UE: Usuwać krzyże, stawiać minarety

Data: 2009-12-01 16:45:03
Autor: abc
UE: Usuwać krzyże, stawiać minarety
Większość francuskich wpływowych polityków - zarówno z rządzącej prawicy,
jak i lewicy - skrytykowało wynik szwajcarskiego głosowania.

Szef dyplomacji Bernard Kouchner wyraził nawet w poniedziałek swoje
"oburzenie" tym faktem, widząc w przyjętym zakazie "przejaw nietolerancji"
wobec wyznawców islamu.

http://www.rp.pl/artykul/399917_Francja_debatuje_o_islamie.html

Ale gdy usuwa się krzyże, to nie wyraża się "oburzenia" i nie dostrzega się
"przejawu nietolerancji" wobec wyznawców katolicyzmu.

Data: 2009-12-01 07:53:11
Autor: J-23
UE: Usuwać krzyże, stawiać minarety
On 1 Gru, 16:45, "abc" <a...@wp.pl> wrote:
Wi kszo francuskich wp ywowych polityk w - zar wno z rz dz cej prawicy,
jak i lewicy - skrytykowa o wynik szwajcarskiego g osowania.

Szef dyplomacji Bernard Kouchner wyrazi nawet w poniedzia ek swoje
"oburzenie" tym faktem, widz c w przyj tym zakazie "przejaw nietolerancji"
wobec wyznawc w islamu.

http://www.rp.pl/artykul/399917_Francja_debatuje_o_islamie.html

Ale gdy usuwa si krzy e, to nie wyra a si "oburzenia" i nie dostrzega si
"przejawu nietolerancji" wobec wyznawc w katolicyzmu.

--
Nie da si oddzieli polityki od religii. Nie da si w cz owieku oddzieli
katolika od obywatela. Rozdzia pa stwa od Ko cio a jest sztuczny.

Etam!
Minatretow tez nie chca.
http://www.tvp.info/informacje/swiat/szwajcarzy-nie-chca-minaretow-bedzie-skandal

Krzyz czy polksiezyc, to taki sam symbol wiary.
A wspolczesne spoleczenstwa sa ateistyczne.
Zwroc uwage ze na twoje religijne apele, odpowiadaja pozytywnie dwie,
moze trzy osoby.
U znakomitej wiekszosci wzbudzasz agresje.

J-23 itede...

Data: 2009-12-01 17:03:27
Autor: abc
UE: Usuwac krzyze, stawiac minarety
Etam!
Minatretow tez nie chca.
http://www.tvp.info/informacje/swiat/szwajcarzy-nie-chca-minaretow-bedzie-skandal

Wlasnie o tym pisze. Cala postympowa Europa jest "oburzona" nieslusznym wynikiem szwajcarskiego referendum.

--
Nie da sie oddzielic polityki od religii. Nie da sie w czlowieku oddzielic
katolika od obywatela. Rozdzial panstwa od Kosciola jest sztuczny.

Data: 2009-12-01 08:16:58
Autor: J-23
On 1 Gru, 17:03, "abc" <a...@wp.pl> wrote:
> [...]

katolika od obywatela. Rozdzial panstwa od Kosciola jest sztuczny.

"Europa jest "oburzona" nieslusznym wynikiem szwajcarskiego

Widze jednakowa niechec do wszelkich symboli religijnych.

J-23 itede...

Data: 2009-12-01 17:22:04
Autor: Piotr
Dnia Tue, 1 Dec 2009 07:53:11 -0800 (PST), J-23 napisał(a):

[...]

Znalazł się ośrodek badania opinii publicznej i ksztalotowania
współczesnych społeczeństw, he, he.
Współczesne społeczeństwa są głęboko religijne, a na twoje apele niewiele
kto odpowiada. U znakomitej większości wzbudzasz agresję.
Piotr

Data: 2009-12-01 08:41:44
Autor: J-23
UE: Usuwać krzyże, stawiać minarety
On 1 Gru, 17:22, Piotr <p...@wp.pl> wrote:
Dnia Tue, 1 Dec 2009 07:53:11 -0800 (PST), J-23 napisa (a):

> [...]
> moze trzy osoby.
> U znakomitej wiekszosci wzbudzasz agresje.

