UE chce obowiązkowych alkomatów w samochodach

Data: 2011-10-23 22:41:08
Autor: pavellz
UE chce obowiązkowych alkomatów w samochodach
Użytkownik "Marek" <marek@nospam.pl> napisał w wiadomości news:j81pk2$vgu$1mx1.internetia.pl...
http://www.dziennikwschodni.pl/apps/pbcs.dll/article?AID=/20111003/NEWS01/812947441

Jeżeli było to przepraszam

I naprawdę oni uważają, że nikt nie wpadnie na to, że wystarczy wozić albo trzeźwego
kumpla albo napompowany balonik w charakterze "badanego"?

Chyba dla chcÄ…cego nic trudnego?

Pzdr
Paweł

Data: 2011-10-25 13:04:48
Autor: Jakub Witkowski
W dniu 2011-10-23 22:41, pavellz pisze:
[...]

Zwizualizowałem sobie właśnie sytuację, gdy balonik owszem jest, ale akurat nie napompowany...
Te próby napełniania... hmm - może z koła zapasowego? Po pijaku? ;)

--
Jakub Witkowski    |  Prezentowane opinie mogÄ… być niepoważne,
gts /kropka/ pl    |  lub caÅ‚oÅ›ci poglÄ…dom ich Autora.

Data: 2011-10-25 12:50:37
Autor: dex_pl
UE chce obowi±zkowych alkomatów w samochodach
Jakub Witkowski <jwitkows@domena.z.sygnatury> napisa³(a):
> [...]

 nie napompowany...
Te próby napełniania... hmm - może z koła zapasowego? Po pijaku? ;)

Sprê¿one powietrze kupisz w ka¿dym sklepie z czê¶ciami komputerowymi. Otworzy siê nowy rynek - bêdzie dostêpne na ka¿dej stacji benzynowej. Tylko co z dziur± ozonow± (chocia¿ teraz ju¿ chyba nie u¿ywaj± freonu, wiêc problemu nie ma)?

Data: 2011-10-25 15:09:24
Autor: RobertP.
UE chce obowiązkowych alkomatów w samochod ach
On Tue, 25 Oct 2011 14:50:37 +0200,  dex_pl <dex_pl@nospam.gazeta.pl>  wrote:

Sprężone powietrze kupisz w każdym sklepie z częściami komputerowymi.

Problemem może być to, że powietrza to tam z reguły nie ma.

RobertP.

Data: 2011-10-25 13:10:07
Autor: AZ
On 2011-10-25, RobertP. <r_p_u_d_l_i_k@poczta.onet.pl> wrote:

Sprężone powietrze kupisz w każdym sklepie z częściami komputerowymi.

Problemem może być to, że powietrza to tam z reguły nie ma.

Dokladnie, to zwykly gaz do zapalniczek.

--
Artur
ZZR 1200

Data: 2011-10-25 17:53:08
Autor: marcin
[...]

a po co...
przylozyc alkomat do nawiewu i wlaczyc dmuchawe...

UE chce obowiązkowych alkomatów w samochodach