UE chce obowiązkowych alkomatów w samocho dach

Data: 2011-10-23 21:23:07
Autor: Marek
UE chce obowiązkowych alkomatów w samocho dach
Data: 2011-10-23 21:51:52
Autor: Kuba \(aka cita\)
UE chce obowiązkowych alkomatów w samochodach

Użytkownik "Marek" <marek@nospam.pl> napisał w wiadomości news:j81pk2$vgu$1mx1.internetia.pl...
http://www.dziennikwschodni.pl/apps/pbcs.dll/article?AID=/20111003/NEWS01/812947441

Jeżeli było to przepraszam

wystarczyło sprawdzić.

ps. a jak juttro znajdziesz niusa, ze UE chce też ograniczenia prędkości do 30km/h to już też było.

--
Pozdrawiam Kuba (aka cita)
www.cita.pl

Używane, czyste, sprawne i dobre plastikowe kosze na śmieci - 120L - 40zł

Data: 2011-10-23 20:06:32
Autor: to
UE chce obowi±zkowych alkomatów w samochodach
begin Kuba \(aka cita\)
ps. a jak juttro znajdziesz niusa, ze UE chce też ograniczenia prędkości
do 30km/h to już też było.

Dzidek też już był. ;)

Data: 2011-10-23 22:33:38
Autor: scobowski
UE chce obowiązkowych alkomatów w samo chodach
W dniu 2011-10-23 22:06, to pisze:
begin Kuba \(aka cita\)

ps. a jak juttro znajdziesz niusa, ze UE chce też ograniczenia prędkości
do 30km/h to już też było.

Dzidek też już był. ;)

i "tak się jeździ po niestachowskiej" też ;)

Data: 2011-10-23 22:41:08
Autor: pavellz
[...]

I naprawdę oni uważają, że nikt nie wpadnie na to, że wystarczy wozić albo trzeźwego
kumpla albo napompowany balonik w charakterze "badanego"?

Chyba dla chcÄ…cego nic trudnego?

Pzdr
Paweł

Data: 2011-10-25 13:04:48
Autor: Jakub Witkowski
W dniu 2011-10-23 22:41, pavellz pisze:
[...]

Zwizualizowałem sobie właśnie sytuację, gdy balonik owszem jest, ale akurat nie napompowany...
Te próby napełniania... hmm - może z koła zapasowego? Po pijaku? ;)

--
Jakub Witkowski    |  Prezentowane opinie mogÄ… być niepoważne,
gts /kropka/ pl    |  lub caÅ‚oÅ›ci poglÄ…dom ich Autora.

Data: 2011-10-25 12:50:37
Autor: dex_pl
UE chce obowi±zkowych alkomatów w samochodach
Jakub Witkowski <jwitkows@domena.z.sygnatury> napisa³(a):
> [...]

 nie napompowany...
Te próby napełniania... hmm - może z koła zapasowego? Po pijaku? ;)

Sprê¿one powietrze kupisz w ka¿dym sklepie z czê¶ciami komputerowymi. Otworzy siê nowy rynek - bêdzie dostêpne na ka¿dej stacji benzynowej. Tylko co z dziur± ozonow± (chocia¿ teraz ju¿ chyba nie u¿ywaj± freonu, wiêc problemu nie ma)?

Data: 2011-10-25 15:09:24
Autor: RobertP.
UE chce obowiązkowych alkomatów w samochod ach
On Tue, 25 Oct 2011 14:50:37 +0200,  dex_pl <dex_pl@nospam.gazeta.pl>  wrote:

Sprężone powietrze kupisz w każdym sklepie z częściami komputerowymi.

Problemem może być to, że powietrza to tam z reguły nie ma.

RobertP.

Data: 2011-10-25 13:10:07
Autor: AZ
On 2011-10-25, RobertP. <r_p_u_d_l_i_k@poczta.onet.pl> wrote:

Sprężone powietrze kupisz w każdym sklepie z częściami komputerowymi.

Problemem może być to, że powietrza to tam z reguły nie ma.

Dokladnie, to zwykly gaz do zapalniczek.

--
Artur
ZZR 1200

Data: 2011-10-25 17:53:08
Autor: marcin
[...]

a po co...
przylozyc alkomat do nawiewu i wlaczyc dmuchawe...

Data: 2011-10-24 09:37:48
Autor: TheWarAgainstTerror
W dniu 2011-10-23 21:23, Marek pisze:
http://www.dziennikwschodni.pl/apps/pbcs.dll/article?AID=/20111003/NEWS01/812947441

Jeżeli było to przepraszam

"autolock tanio i skutecznie 255-871-555"

dożywocie za jazdę po pijanemu i problem stanie się marginalny

a bardziej realne to konfiskata pojazdu i ze sprzedaży takowego kasa na poszkodowanych w wypadkach

Data: 2011-10-24 23:18:28
Autor: jerzu
UE chce obowi±zkowych alkomatów w samochodach
On Mon, 24 Oct 2011 09:37:48 +0200, TheWarAgainstTerror <nosp@org.pl>
wrote:

do¿ywocie za jazdê po pijanemu i problem stanie siê marginalny

Jakie tam do¿ywocie? Ostrzegawczy strza³ w ty³ g³owy. Siedem razy pod
rz±d.

--
Pozdrawiam - Dariusz Niemczyñski  xxx.jerzu@poczta.onet.pl
http://jerzu.waw.pl GG:129280

Data: 2011-10-27 14:05:23
Autor: J.F
UE chce obowiązkowych alkomatów w samochodach
Użytkownik "TheWarAgainstTerror"  napisaÅ‚ w wiadomoÅ›ci
http://www.dziennikwschodni.pl/apps/pbcs.dll/article?AID=/20111003/NEWS01/812947441

dożywocie za jazdę po pijanemu i problem stanie się marginalny

A skad tyle wiezien i czym oplacac straznikow, ZUS itp  ?

a bardziej realne to konfiskata pojazdu i ze sprzedaży takowego kasa na poszkodowanych w wypadkach

A jak wyjdzie szydlo z worka i sie okaze ze tej kasy jest za duzo ?
oddawac beda nienaleznie pobrane oplaty ?:-)

J.

UE chce obowiązkowych alkomatów w samocho dach