Użytkowanie opon z zapasu

Data: 2011-07-22 12:53:29
Autor: yabba
Użytkowanie opon z zapasu
Użytkownik "Tomasz Stiller" <kaszel@lexx.eu.org> napisał w wiadomości news:pan.2011.07.21.21.39.08lexx.eu.org...
Witam serdecznie.

Na 4-ro letnim zapasie (bez przebiegu) mam nie używaną oponkę. Czy jak
dokupię do niej drugą identyczną (akurat jest na aukcji), różniącą się
pewnie delikatnie datą produkcji - ale również zdjętą z zapasu i bez
przebiegu to będę mógł taką parę bezpiecznie użyć?

Czy opona na zapasie może być w jakiś sposób zleżała? Czy np. mogła się
odkształcić od takiego leżenia w bagażniku w dedykowanej dziurze na zapas?

"Nowa" zdjęta z zapasu kosztuje 300pln. Natomiast para nowych 1200pln,
więc różnica jest sporawa - no ale jednak mam wątpliwości czy to będzie
bezpieczne. Poradźcie proszę.

Ja założyłem oponę, która 3 lata "jeździła" jako zapas. Nie zauważyłem żadnych różnic.

--
Pozdrawiam,

yabba

Użytkowanie opon z zapasu