Znalaz si o rodek badania opinii publicznej i ksztalotowania
wsp czesnych spo ecze stw, he, he.
Wsp czesne spo ecze stwa s g boko religijne, a na twoje apele niewiele
kto odpowiada. U znakomitej wi kszo ci wzbudzasz agresj .
Piotr

I z tej religinosci ciagle powstaje problem dot. likwidacji krzyzy
wiszacych w urzedach panstwowych?
http://www.dziennik.pl/wydarzenia/spoleczenstwo/article415717/Religijnosc_spada_bo_nie_jest_juz_forma_protestu.html

J-23 itede...

 PS. nie dosc ze ciagle sie jakasz, to nieodminie wypisujesz pierdoly
bez odpowiedniej argumentacji

Data: 2009-12-01 17:46:30
Autor: Piotr
Dnia Tue, 1 Dec 2009 08:41:44 -0800 (PST), J-23 napisał(a):

[...]

Problem "powstaje" na skutek działań rozmaitej lewizny. Od "spadania
religijności" do "społeczeństwa ateistycznego" jest kawał drogi, dla
jasności, nigdy w historii ludzkości nie odbyty.
Ustaw sobie kodowanie.
Piotr

Data: 2009-12-01 08:59:28
Autor: J-23

Piotr napisal:
"Wsp czesne spo ecze stwa s g boko religijne..."
Piotr naapisal:
"Od "spadania religijności" do "społeczeństwa ateistycznego"

To moze sie zdecyduj, jak to jest z ta religijnoscia spoleczenstw.
Podaj jakis obiektywny argument. Zamiast sadzic "michalki"

J-23 itede...

PS. ąęśćżźóńł - widzisz "ogonki"?

Data: 2009-12-01 20:32:57
Autor: Piotr
Dnia Tue, 1 Dec 2009 08:59:28 -0800 (PST), J-23 napisał(a):

PS. ąęśćżźóńł - widzisz "ogonki"?

Widzę

Data: 2009-12-01 11:48:49
Autor: J-23
UE: Usuwać krzyże, stawiać minarety
On 1 Gru, 20:32, Piotr <p...@wp.pl> wrote:
Dnia Tue, 1 Dec 2009 08:59:28 -0800 (PST), J-23 napisa (a):

> PS. ćżź - widzisz "ogonki"?

Widz

Uhum!
jeden widze, zwany dalej fiutem vel Piotr

Data: 2009-12-01 21:19:04
Autor: Piotr
Dnia Tue, 1 Dec 2009 11:48:49 -0800 (PST), J-23 napisał(a):

Uhum!
jeden widze, zwany dalej fiutem vel Piotr

Coś tam sobie bełkocesz pod nosem, chcesz mi coś powiedzieć, to mów. Nie,
to nie. Chamstwo sobie zachowaj na wizytę u rodziny.
Piotr

Data: 2009-12-01 22:50:27
Autor: J-23
On 1 Gru, 21:19, Piotr <p...@wp.pl> wrote:
> [...]

Chamstwo sobie zachowaj na wizytę u rodziny.
Piotr

"Chamstwo sobie zachowaj na wizytę u rodziny"

Dziekuje za zaproszenie, ale nie skorzystam.

J-23 itede...

Data: 2009-12-02 08:35:17
Autor: Piotr
Dnia Tue, 1 Dec 2009 22:50:27 -0800 (PST), J-23 napisał(a):

"Chamstwo sobie zachowaj na wizytę u rodziny"

Dziekuje za zaproszenie, ale nie skorzystam.

He, he, he, ranyy co za wioska... Trochę finezji, ciołku, albo niech cię
przeniosą do tych co palami leją.
Piotr

Data: 2009-12-02 00:29:56
Autor: J-23
On 2 Gru, 08:35, Piotr <p...@wp.pl> wrote:
> [...]

> Dziekuje za zaproszenie, ale nie skorzystam.

He, he, he, ranyy co za wioska... Trochę finezji, ciołku, albo niech cię

Pan mówi o tekście, ale pan ma na myśli wyłącznie treści, których tu
nie ma. Aha. No więc jeśli to jest forma bez treści, to nie ma to
waloru obiektywności, no więc jest to formalizm. I to jest groźne, ale
formalizm jest jeszcze groźny dlatego, że jak nie ma tam treści, to po
prostu można tam sobie podkładać różne treści i może nawet takie,
które by nam tu nie odpowiadały.

