UCZMY SIE NAWET OD SAMEGO DIABLA, NIE TYLKO OD ZYDOW.

Data: 2011-01-27 14:59:29
Autor: obserwator
UCZMY SIE NAWET OD SAMEGO DIABLA, NIE TYLKO OD ZYDOW.

Nam się z wami nie kłócić, kto jest bliżej nieba
Nam się od was uczyć, uczyć, uczyć trzeba

 1.My, Polacy, podobno jesteśmy porąbani na punkcie pamięci narodowej. Nic,
tylko groby, rany i blizny.

To sztandarami machamy, to potrząsamy szabelką i nie opuszcza nas nigdy
bogoojczyźniane zadęcie.

Aż się zrodziła akcja "Dzień bez Smoleńska” bo już nam ponoć uszami wyłazi
ciągłe gadanie o katastrofie.

Sami siebie uważamy za stukniętych.

 2. A Żydzi?

A Żydzi wożą swoją młodzież z Izraela trzy tysiące kilometrów do Oświęcimia,
do Treblinki i pod Pomnik Bohaterów Getta, żeby wbić im w głowy pamięć Holocaustu.

Żeby naród nie zapomniał tego nigdy.

My naszej młodzieży ani do Oświęcimia, ani do Katynia nie wozimy.
O Wołyniu, gdzie miała miejsce najstraszniejsza rzeź Polaków, prawie nie
wspominamy.

W szkołach zmniejsza sie zakres nauki historii.

 3. Żydzi mają potężny Instytut i Muzeum Yad Vashem, gdzie pielęgnują pamięć
wszystkich swoich ofiar. Każde zabite żydowskie dziecko ma tam swoją gwiazdkę.
Byłem, widziałem, modliłem się po chrześcijańsku za siedmioletnią siostrę
mojego przyjaciela Samuela Dombrowskiego, zamordowaną w Getcie Łódzkim w 1944
roku (nie zapomnę tych łez w oczach starego człowieka, który po 65 latach
opowiadał mi... Janusz, chowałem ją przed Niemcami we wnęce za szafą, aż
jednego dnia, gdy wróciłem wieczorem z pracy do domu, to jej już za szafą nie
było...

Ale o czym to to ja... aha, o Yad Vashem...

A więc w Izraelu mają swój wielki Yad Vashem, a nasz IPN jest uważany za wroga
publicznego. Dzieci Zamojszczyzny ani inne polskie dzieci mordowane w obozach,
zagłodzone na nieludzkiej ziemi, swoich gwiazdek nie mają.

 4. Żydzi starannie pielęgnują pamięć swoich powstań narodowych. Przysięgi
wojskowe izraelskich żołnierzy odbywają się w narodowym sanktuarium w
Masadzie, gdzie Żydzi bohatersko bronili swej wolności.. Żaden Żyd złego słowa nie powie o powstaniu Machabeuszy czy o powstaniu Bar
Kochby, choć Rzymianie w odwecie spalili Świątynię Jerozolimską, a Żydów
pognali precz na dwa tysiące lat i cztery wiatry.

 5. Żaden Żyd nie powie, że Powstanie w Getcie Warszawskim było niepotrzebne,
mimo że nie było szans nie tylko na zwycięstwo, ale i na jakikolwiek
przetrwanie czy ratunek.

Powstanie w Getcie Warszawskim to jest swiętość nad świętościami.  My Polacy prawie wszystkie nasze powstania za niepotrzebne, a warszwskie w
szczególności.Dla niejednego Polaka rozbiory były lepsze niż powstania i wielu
krzywo patrzyło na Prezydenta Lecha Kaczynskiego, gdy tak pięknie uczcił
pamięc Powstania Warszawskiego.

A są i tacy, dla których bolszewickie cmentarze ważniejsze sa od polskich...

