Ułaskawiony

Data: 2020-01-27 00:23:21
Autor: Stachu Chebel
Ułaskawiony
Zdaniem polityka Platformy, wyznanie agenta Tomka "pokazuje z jakim państwem mamy do czynienia". Były funkcjonariusz CBA przyznał, że nigdy nie miał dowodów na to, że willa w Kazimierzu Dolnym należy do Aleksandra i Jolanty Kwaśniewskich. Jego zeznania i notatki, że tak było to "wynik nacisku ze strony Macieja Wąsika i Mariusza Kamińskiego".

https://wiadomosci.wp.pl/borys-budka-domaga-sie-zawieszenia-szefa-mswia-trzeba-wyjasnic-zarzuty-6471901512206465a

Data: 2020-01-27 00:32:38
Autor: Bruno Brunowski
Ułaskawiony
W dniu poniedziałek, 27 stycznia 2020 09:23:23 UTC+1 użytkownik Stachu Chebel napisał:
[...]

Panowie Kamiński i Wąsik mieli wyroki za analogiczne działania w aferze gruntowej.
To uprawdopodobnia rewelacje skruszonego.

--
Bruno

Data: 2020-01-27 17:56:42
Autor: boukun
Ułaskawiony
Użytkownik "Bruno Brunowski"  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:
[...]

-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -

kot
1 min. temu

Trochę to głupie być agentem, a później gadać.

Data: 2020-01-27 11:47:02
Autor: Bruno Brunowski
Ułaskawiony
W dniu poniedziałek, 27 stycznia 2020 17:56:48 UTC+1 użytkownik boukun napisał:
> [...]

kot
1 min. temu

Trochę to głupie być agentem, a później gadać.

Jakie "służby" taki "agent".
Nie pierwszy to skruszony, który dla zemsty sypał kompanów.

--
Bruno

Data: 2020-01-27 20:52:44
Autor: boukun
Ułaskawiony
> [...]

Nie pierwszy to skruszony, który dla zemsty sypał kompanów.
Bruno

-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -

Weź na poprawkę, że mu się pod ogonem pali. PiS nie oszczędza nawet swoich :)

boukun

Data: 2020-01-27 20:46:10
Autor: boukun
Ułaskawiony
Użytkownik "u2"  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:
[...]

Bo on wciąż jest agentem PiSu i to mi wygląda na grę ukartowaną z PiSem. Pójdziesz do obcych mediów i się pożalisz, wykopiemy na nowo aferę z willą Kwaśniewskich, a tobie będzie to dobrze policzone.

boukun

Data: 2020-01-27 21:11:28
Autor: u2
Ułaskawiony
W dniu 27.01.2020 o 20:46, boukun pisze:
[...]

był jakiś powód, że go się pozbyli z partii kilka lat temu, krzywy nosek wskazuje na jego pochodzenie, ale Peace nie toleruje nawet cienia podejrzeń w swoich szeregach, to zdyscyplinowana partia, w odróżnieniu od innych partyjek, gdzie panuje hasło "róbta co chceta", a usłużne sądy i tak was uniewinnią:)

Data: 2020-01-27 21:51:07
Autor: boukun
Ułaskawiony
[...]

-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- --

:))))))
Przecież tam u was w PiSie to wszyscy Żydzi :)

boukun

Data: 2020-01-27 23:51:39
Autor: u2
Ułaskawiony
W dniu 27.01.2020 o 21:51, boukun pisze:
Przecież tam u was w PiSie to wszyscy Żydzi

no widzisz, mimo że tam żydzi jak ty to panuje dyscyplina, a nie samowolka jak u ciebie:)

Data: 2020-01-28 07:08:08
Autor: boukun
Ułaskawiony
Użytkownik "u2"  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:
Przecież tam u was w PiSie to wszyscy Żydzi

no widzisz, mimo że tam żydzi jak ty to panuje dyscyplina, a nie
samowolka jak u ciebie:)

-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- --

No tak, nie każdy może występować w TVP, szczególnie jak goj :)

https://wiadomosci.wp.pl/wdowa-po-janie-szyszce-oskarza-pis-reakcja-jacka-sasina-6472145780607105v

boukun

Data: 2020-01-28 08:19:55
Autor: Runt
Ułaskawiony
W dniu 2020-01-28 o 07:08, boukun pisze:
[...]

Uuuuu. To już zaczynaja się gryźć pomiędzy sobą! ;-)

--
Runt

"Do polityki nie idzie się dla pieniędzy!" - (c) J.Kaczyński

Data: 2020-01-28 10:55:02
Autor: u2
Ułaskawiony
W dniu 28.01.2020 o 07:08, boukun pisze:
[...]

no widzisz była i jest dyscyplina, ale oczywiście nie przytoczono wypowiedzi wdowy, tylko przypuszczono atak na Peace, typowe dla ubeckich merdiów:)))))))))))))

Data: 2020-01-28 08:18:32
Autor: Runt
Ułaskawiony
W dniu 2020-01-27 o 17:56, boukun pisze:
[...]

Lucek, miej w końcu SWOJE zdanie na jakikolwiek temat.

Data: 2020-01-28 10:55:37
Autor: u2
Ułaskawiony
W dniu 28.01.2020 o 08:18, Runt pisze:
Lucek, miej w końcu SWOJE zdanie na jakikolwiek temat.

te cipak, to ty lucek ?:))))))

Data: 2020-01-28 12:55:37
Autor: Runt
Ułaskawiony
W dniu 2020-01-28 o 10:55, CIPAK u2 pisze:
W dniu 28.01.2020 o 08:18, Runt pisze:
Lucek, miej w końcu SWOJE zdanie na jakikolwiek temat.

te cipak, to ty lucek ?:))))))

kupa, znowu ćpasz i chlejesz? ;-)))