Data: 2009-12-02 01:37:32
Autor: Krzysiek
On 1 Gru, 16:53, J-23 <khan...@gazeta.pl> wrote:

U znakomitej wiekszosci wzbudzasz agresje.
No właśnie pytanie kiedy co niektórzy w różnych religiach,
że świat nie dzieli się już według wyznawanej religii ale według
ateista/wierzący.

Co do wzbudzania agresji..raczej to nie jest dobry, zdrowy objaw.
Gdyby nie wzbudzało zainteresowania albo ewentualnie przeciwne zdanie.
Jeśli wzbudza agresję to znak, że ktoś nie do końca wyzbył się "wiary"
więc przywoływanie podobnych haseł wywołuje jakieś podświadome wyrzuty
sumienia objawiające się agresją właśnie.

Data: 2009-12-02 02:08:14
Autor: J-23
On 2 Gru, 10:37, Krzysiek <k...@o2.pl> wrote:
> [...]

więc przywoływanie podobnych haseł wywołuje jakieś podświadome wyrzuty
sumienia objawiające się agresją właśnie.

To jest nadinterpretacja.
Agreje wzbudza chamskie narzucanie sie z wlasnymi przekonaniami.

J-23 itede...

Data: 2009-12-02 00:11:29
Autor: Antenka
UE: Usuwać krzyże, stawiać minarety
http://www.rp.pl/artykul/399917_Francja_debatuje_o_islamie.html

Ale gdy usuwa się krzyże, to nie wyraża się "oburzenia" i nie dostrzega się "przejawu nietolerancji" wobec wyznawc w katolicyzmu<

Otóż to! Bo w jewrokołchozie obowiązuje zasada tzw. tolerancji
jednostronnej to znaczy, że KK ma być potulny jak baranek i godzić się
na wszelkie przejawy nienawiści, na dyskrymniację, na mordy religijne.
To opanowana przez masoństwo i lewactwo eu chce dyktować warunki,
bowiem tylko ona ma "wyłączność" na ocenę, co jest tolerancyjne a co
nie jest. Tak się przejawia socliberalny, jewrokołchozowy
totalitaryzm.

No i powiedzmy sobie szczerze dla socliberalnych eurokratów
największym wrogiem, którego należy zwalczać wszelkimi sposobami jest
właśnie KK - wiadmo dlaczego.

Antenka

Data: 2009-12-02 00:31:25
Autor: J-23
On 2 Gru, 09:11, Antenka <sweet.blue_e...@wp.pl> wrote:
> [...]

No i powiedzmy sobie szczerze dla socliberalnych eurokratów
największym wrogiem, którego należy zwalczać wszelkimi sposobami jest

Wlasnie, dlaczego?

J-23 itede...

Data: 2009-12-02 17:24:46
Autor: abc
[...]

"jest właśnie KK - wiadomo dlaczego. "

Wlasnie, dlaczego?

Bo katolicyzm jest religią prawdziwą. Religie fałszywe tym sługom szatana
nie przeszkadzają. Wręcz przeciwnie.

Data: 2009-12-02 08:51:07
Autor: J-23
On 2 Gru, 17:24, "abc" <a...@wp.pl> wrote:

>"jest właśnie KK - wiadomo dlaczego. "
>Wlasnie, dlaczego?

Bo katolicyzm jest religią prawdziwą. Religie fałszywe tym sługom szatana
nie przeszkadzają. Wręcz przeciwnie.

katolika od obywatela. Rozdział państwa od Kościoła jest sztuczny..

Sam jestes sluga szatana.

J-23 itede...

Data: 2009-12-02 23:57:33
Autor: Antenka
UE: Usuwać krzyże, stawiać minarety
>Wlasnie, dlaczego?

Bo katolicyzm jest religią prawdziwą. Religie fałszywe tym sługom szatana
nie przeszkadzają. Wręcz przeciwnie.

Abecadło, dziękuję, że wyręczyłeś mnie z tej odpowiedzi. Oczywiście
masz absolutną rację i dlatego ci słudzy szatana na hasło "Kościół
katolicki", "wartości chrześcijańskie", "Dekalog", "prawo naturalne"
wiją się w konwulsjach i plują siarką! :-] Francjo, upadła córo
Kościoła nawróć się!

Antenka

UE: Usuwać krzyże, stawiać minarety