 6. Żydzi kłócą się między sobą o tysiące spraw, ale jak zaginął jeden
izraelski żołnierz, to otoczyli żelaznym pierścieniem strefę Gazy i w dupie
mają, co na to mówi świat.

U nas nie boli nawet śmierć naszego prezydenta, a stado baranów, cymbałów i
durniów domaga się dnia bez Smoleńska...

 7. Starsi bracia w wierze – potraficie pięknie dbać o narodową pamięć,
jestescie z niej dumni, macie szacunek do przeszłości swojego narodu i dlatego
jest przed wami wielka przyszłość.

Nam przed wami czapki z głów, a wedłuch waszych zasad - na głowy.

Nam się z wami nie kłócić, kto jest bliżej nieba

Nam się od was uczyć, uczyć, uczyć trzeba... http://januszwojciechowski.salon24.pl/273008,uczmy-sie-od-zydow

Kim jest Janusz Wojciechowski?

http://pl.wikipedia.org/wiki/Janusz_Wojciechowski_%28polityk%29

Data: 2011-01-27 16:44:58
Autor: u2
W dniu 2011-01-27 15:59,  obserwator pisze:
A więc w Izraelu mają swój wielki Yad Vashem, a nasz IPN jest uważany za wroga
publicznego.

Nie martw się, IPN jest już odzyskany przez pełobandę. :)

Data: 2011-01-27 15:50:02
Autor: obserwator
u2 <u_2@o2.pl> napisał(a):
W dniu 2011-01-27 15:59,  obserwator pisze:
> A więc w Izraelu mają swój wielki Yad Vashem, a nasz IPN jest uważany za wrog
> publicznego.

Nie martw się, IPN jest już odzyskany przez pełobandę. :)

wiem i dlatego to jest niepokojace.

Data: 2011-01-27 16:51:32
Autor: u2
W dniu 2011-01-27 16:50,  obserwator pisze:
u2 <u_2@o2.pl> napisał(a):
[...]

Jest toczka w toczkę jak za Jeruzela, wtedy też agentura niezmiernie się
uaktywniła.

Data: 2011-01-27 16:13:43
Autor: obserwator
u2 <u_2@o2.pl> napisał(a):
Jest toczka w toczkę jak za Jeruzela, wtedy też agentura niezmiernie się
uaktywniła.

...uaktywnila sie agentura i pozyteczni idioci. Przeciez caly czas o tym sie
alarmuje. Dzisiaj zamiescilem link do tekstu:

s.p .Prof. PAWEL WIECZORKIEWICZ o najnowszej historii POLSKI

...gdzie m.innymi czytamy:

*Czyli służby naszego wschodniego sąsiada nadal działają na wielką skalę w
naszym kraju?
 Należy o tym pamiętać zawsze, gdy dochodzi do jakichś konfliktów czy sporów
polsko-rosyjskich. Należy wówczas uważnie wsłuchać się w debatę publiczną:
artykuły prasowe, wypowiedzi polityków. Od razu widać, kto reprezentuje
rosyjski punkt widzenia.*

http://usenet.gazeta.pl/usenet/0,47943.html?group=pl.soc.polityka&tid=2071361&MID=%3Cihrr70%24m7g%241%40inews.gazeta.pl%3E

Wystarczy wejsc na salon24, aby sie przekonac ilu pseudodziennikarzy i
pseudoelit tam sie produkuje. Ostatnio podlozyla sie juz ostatecznie Janina Jankowska. Kompromitacja na calego.

Data: 2011-01-27 17:17:48
Autor: u2
W dniu 2011-01-27 17:13,  obserwator pisze:
[...]

Nie tyle rosyjski punkt widzenia co ich wynaturzonych władców takich jak
n.p. Katarzyna II. W porównaniu do Piotra Wielkiego, który prowadził
wobec Polaków pokojową politykę, Katarzyna wprowadziła politykę na
wyniszczenie.

