U800 problem z dzwiekiem

Data: 2009-05-25 12:45:43
Autor: Piter
U800 problem z dzwiekiem
Witam!

Kiedyś już o tym pisałem ale chce wrócić do tematu bo problem ciągle
nierozwiązany.

Mam problem z jakością połączeń. Telefon to Samsung U800 w Plusie. Ja słyszę
dobrze, natomiast osoba po drugiej stronie co jakiś czas ma krótkotrwałą
ciszę. Z tego co zaobserwowałem dzieje się to raczej przy dłuższej rozmowie
(kilka minut) Nie ma też znaczenia z jakiej jest sieci. Najczęściej jestem w
zasięgu jednego nadajnika. Czy jest możliwe takie dziwne uszkodzenie
telefonu? Czy raczej winna jest sieć. A może zmienić (jeśli idzie) kodowanie
dźwięku?

GG# 906954

U800 problem z dzwiekiem