UE: Usuwać krzyże, stawiać minarety

Data: 2009-12-02 00:11:29
Autor: Antenka
UE: Usuwać krzyże, stawiać minarety
http://www.rp.pl/artykul/399917_Francja_debatuje_o_islamie.html

Ale gdy usuwa się krzyże, to nie wyraża się "oburzenia" i nie dostrzega się "przejawu nietolerancji" wobec wyznawc w katolicyzmu<

Otóż to! Bo w jewrokołchozie obowiązuje zasada tzw. tolerancji
jednostronnej to znaczy, że KK ma być potulny jak baranek i godzić się
na wszelkie przejawy nienawiści, na dyskrymniację, na mordy religijne.
To opanowana przez masoństwo i lewactwo eu chce dyktować warunki,
bowiem tylko ona ma "wyłączność" na ocenę, co jest tolerancyjne a co
nie jest. Tak się przejawia socliberalny, jewrokołchozowy
totalitaryzm.

No i powiedzmy sobie szczerze dla socliberalnych eurokratów
największym wrogiem, którego należy zwalczać wszelkimi sposobami jest
właśnie KK - wiadmo dlaczego.

Antenka

Data: 2009-12-02 00:31:25
Autor: J-23
On 2 Gru, 09:11, Antenka <sweet.blue_e...@wp.pl> wrote:
> [...]

No i powiedzmy sobie szczerze dla socliberalnych eurokratów
największym wrogiem, którego należy zwalczać wszelkimi sposobami jest

Wlasnie, dlaczego?

J-23 itede...

Data: 2009-12-02 17:24:46
Autor: abc
[...]

"jest właśnie KK - wiadomo dlaczego. "

Wlasnie, dlaczego?

Bo katolicyzm jest religią prawdziwą. Religie fałszywe tym sługom szatana
nie przeszkadzają. Wręcz przeciwnie.

Data: 2009-12-02 08:51:07
Autor: J-23
On 2 Gru, 17:24, "abc" <a...@wp.pl> wrote:

>"jest właśnie KK - wiadomo dlaczego. "
>Wlasnie, dlaczego?

Bo katolicyzm jest religią prawdziwą. Religie fałszywe tym sługom szatana
nie przeszkadzają. Wręcz przeciwnie.

katolika od obywatela. Rozdział państwa od Kościoła jest sztuczny..

Sam jestes sluga szatana.

J-23 itede...

Data: 2009-12-02 23:57:33
Autor: Antenka
UE: Usuwać krzyże, stawiać minarety
>Wlasnie, dlaczego?

Bo katolicyzm jest religią prawdziwą. Religie fałszywe tym sługom szatana
nie przeszkadzają. Wręcz przeciwnie.

Abecadło, dziękuję, że wyręczyłeś mnie z tej odpowiedzi. Oczywiście
masz absolutną rację i dlatego ci słudzy szatana na hasło "Kościół
katolicki", "wartości chrześcijańskie", "Dekalog", "prawo naturalne"
wiją się w konwulsjach i plują siarką! :-] Francjo, upadła córo
Kościoła nawróć się!

Antenka

UE: Usuwać krzyże, stawiać minarety