UE kupuje dodatkowe 100 mln szczepionek przeciw COVID-19

Data: 2020-12-29 16:42:11
Autor: boukun
UE kupuje dodatkowe 100 mln szczepionek przeciw COVID-19
UE zdecydowała o zakupie dodatkowych 100 mln dawek szczepionki BioNTech i Pfizer przeciwko COVID-19, która jest obecnie stosowana w całej UE - poinformowała szefowa Komisji Europejskiej Ursula von der Leyen.

https://wiadomosci.wp.pl/ue-kupuje-dodatkowe-100-mln-szczepionek-przeciw-covid-19-6591508148325184a

I ten Pfizer jest w stanie tyle tego tak szybko wyprodukować i wszystkie w odpowiednim składzie i dobrej jakości?
--
boukun

Wolę słuchać noblistów
13 min. temu
Dr Stefano Scoglio- nominowany do nagrody Nobla w dziedzinie medycyny w 2018: ten wirus nie został nawet wyizolowany w laboratorium! nie jest to szczepionka, ale terapia genowa i tylko z tego powodu pomysł wprowadzenia obowiązku jej stosowania jest całkowicie absurdalny.
Prof. Didier Raoult: legendarny wirusolog, geniusz medycyny na wieść o szczepionce Pfizera: SZALEŃSTWO
Prof. Giulio Tarro, wirusolog, 2 razy nominowany do nagrody Nobla w dziedzinie medycyny , wykształcił tysiące lekarzy : nigdy nie zaszczepię się tą szczepionką. Nie ma żadnych podstaw medycznych i prawnych by nazywać koronawirusa pandemią. To jest gra koncernów farmaceutycznych i polityków. Zastraszanie ludzi. Tu chodzi o wielkie pieniądze nic więcej.
Prof. Luc Montegnier - najsłynniejszy wirusolog świata, noblista z 2008r: jestem przekonany, że ten wirus został stworzony przez człowieka. Panie Morawiecki jakieś pytania?

Data: 2020-12-29 17:09:57
Autor: Sylvio Balconetti
Am 29.12.20 um 16:42 schrieb boukun:
Didier Raoult: legendarny wirusolog, geniusz medycyny

>Didier Raoult verkündete Mitte März 2020, dass er Covid-19 heilen könne. Er hatte eine Studie mit 24 leicht erkrankten Patienten durchgeführt, allerdings ohne Kontrollgruppe und nicht randomisiert. Daraufhin kritisierten Mediziner und Virologen die überschaubare Anzahl an Patienten und seine mangelhafte Methode.

In Raoults Klinik wird 2020 nicht nur an einem Impfstoff gegen das Coronavirus geforscht, sondern hier wird auch während der Covid-19-Pandemie die gleichzeitige Einnahme des Malariamittels Hydroxychloroquin und des Antibiotikums Azithromycin verschrieben. Dabei ist die Wirksamkeit des Malariamittels noch nicht endgültig geklärt, auch über die Nebenwirkungen - unter anderem kann das Herz angegriffen werden[5] - schweigt Raoult. Zuspruch für sein sogenanntes Wundermittel Hydroxychloroquin bekam er vom US-Präsidenten Donald Trump, der den Wirkstoff präventiv einnimmt. Auch Brasiliens Präsident Jair Bolsonaro und die extreme Rechte in Frankreich feierten den Infektiologen aus Marseille.

Didier Raoult hatte sich in der Vergangenheit mit zwei gewagten Prognosen geirrt. Im Januar 2020 sagte er voraus, dass in Frankreich nicht mehr als 10.000 Menschen sterben werden, die tatsächliche Zahl der Toten Ende Mai 2020 lag bei 28.000 Toten. Und im April 2020 ging Raoult davon aus, dass der Frühlingsbeginn das Coronavirus besiegen werde; dabei wurden Ende Mai 2020 noch täglich 500 Neuinfektionen in Frankreich gezählt. <

https://de.wikipedia.org/wiki/Didier_Raoult

--
Wodan akbar und Alaaf Aleikum!

          /\_/\
( o o )
==_Y_==
  `-'

saluto
SB dr angelologii apokryficznej

https://tinyurl.com/y46gccmw
https://tinyurl.com/y695wkr5
????????????????????????????????????????????????????????????????????
New Godwin's law: "as an online discussion grows longer, the probability of a comparison involving Nazis or Hitler, Jew, Black or Muslim, Bill Gates or Xi Jinping, Merkel or Macron approaches 1".

Data: 2020-12-29 17:17:20
Autor: boukun
W dniu 29.12.2020 o 17:09, Sylvio Balconetti pisze:
> [...]

Didier Raoult hatte sich in der Vergangenheit mit zwei gewagten Prognosen geirrt. Im Januar 2020 sagte er voraus, dass in Frankreich nicht mehr als 10.000 Menschen sterben werden, die tatsächliche Zahl der Toten Ende Mai 2020 lag bei 28.000 Toten. Und im April 2020 ging Raoult davon aus, dass der Frühlingsbeginn das Coronavirus besiegen werde; dabei wurden Ende Mai 2020 noch täglich 500 Neuinfektionen in Frankreich gezählt. <

Jak  śmią źródła rządowe w Polsce twierdzić, że amantadyna nie jest wystarczająco zbadana klinicznie, skoro lek jest w powszechnym użytku na całym świecie od 1964 roku. Miliony pacjentów od tamtej pory przyjęło ten lek, a każdy pacjent wie o tym, że ma obowiązek informować swojego lekarza o skutkach ubocznych przyjętego leku. To czyż te miliony pacjentów, nie są wystarczającymi badaniami klinicznymi?
--
boukun

Data: 2020-12-29 17:18:58
Autor: boukun
> [...]

Didier Raoult hatte sich in der Vergangenheit mit zwei gewagten Prognosen geirrt. Im Januar 2020 sagte er voraus, dass in Frankreich nicht mehr als 10.000 Menschen sterben werden, die tatsächliche Zahl der Toten Ende Mai 2020 lag bei 28.000 Toten. Und im April 2020 ging Raoult davon aus, dass der Frühlingsbeginn das Coronavirus besiegen werde; dabei wurden Ende Mai 2020 noch täglich 500 Neuinfektionen in Frankreich gezählt. <

O tym koronawirusie nikt nic nie wie, nie został on nawet wyizolowany, wszyscy tylko spekulują i mogą mieć pobożne życzenia.
--
boukun

Data: 2020-12-29 20:51:19
Autor: Sylvio Balconetti
Am 29.12.20 um 17:18 schrieb boukun:
> [...]

O tym koronawirusie nikt nic nie wie, nie został on nawet wyizolowany, wszyscy tylko spekulują i mogą mieć pobożne życzenia.

A o szczepionce BioNtech i Pfirzera wiadomo, ze stworzyli ja m.in. muzulmanie i juz 83% zaszczepionych przeszlo na islam.:-)

Data: 2020-12-29 19:46:46
Autor: _Master_
UE KUPUJE szczepionki a PiS PODNOSI podatki
Taka narracja u tutejszych TROLI ;-)

Data: 2020-12-30 11:01:29
Autor: Runt
W dniu 2020-12-29 o 19:46, pajac _Master_ pisze:
Taka narracja u tutejszych TROLI ;-)

Sam to wykombinowałeś czy centrala konfederatów dała ci instrukcje?
PiS ulega UE? Niemożliwe! A gdzie "weto albo śmierć" ? ;-)))))

--
Runt

Oculum pro oculo dentem pro dente!

UE kupuje dodatkowe 100 mln szczepionek przeciw COVID-19