U2 w Polsce! :)))

Data: 2009-08-07 02:48:03
Autor: Andrzej Kokakolski
U2 w Polsce! :)))
Antenka <sweet.blue_eyes@wp.pl> napisał(a):
Najbardziej lubię Bloody Sunday

Ja tez.  Petersburg 1905. Zawsze choc troszeczke obnizylo to populacje ruskich.
I to zarowno "na biezaco" jak i w sensie propagacji.
Szkoda tylko, ze takich  "voskriesienij" nie bylo wiecej ale i tak Rosjanie
zawsze niezle sobie radzili w dziele samowyniszczania sie.

AK

Data: 2009-08-07 00:54:00
Autor: Antenka
U2 w Polsce! :)))
A co to ma wspólnego z "Bloody Sunday" w Derry w 1972 roku, kiedy to
Angole otworzyli ogień do pokojowej demonstracji Irlandczyków
dyskryminowanych na własnej ziemi??? Angole powinni opuścić Irlandię
Północną i oddać ja  jedynym, prawowitym dziecicom, a tymi są
Irlandczycy. Boże, jak się czyta ich historię to tylko można usiąść i
płakać! :(

Antenka

Data: 2009-08-07 11:43:35
Autor: Andrzej Kokakolski
U2 w Polsce! :)))
Co ma wspolnego?
Nazwe i smiertelne ofiary.
Pani lubi swoja Krwawa Niedziele a ja swoja.

AK

Data: 2009-08-07 14:00:05
Autor: jadrys
U2 w Polsce! :)))
Andrzej Kokakolski pisze:
Co ma wspolnego?
Nazwe i smiertelne ofiary.
Pani lubi swoja Krwawa Niedziele a ja swoja.

AK

A ja "Krwawą Mary"..

Data: 2009-08-07 12:04:05
Autor: Andrzej Kokakolski
U2 w Polsce! :)))
jadrys <CHE@yahoo.com> napisał(a):
Andrzej Kokakolski pisze:
> Co ma wspolnego?
> Nazwe i smiertelne ofiary.
> Pani lubi swoja Krwawa Niedziele a ja swoja.
>
> AK
>

>   A ja "Krwawą Mary"..

A ja "Bloody Chris". Sam tak nazwalem piwo zmieszane z sokiem pomidorowym.
Dobre i zdrowe (lepsze od clamato). Prosze sprobowac!

AK --

Data: 2009-08-07 14:08:57
Autor: Vic
U2 w Polsce! :)))
Andrzej Kokakolski wrote:
A ja "Bloody Chris". Sam tak nazwalem piwo zmieszane z sokiem pomidorowym.
Dobre i zdrowe (lepsze od clamato). Prosze sprobowac!

Wy tam w Polsce to macie pomysly... Piwo mieszac... z sokiem... i jeszcze pomidorowym...

--
plazoVic

"Wszyscy chcą naszego dobra. Nie dajcie go sobie zabrać" SJL

Data: 2009-08-07 12:19:19
Autor: Andrzej Kokakolski
U2 w Polsce! :)))
Vic <bjorgul@o2.pl> napisał(a):
Andrzej Kokakolski wrote:
> [...]
> Dobre i zdrowe (lepsze od clamato). Prosze sprobowac!

Wy tam w Polsce to macie pomysly... Piwo mieszac... z sokiem... i jeszcze pomidorowym...

Nie w Polsce, tylko w Kanadzie. Normalnie piwo mieszaja z clamato ale ja wole z sokiem pomidorowym. Prosze sprobowac przed wydaniem opinii :)

AK

Data: 2009-08-07 14:29:07
Autor: Vic
U2 w Polsce! :)))
Andrzej Kokakolski wrote:
 Prosze sprobowac przed wydaniem opinii :)

Kiedys probowalem piwa zmieszanego z sokiem owocowym - obrzydliwe to bylo. Z pomidorem jest inaczej?

Data: 2009-08-07 15:49:54
Autor: jadrys
U2 w Polsce! :)))
Andrzej Kokakolski pisze:

[...]

ten pomysł wydaje się być absurdalny - piwo z sokiem pomidorowym, ale co szkodzi spróbować i ocenić smak..

Data: 2009-08-07 07:41:51
Autor: Piotr
U2 w Polsce! :)))
Dnia Fri, 7 Aug 2009 02:48:03 +0000 (UTC), Andrzej Kokakolski
napisał(a):

[...]

Dalej sobie radzą, średnia życia mężczyzn to bodajże 59 lat... Wątpię
aby jeszcze jakiś kraj w Europie miał taką niską, a wszystko przez
powszechny obyczaj pijanstwa.
Piotr

U2 w Polsce! :)))