UE jest tworem tymczasowym - s± ważniejsze rzeczy

Data: 2011-04-28 19:49:26
Autor: digicho
UE jest tworem tymczasowym - s± ważniejsze rzeczy
Za 40 lat Francja, Anglia będ± już islamskie, Niemcy i reszta wkrótce
doń doł±cz±, a biały rdzeń pozostanie jedynie w dzi¶ biednych krajach
europy wschodniej i zachodniej Rosji. Pomy¶lcie odpowiedzialnie o
rozbuchanej eksploatacji seksualnej białych kobiet, co odbija się na
modelu życia, na wymieraniu białej rasy, a w konsekwencji ¶mierci
kultury białego człowieka. Oznacza koniec tej cywilizacji, pocz±tek
nowego ¶redniowiecza tudzież nowego Fallouta jak wyjętego z wedyjskich
opowie¶ci o upadku imperium Ramy.

Je¶li nie powrót do korzeni do chrze¶cijaństwa to jest jeszcze tylko
jeden sposób, aby zachować Europę, tj. białe kobiety musz± być znów
czyste.
Powstaje pytanie, czy dramatyczna islamizacja Europy, zamordyzm
duchowy w tym pomoże czy raczej islamizacja zostanie zawłaszczona
przez arabskich oligarchów.

Historia pokazuje, że słowiańskie branki w jasyr zmieniły strukturę
etniczn± zaledwie jednej metropolii w Turcji i nic ponadto, co
pokazało, że model biernego oddziaływania kultur się nie sprawdził.
Pomy¶lcie ofensywnie póki czas.
Dzi¶ macie jeszcze swobodę ofensywny kulturalnej. Za 40 lat będ±c
biał± wysp± otoczeni ze wschodu i zachodu inn± kultur±, innymi
etnicznie, w recesji technologicznej będziecie mieli już tylko swobodę
militarn±.

Po pierwsze z wymieraj±cym zachodem, zombiakiem wysysaj±cym z nas
młodzież, zarażaj±cym nasz± młodzież bezpłodno¶ci± należy się
pożegnać... albo razem z nim kła¶ć się do trumny demograficznej i
kulturowej.

Data: 2011-04-29 12:09:52
Autor: jadrys
UE jest tworem tymczasowym - sÄ… waĹĽniejsze rzeczy
W dniu 2011-04-29 04:49, digicho pisze:
Za 40 lat Francja, Anglia będą już islamskie, Niemcy i reszta wkrótce
doń dołączą, a biały rdzeń pozostanie jedynie w dziś biednych krajach
europy wschodniej i zachodniej Rosji. Pomyślcie odpowiedzialnie o
rozbuchanej eksploatacji seksualnej białych kobiet, co odbija się na
modelu życia, na wymieraniu białej rasy, a w konsekwencji śmierci
kultury białego człowieka. Oznacza koniec tej cywilizacji, początek
nowego średniowiecza tudzież nowego Fallouta jak wyjętego z wedyjskich
opowieści o upadku imperium Ramy.

Jeśli nie powrót do korzeni do chrześcijaństwa to jest jeszcze tylko
jeden sposób, aby zachować Europę, tj. białe kobiety muszą być znów
czyste.
Powstaje pytanie, czy dramatyczna islamizacja Europy, zamordyzm
duchowy w tym pomoże czy raczej islamizacja zostanie zawłaszczona
przez arabskich oligarchĂłw.

Historia pokazuje, że słowiańskie branki w jasyr zmieniły strukturę
etnicznÄ… zaledwie jednej metropolii w Turcji i nic ponadto, co
pokazało, że model biernego oddziaływania kultur się nie sprawdził.
Pomyślcie ofensywnie póki czas.
Dziś macie jeszcze swobodę ofensywny kulturalnej. Za 40 lat będąc
białą wyspą otoczeni ze wschodu i zachodu inną kulturą, innymi
etnicznie, w recesji technologicznej będziecie mieli już tylko swobodę
militarnÄ….

Po pierwsze z wymierajÄ…cym zachodem, zombiakiem wysysajÄ…cym z nas
młodzież, zarażającym naszą młodzież bezpłodnością należy się
pożegnać... albo razem z nim kłaść się do trumny demograficznej i
kulturowej.

Ale też problemy zaprzątają twoją głowę... Zaprawdę powiadam ci - dajmy naturze swobodę działania, a samo zajmijmy się sobą i dniem dzisiejszym.

Data: 2011-04-29 11:13:34
Autor: digicho
On 29 Kwi, 12:09, jadrys <C...@yahoo.com> wrote:
> [...]

> młodzież, zarażaj±cym nasz± młodzież bezpłodno¶ci± należy się
> pożegnać... albo razem z nim kła¶ć się do trumny demograficznej i

Ale też problemy zaprz±taj± twoj± głowę... Zaprawdę powiadam ci - dajmy
naturze swobodę działania, a samo zajmijmy się sob± i dniem dzisiejszym.

To był taki żart. Nie wiem dlaczego moje żarty mnie ¶miesz±
najbardziej. W każdym razie lałem się z tego wczoraj w kibelku jak w
tej piosence babci Władzia w PKP http://www.youtube.com/watch?v=RnwnhrFOw4g

To oczywi¶cie dlatego, że nie dożywamy tych 40 lat, czas zawraca i
znów powtórka... Ups..

UE jest tworem tymczasowym - s± ważniejsze rzeczy