Data: 2011-01-27 16:37:27
Autor: obserwator
u2 <u_2@o2.pl> napisał(a):
> [...]

n.p. Katarzyna II. W porównaniu do Piotra Wielkiego, który prowadził
wobec Polaków pokojową politykę, Katarzyna wprowadziła politykę na

Co ciekawe, Katarzyna rodowe nazwisko - Marta Skowrońska, byla corka prostego
chlopa, Samuela Skowronskiego i miala po mieczu polskie korzenie.

Data: 2011-01-27 09:05:10
Autor: robertbig
On 27 Sty, 17:37, " obserwator" <darz_bor.SKA...@gazeta.pl> wrote:
u2 <u...@o2.pl> napisa (a):

> Nie tyle rosyjski punkt widzenia co ich wynaturzonych w adc w takich jak
> n.p. Katarzyna II. W por wnaniu do Piotra Wielkiego, kt ry prowadzi
> wobec Polak w pokojow polityk , Katarzyna wprowadzi a polityk na
> wyniszczenie.

Co ciekawe, Katarzyna rodowe nazwisko - Marta Skowro ska, byla corka prostego
chlopa, Samuela Skowronskiego i miala po mieczu polskie korzenie.

Kazdy polak za granicami polski ,  jest  dla drugiego polaka , kurwa
nad kurwami...

Kilku takich nawet  tu  pisuje.

Data: 2011-01-27 17:16:52
Autor: obserwator
robertbig <robertbig@wp.pl> napisał(a):
Kazdy polak za granicami polski ,  jest  dla drugiego polaka , kurwa
nad kurwami...

Kilku takich nawet  tu  pisuje.

ale sa tez takie kurwy ktore tu pisuja, a pod Polakow sie tylko podszywaja.
np. kacap o nicku cyc twoje alter ego. --

Data: 2011-01-27 09:30:28
Autor: robertbig
On 27 Sty, 18:16, " obserwator" <darz_bor.WYT...@gazeta.pl> wrote:
robertbig <robert...@wp.pl> napisał(a):

> [...]
> Kilku takich nawet  tu  pisuje.

ale sa tez takie kurwy ktore tu pisuja, a pod Polakow sie tylko podszywaja.

Oj . Trafiłem gnide w same jajca.
Wściekła sie wesz smierdzaca ,zydowska
:)))

Data: 2011-01-27 17:41:28
Autor: obserwator
UCZMY SIE NAWET OD SAMEGO DIABLA, NIE TYLKO OD ZYDOW.
robertbig <robertbig@wp.pl> napisał(a): Oj . Trafiłem gnide w same jajca.
Wściekła sie wesz smierdzaca ,zydowska
:)))

Typowy komentarz w wykonaniu dezinformatora prosowieckiego, vide pkt.6
z informatora na temat dezinformacji prowadzonej polskiej sieci przez kacapow:

DEZINFORMACJA. OSIEM CECH DEZINFORMATORA

*Jeśli chodzi o ich gruboskórność, żadna ilość krytyki nie odwiedzie ich od
wykonania zadania. Będą kontynuować stare schematy dezinformacji, niczego w
nich nie zmieniając pomimo krytyki, że ich gra jest oczywista. Ktoś bardziej racjonalny, kogo naprawdę obchodzi, co myślą inni, starałby się
poprawić swój styl komunikacji, treść i tak dalej, albo po prostu zrezygnowałby.*

http://usenet.gazeta.pl/usenet/0,47943.html?group=pl.soc.polityka&tid=2071063&MID=%3Cihphcd%248nq%241%40inews.gazeta.pl%3E

Data: 2011-01-27 09:48:47
Autor: robertbig

========================================================================>
[...]

Teee, buraku.
Osrałes sie po nogach.  Nie widzisz ?
:)))

Jako ekspert od płatnego ujadania  i osrywania .
Może mi powiesz , jakie sa cechy prożydowskiego/antypolskiego
dezinformatora ?

