2009-08-07 08:53:53
Autor: Vic
U2 w Polsce! :)))
jadrys wrote:
 Co Ty chcesz od "Budki
Suflera"? Najlepszego polskiego zespołu?

Od wydania "Nic nie boli tak jak zycie" to jest po prostu kapela od kotleta...

--
plazoVic

"Wszyscy chcą naszego dobra. Nie dajcie go sobie zabrać" SJL

Data: 2009-08-07 11:01:07
Autor: jadrys
U2 w Polsce! :)))
Vic pisze:
jadrys wrote:
 Co Ty chcesz od "Budki
Suflera"? Najlepszego polskiego zespołu?

Od wydania "Nic nie boli tak jak zycie" to jest po prostu kapela od kotleta...

Tu się muszę zgodzić - obecnie nie jest to ten sam poziom co kiedyś..  Ale z drugiej strony - nie ma obecnie w Polsce dobrego zespołu, ot jeden, dwa utwory, czasem jakaś niezła jedna płytka i to wszystko na co stać dzisiejszych grajków..

Data: 2009-08-07 02:38:26
Autor: Antenka
U2 w Polsce! :)))
Ale z drugiej strony - nie ma obecnie w Polsce dobrego zespołu, ot
jeden, dwa utwory, czasem jakaś niezła jedna płytka i to wszystko na co
stać dzisiejszych grajków..

Jędrek, ale jest "sweet Doda"  :DDD Patrząc na nią bardzo się wszyscy
ślinicie hihi

Antenka

Data: 2009-08-07 11:44:18
Autor: Vic
U2 w Polsce! :)))
Antenka wrote:
Jędrek, ale jest "sweet Doda"  :DDD Patrząc na nią bardzo się wszyscy
ślinicie hihi

Zdrowy mezczyzna slini sie (niekoniecznie doslownie) na widok atrakcyjnej dziewczyny i tyle. Nawet jesli jest glupia. W koncu w tym "slinieniu sie" nie chodzi o prowadzenie dusput filozoficznych.

Data: 2009-08-07 12:18:26
Autor: raff
U2 w Polsce! :)))
..
[...]

Tak jak wam sie podoba Garou, mimo ze poza przepitym glosem to on nic nie ma ;p

R.

Data: 2009-08-07 03:30:43
Autor: Antenka
U2 w Polsce! :)))
Raffaelo, tobie nie musi się podobać!
Cooo? Jaki przepity? To jest wspaniała, gardłowa barwa głosu, bardzo
sexy mmm.....sam miód! No i powierzchowność słodka! ;-p mniam

Antenka :DD

Data: 2009-08-07 12:36:03
Autor: raff
U2 w Polsce! :)))
Antenka pisze:
Raffaelo, tobie nie musi się podobać!
Cooo? Jaki przepity? To jest wspaniała, gardłowa barwa głosu, bardzo
sexy mmm.....sam miód! No i powierzchowność słodka! ;-p mniam

Gardlo spalone wódką, ot co.

R.

Data: 2009-08-07 05:21:27
Autor: Antenka
U2 w Polsce! :)))
On 7 Sie, 12:36, raff <trytytyt...@autograf.pl> wrote:
Antenka pisze:

> [...]
> Cooo? Jaki przepity? To jest wspaniała, gardłowa barwa głosu, bardzo
> sexy mmm.....sam miód! No i powierzchowność słodka! ;-p mniam

Mówisz osobie? :-P

Antenka

Data: 2009-08-07 13:24:24
Autor: jadrys
U2 w Polsce! :)))
Antenka pisze:
..
[...]

Owszem podoba mi się, ale tylko jako kobieta...

Data: 2009-08-07 13:29:36
Autor: raff
U2 w Polsce! :)))
jadrys pisze:
Antenka pisze:
..
[...]

A jako kto ma sie podobac ? Jako mezczyzna ?

R.

Data: 2009-08-07 11:15:42
Autor: Vic
U2 w Polsce! :)))
jadrys wrote:
Tu się muszę zgodzić - obecnie nie jest to ten sam poziom co kiedyś..

Najlepiej bylo w latach 80-tych, gdy nie bylo z nimi tego wyjca...
Czystaw, Andrzejczak - moze mieli mniej potezne glosy, za to znacznie ciekawsze.
"Noc komety", "Nie taki znow wolny" - to jest granie.

Ale z drugiej strony - nie ma obecnie w Polsce dobrego zespołu, ot jeden, dwa utwory, czasem jakaś niezła jedna płytka i to wszystko na co stać dzisiejszych grajków..

Sa. Ale nie w mainstream'ie :)

Data: 2009-08-07 11:35:22
Autor: jadrys
U2 w Polsce! :)))
Vic pisze:
jadrys wrote:
[...]

W moim niestety też nie.. Nigdy nie polubię rapów, hip-hopów i innego elektronicznego chłamu.

Data: 2009-08-07 11:48:49
Autor: Vic
U2 w Polsce! :)))
jadrys wrote:
Nigdy nie polubię rapów, hip-hopów i innego elektronicznego chłamu.

Tez nie przepadam, jednakze w kazdym gatunku trafiaja sie perelki.
Np.:
http://www.youtube.com/watch?v=yKuqS3K0k0w

albo

http://www.youtube.com/watch?v=TNKQOh9EQh0

Data: 2009-08-07 13:24:44
Autor: jadrys
U2 w Polsce! :)))
Vic pisze:
jadrys wrote:
[...]

Teksty jeszcze by uszły, ale sama muza już zdecydowanie - nie..

Data: 2009-08-07 13:30:12
Autor: Vic
U2 w Polsce! :)))
jadrys wrote:
Teksty jeszcze by uszły, ale sama muza już zdecydowanie - nie..

Calkiem zgrabne kawaleczki...

Data: 2009-08-07 13:57:57
Autor: jadrys
U2 w Polsce! :)))
Vic pisze:
jadrys wrote:
Teksty jeszcze by uszły, ale sama muza już zdecydowanie - nie..

Calkiem zgrabne kawaleczki...

Wierzę Ci na słowo.. Na tym moim kiepskim łączu netowym słabo to słychać..

Data: 2009-08-07 10:10:00
Autor: CeSaR
U2 w Polsce! :)))
Co do U2 zgoda, poza paroma utworami z płyty "Joshua Tree" grają taką sobie przeciętną muzę,  ale na Jowisza!! Co Ty chcesz od "Budki Suflera"? Najlepszego polskiego zespołu?

Zaraz po Maanamie z pierwszych 3 płyt.

Data: 2009-08-07 11:00:14
Autor: jadrys
U2 w Polsce! :)))
CeSaR pisze:
Co do U2 zgoda, poza paroma utworami z płyty "Joshua Tree" grają taką sobie przeciętną muzę,  ale na Jowisza!! Co Ty chcesz od "Budki Suflera"? Najlepszego polskiego zespołu?

Zaraz po Maanamie z pierwszych 3 płyt.

Dla mnie - przed Maanamem.  A i Maanam też z czasem też zaczął obniżać loty...

Data: 2009-08-10 08:57:31
Autor: CeSaR
U2 w Polsce! :)))
Dla mnie - przed Maanamem.  A i Maanam też z czasem też zaczął obniżać loty...

Dokładnie tak, jak napisałem. Pierwsze 3 płyty OK (trzecia chyba najlepsza - Nocny Patrol). A dalej już niestety tylko gorzej...

Data: 2009-08-07 11:41:54
Autor: nadsz. Smerda-Jajeczny
U2 w Polsce! :)))
Użytkownik MH napisał:
[...]