Użyteczność starych komputerów

Data: 2012-08-18 19:52:58
Autor: tryton
Użyteczność starych komputerów

A może macie jakiś pomysł na zagospodarowanie Durona, już bardziej w
ramach ciekawostki? JakiÅ› ekstremalnie lekki Linuks i lekka przeglÄ…darka?

zwrócić do chin
http://ziza.qip.ru/1345012662-kladbishhe_jelektroniki_11_foto.html

Data: 2012-08-19 15:05:06
Autor: Krystek
W dniu 2012-08-18 19:52, tryton pisze:
[...]

Budują superkomputer z używanego sprzętu? ;) Widać, że odzyskują wszystko, co da się jeszcze wykorzystać. Niejeden serwis byłby uradowany mając pod ręką części zamienne różnych modeli.

K.

--
http://www.krystek.art.pl/

Data: 2012-08-20 01:38:36
Autor: Animka
W dniu 2012-08-19 15:05, Krystek pisze:
[...]

Mam sporo części z komputera IBM, np stacja dyskietek, karta dźwiękowa, jakieś podpórki, śrubki, karta sieciowa, cdrom, pamięci Ram, więc chyba zaniosę do jakiegoś punktu i będe miała luźniej na półce. Tylko czy oni to wezmą?

--
animka

Data: 2012-08-20 02:23:05
Autor: astro
Użyteczność starych komputerów
Animka wrote in <news:k0rtqo$7ba$1node1.news.atman.pl>
Mam sporo czê¶ci z komputera IBM, np stacja dyskietek, karta d¼wiêkowa, jakie¶ podpórki, ¶rubki, karta sieciowa, cdrom, pamiêci Ram, wiêc chyba zaniosê do jakiego¶ punktu i bêde mia³a lu¼niej na pó³ce. Tylko czy oni to wezm±?

http://www.gratyzchaty.pl
Radoslaw Ziomber
www.astrofizyka.info

Data: 2012-08-21 03:01:37
Autor: Animka
W dniu 2012-08-20 02:23, astro pisze:
[...]
to wezmÄ…?

http://www.gratyzchaty.pl

Już dawno nawet temu nikt się tym na tym portalu nie zainteresował.

--
animka

Data: 2012-08-22 16:05:40
Autor: Krystek
W dniu 2012-08-21 03:01, Animka pisze:
[...]

No to http://www.tablica.pl/

K.

--
http://www.krystek.art.pl/

Data: 2012-08-23 02:20:03
Autor: Animka
W dniu 2012-08-22 16:05, Krystek pisze:
[...]

Ok W wolnym czasie spróbuję, ale chętnych pewnie też nie będzie. Dobry monitor (ale z dupą) wyniesiony jest do piwnicy, bo za długo stał w pokoju i niestety miejsce zajmował.

--
animka

Użyteczność starych komputerów