Data: 2011-01-27 18:19:41
Autor: u2
W dniu 2011-01-27 18:16,  obserwator pisze:
ale sa tez takie kurwy ktore tu pisuja, a pod Polakow sie tylko podszywaja.
np. kacap o nicku cyc twoje alter ego.

Bo to ruski kacap.

Data: 2011-01-27 09:32:46
Autor: robertbig
On 27 Sty, 18:19, u2 <u...@o2.pl> wrote:
W dniu 2011-01-27 18:16,  obserwator pisze:

> ale sa tez takie kurwy ktore tu pisuja, a pod Polakow sie tylko podszywaja.
> np. kacap o nicku cyc twoje alter ego.

Bo to ruski kacap.

Wypierdalej podstwówke dokończyc.
Chocby wieczorowo.
Chocby była pod górke.
;-)
Do innej cie przeciez nie przyjma debilku.

Data: 2011-01-27 19:29:58
Autor: jadrys
W dniu 2011-01-27 18:05, robertbig pisze:

Kazdy polak za granicami polski ,  jest  dla drugiego polaka , kurwa
nad kurwami...

Prawda..

Data: 2011-01-27 18:42:01
Autor: obserwator
jadrys <andrzej203@op.pl> napisał(a):
W dniu 2011-01-27 18:05, robertbig pisze:

> Kazdy polak za granicami polski ,  jest  dla drugiego polaka , kurwa
> nad kurwami...

Prawda..

 taka prawda, jak i ta, ze Che to nie byl morderca, a komunizm to ustroj
polityczy gwaranatujacy rownosc spolecznea. Kolejny raz popierasz na tej
grupie wypowiedzi dezinformatorow, chca ich w ten sposob uwiarygodnic. Zadalem ci wiele pytan na ktore nigdy nie odpowiawiadasz, natomiast bardzo
chetnie dyskutujesz z kacapami i pozytecznymimidiotami na tej grupie.

I nie pisz mi, ze nie odpowiadasz dlatego, iz ci sie nie podoba forma moich
wypowiedzi. Gdyby to byla prawda, to bys nie dyskutowal z chamami ktorzy
niejednokrotnie tu ci niezle nawrzucali.

Znasz to: po czynach ludzi poznajemy, a w sieci po tym kogo chetnie suportuja. Jestes kolejnym dezinformatorem prosowieckim  dzialajacym w polskiej sieci.. --

Data: 2011-01-27 19:56:59
Autor: jadrys
W dniu 2011-01-27 19:42,  obserwator pisze:

I nie pisz mi, ze nie odpowiadasz dlatego, iz ci sie nie podoba forma moich
wypowiedzi. Gdyby to byla prawda, to bys nie dyskutowal z chamami ktorzy
niejednokrotnie tu ci niezle nawrzucali.

Ostatni raz ci odpowiem. Jestem na psp od 1,5 roku i z takim jak twoje chamstwem jeszcze się nie spotkałem.

Data: 2011-01-27 19:07:00
Autor: obserwator
> [...]

Ostatni raz ci odpowiem. Jestem na psp od 1,5 roku i z takim jak twoje chamstwem jeszcze się nie spotkałem.

moje chamstwo jest widocznie nieco inne od tego ktore ewidentnie popierasz
vide np. poparcie w tym watku ordynarnego chamstwa w wykonaniu kacapa
robertabiga aka cyc.

Jestes KLAMCA i dezinformatorem prokacapskim ewidentnym, vide Osiem cech
dezinformatora. Klamiesz w zywe oczy. --

Data: 2011-01-27 19:11:52
Autor: obserewator
UCZMY SIE NAWET OD SAMEGO DIABLA, NIE TYLKO OD ZYDOW.
jadrys <andrzej203@op.pl> napisał(a):
Ostatni raz ci odpowiem.

mozesz nie odpowiadac, zreszta to typowe dla kacapskiego dezinformatora, ale od tego momentu bedziesz punktowany tak jak na to falszywy kacapie zaslugujesz. --

Data: 2011-01-27 11:55:53
Autor: robertbig
On 27 Sty, 20:11, " obserewator" <darz_bor.WYT...@gazeta.pl> wrote:
jadrys <andrzej...@op.pl> napisał(a):

> Ostatni raz ci odpowiem.

mozesz nie odpowiadac, zreszta to typowe dla kacapskiego dezinformatora, ale od
tego momentu bedziesz punktowany tak jak na to falszywy kacapie zaslugujesz.

