U2 - weź mi to "wyoślij"

Data: 2016-11-24 17:00:24
Autor: Stachu Chebel
U2 - weź mi to "wyoślij"
Jak się wtrąbić na de.politik , czy jak się to tam zowie. Na serio, ni Wuja nie wiem jak się to robi. Pojadę tam ostro po bandzie (po EN). A jak mnie zamkną to RATUJ !!

Data: 2016-11-25 01:29:54
Autor: andal
U2 - weź mi to "wyoślij"
On Thu, 24 Nov 2016 17:00:24 -0800, Stachu Chebel wrote:

Jak się wtrąbić na de.politik , czy jak się to tam zowie. Na serio, ni
Wuja nie wiem jak się to robi. Pojadę tam ostro po bandzie (po EN). A
jak mnie zamkną to RATUJ !!

will you ? przecie ty ledwie po PLpyskutujesz

Data: 2016-11-24 18:03:49
Autor: Stachu Chebel
U2 - weź mi to "wyoślij"
W dniu piątek, 25 listopada 2016 02:29:57 UTC+1 użytkownik andal napisał:
> [...]

> jak mnie zamkną to RATUJ !!

will you ? przecie ty ledwie po PLpyskutujesz

Data: 2016-11-25 12:26:56
Autor: u2
U2 - weź mi to "wyoślij"
W dniu 2016-11-25 o 03:03, Stachu Chebel pisze:
[...]

wiesz co to zomomorfizm heblik ?:)

--
General Skalski o zydach w UB :

tworza mowe nienawisci".