UB-eckie metody

Data: 2016-01-29 20:53:21
Autor: Mark VVoydak
UB-eckie metody
http://www.fakt.pl/politycy/kinga-gajewska-z-po-twierdzi-ze-arkadiusz-mularczyk-z-pis-odgrazal-sie-jej,artykuly,607478.html

"Po tym, jak nagrałam śpiącego ministra Jurgiela, jeden z posłów PiS mi się
odgrażał - powiedziała Fakt24.pl posłanka PO Kinga Gajewska. Młoda polityk
Platformy zasłynęła, gdy w czasie nocnych obrad nagrała w sejmowych
kuluarach śpiącego w czasie głosowań ministra rolnictwa, Krzysztofa
Jurgiela. Gajewskiej mocno dostało się za to od posła Arkadiusza Mularczyka.
- Podszedł do mnie po tym, jak mój film zaczął krążyć w internecie. Pokazał
na mnie palcem i powiedział, że ja też mogę zostać nagrana - powiedziała nam
posłanka PO."

Można to nazwać groźbami karalnymi. Prezyden ułaskawi.

--
MArk Woydak

UB-eckie metody