Używane auto z ogłoszenia - alternatywa dla Vivaro/Trafica

Data: 2012-01-02 23:07:58
Autor: BAREK
Używane auto z ogłoszenia - alternatywa dla Vivaro/Trafica
Witam,

Tak się składa, że chyba będę musiał zakupić używanego/w budgecie 15-20 tysięcy małego busa; sześć miejsc siedzących -demontowalne i dość duża paka; ładowność około 800-1000kg.
Rozważam Vivaro/Trafica z rocznika 2003.
Cenow w ogłoszeniach takie auta kształtują się od powiedzmy 17 do 27 tysięcy zł.
Najwięcej ofert jest około 20-23 tysięcy.
Jest dużo takich właśnie 6-osobowych fabrycznie egzemplarzy.
Jakie inne modele brać pod uwagę?

No i jeszcze jedna sprawa;
-jak dużo można utargować od ceny wyjściowej oferty? :-)
10%? 20%?
--
Barek
barek[]plusnet pl

Data: 2012-01-03 22:37:27
Autor: PavveL
Używane auto z ogłoszenia - alternatywa dla Vivaro/Trafica

-jak dużo można utargować ...

Się zainteresuj czy sprzedawca nie utargował z przebiegu 300 tyś km. To ważniejsze niż 2 tyś zł oszczędności.

Data: 2012-01-03 23:57:55
Autor: BAREK
Używane auto z ogłoszenia - alternat ywa dla Vivaro/Trafica

-jak dużo można utargować ...
Się zainteresuj czy sprzedawca nie utargował z przebiegu 300 tyś km. To
ważniejsze niż 2 tyś zł oszczędności.
Dobrze trzeba znać się na samochodach, a najlepiej mieć podobne auto z podobnym przebiegiem do porównania stanu zużycia, ale inaczej auto wygląda w zależności jeszcze od stylu zużycia... i tak dalej i tak dalej...
To jest praktycznie bardzo ciężkie sprawdzenia, każdy będzie się bił w piersi że fura igła i trzymana w garażu w pokrowcu :-)
A jak jednak by prawda wyszła na jaw to się okaże, że i on został przez poprzedniego właściciela oszukany i w błąd wprowadzony.
Nie wiem jak to się dzieje, ale 90% ogłoszeń to handlarze.

Zasadniczo to jest tak, że mam pewną sztukę;
1.Jako nowy samochód był kupiony przeze mnie i użytkowany przez lat 4,
potem kupił go ode mnie znajomy.
Teraz akurat ja potrzebuje takiego busa, a on akurat chce tamtego sprzedać. Trochę poobijany, w miarę serwisowany.
Trzeba jakoś realną jego rynkową cenę ustalić.
W ogłoszeniach takie samochody/6 osobowe częściowo przeszklone/ mają ceny od jakiś 17-18 tyś do 23-25.

--
Barek
barek[]plusnet pl

Data: 2012-01-04 12:30:50
Autor: PaweL
U¿ywane auto z og³oszenia - alternatywa dla Vivaro/Trafica
.... najlepiej mieæ podobne auto z
podobnym przebiegiem do porównania stanu zu¿ycia, ale inaczej auto wygl±da w zale¿no¶ci jeszcze od stylu zu¿ycia...

O w³a¶nie. Widzia³em ca³kiem zadbane Traffiiki z przebiegiem 700 ty¶ km. Auta je¼dzi³y w poprzek Europy. Inny egzemplarz wo¿±cy budowlañców do roboty 100 km dziennie mo¿e wygl±daæ na zniszczony.
Auto serwisowane w ASO Renault ma ogólnoeuropejsk± historiê. Przed zakupem zg³o¶ siê z VINem do ASO i porównaj przebiegi i daty przegl±dów.

Używane auto z ogłoszenia - alternatywa dla Vivaro/Trafica