Ale ty masz tępy łeb ?!!
Żal...

Data: 2011-01-27 21:01:46
Autor: obserwator
UCZMY SIE NAWET OD SAMEGO DIABLA, NIE TYLKO OD ZYDOW.
jadrys <andrzej203@op.pl> napisał(a):
Ostatni raz ci odpowiem. Jestem na psp od 1,5 roku i z takim jak twoje chamstwem jeszcze się nie spotkałem.
 dla mnie juz wszystko jasne kim jestes Andrzeju203, stary stalinowcu;

Jeden z cytatatow z archiwum na twoj temat. Dlaczego piszesz przez proxy? Ukrywasz sie stary stalinowcu?

*interesujace, ze zaczyna Pan cytat w pol zdania .
Ale nic straconego, jak mawia  pewien J.M.:
 " Co smierdziel wycial - mozna zawsze  wkleic z powrotem",

a wiec wklejam wycenzruowana przez p. Jerzego
czesc zdania:

"  Pisanie o mordowanych w Katyniu,
   w Workucie, w Kolymie i setkach innych miejsc
     Polakach, ze to:

    "  W zdecydowanej wiekszosci kapitalistyczne
      " swinie" ktorzy w pelni na to wlasnie zasluzyli.."
                                       Andrzej203

[ to jezyk stalinowskich oprawcow.  Takie slowa
  z ust Polaka - to jak szczanie na grob rodzicow" ]

Piotr Trela --

Data: 2011-01-27 21:28:04
Autor: Azor jest kapusiem
UĹźytkownik "robertbig"  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:48e4b101-d048-4763-9156-690441253b3e@z3g2000prz.googlegroups.com...

> [...]

Co ciekawe, Katarzyna rodowe nazwisko - Marta Skowro ska, byla corka prostego
chlopa, Samuela Skowronskiego i miala po mieczu polskie korzenie.

http://miniurl.pl/wyborcza_raport
Do niedawna mĂłwił, iĹź premier  Tusk spiskował z Putinem.  Do momentu
ogłoszenia raportu rząd nie miał prawa ujawniać tego co dzieje się w
sprawie katastrofy. No tak, bo debile zazwyczaj są zdrowi psychicznie, he, he, he! Nie
kompromituj się trans, tylko starym zwyczajem zdejmuj portki, załóż
stringi, mimiówkę, szpilki i na miasto. Tylko uważaj, żeby ci jądra ze
stringów nie wypadły. he, he, he! Dobre!

Przemysław Warzywny

--

"Prezydent wszedł do kabiny załogi i zapytał: "Panowie, kto jest
zwierzchnikiem sił zbrojnych?". "Pan, panie prezydencie" - padło w

Data: 2011-01-27 17:47:30
Autor: u2
W dniu 2011-01-27 17:37,  obserwator pisze:
[...]

Czyli typowy wyrodek. Ale imię jej ojca daje sporo do myślenia :)

Data: 2011-01-27 16:50:56
Autor: obserwator
u2 <u_2@o2.pl> napisał(a):
Czyli typowy wyrodek. Ale imię jej ojca daje sporo do myślenia :)

...i kurwiszon. Imie ojca rzeczywiscie daje do myslenia. Specow od drzewa
genealogicznego tego kurwiszona trzeba by poprosic o szczegoly:))

--

UCZMY SIE NAWET OD SAMEGO DIABLA, NIE TYLKO OD ZYDOW.