UBecy z PO zalatwili Ziebe...

Data: 2010-09-19 23:20:18
Autor: DJ MC Donald Musk
UBecy z PO zalatwili Ziebe...
Gdy obejmowałem stanowisko dyrektora Europejskiego Centrum
Solidarności miałem wątpliwości czy duchowny może kierować instytucją
świecką. Prezydent Gdańska przekonywał mnie, że jestem jedynym
kandydatem na którego zgadzają się przedstawiciele bardzo różnych
środowisk. Niestety, zmiany polityczne dotyczą też mnie. Stałem się
ofiarą grilla politycznego - mówi dominikanin o. Maciej Zięba w
wywiadzie dla "Polska The Times".

http://wiadomosci.wp.pl/kat,1347,title,O.-Zieba-stalem-sie-ofiara-grilla-politycznego-,wid,12680940,wiadomosc_prasa.html

Data: 2010-09-20 11:55:56
Autor: brat_olin
UBecy z PO zalatwili Ziebe...
"DJ MC Donald Musk" <iratmor@gmail.com> wrote ...

środowisk. Niestety, zmiany polityczne dotyczą też mnie. Stałem się
ofiarą grilla politycznego - mówi dominikanin o. Maciej Zięba w
wywiadzie dla "Polska The Times".

Ojciec Ziemba to ulubieniec WSI24 z GWnem razem.
Jak to "autorytety" padaja..

--
Smart questions to stupid answers

UBecy z PO zalatwili Ziebe...