UE ma 1000 lat?

Data: 2009-05-20 06:02:10
Autor: cirrus
UE ma 1000 lat?
# Maciej Giertych wydał broszurę demaskującą niemiecki spisek trwający od 1000 lat. Już za czasów pierwszych Piastów Niemcy planowali zbudować pierwowzór Unii Europejskiej. Wszystko po to by zniewolić inne narody.
Nasi zachodni sąsiedzi od dawna przygotowywali się do tego celu. Już w XI wieku pod złowrogim wpływem Bizancjum Niemcy przyswoili tezę, że państwo musi być skuteczne, ale niekoniecznie etyczne. Potem myśl tę rozwijali po kolei: Krzyżacy, Prusacy, kanclerze II Rzeszy i hitlerowcy. Wszyscy oni dążyli do podbicia sąsiednich państw i zbudowania wielkiego mocarstwa z Niemcami jako panami.
Można się z tym w części zgodzić, ale Giertych pisze dalej, że kontynuatorem tego tysiącletniego spisku jest... Unia Europejska. Nasz eurodeputowany chyba zapomniał, że pierwszy impuls do integracji europejskiej przyszedł ze strony francuskich polityków.
Dowody na tę tezę są "niezbite". Po pierwsze, kiedy trwały prace nad konstytucją europejską aż dwóch Niemców brało udział w jej opracowywaniu. Po drugie, kiedy Giertych został europosłem to Niemcy byli szefami największych frakcji w europarlamencie i do tego przewodniczącymi dwóch najważniejszych - jego zdaniem - komisji: spraw zagranicznych i konstytucyjnej. Z tym, że teraz szefem tej pierwszej jest Jacek Saryusz-Wolski. Ale on też przecież może należeć do spisku...
Maciej Giertych w tych wyborach nie kandyduje. I dobrze, bo swoim działaniem raczej ośmieszał Polskę, a nie ją promował. Co zaś do jego broszury, to byłaby świetnym dodatkiem do "Kodu Leonarda Da Vinci" i "Szyfru Szekspira". Mogłaby się nazywać "Broszura Giertycha" i razem tworzyłyby zgrabną trylogię. #
Ze strony:
http://tnij.org/dfh2

--
stevep

Data: 2009-05-20 06:35:40
Autor: konserwator
UE ma 1000 lat?

no i pasciarzu?

Data: 2009-05-20 06:38:21
Autor: Panslavista
UE ma 1000 lat?
Użytkownik "cirrus" <cirrus@tinvalid.kdami.net> napisał w wiadomości
[...]

Stefa, ty masz wzdęcia? Bo jakos tak popierdujesz.
    Giertych ma rację, tylko aby to zrozumiec trzeba mieć jeszcze wiedzę
historyczną dotyczącą rodów panujacych w Europie - Hochenzollernów i
Habsburgów oraz ich polityki i zamierzeń, Cesarstwa Niemieckiego
obejmującego Europę jako władzę świecką i papiestwa jako władzę duchową.
Następnie powstanie cesarstw: Francuskiego, Niemieckiego i Austriackiego.
Pangermanizm istnieje do dzisiaj i jest realizowany w UE. Aby Słowianie
mogli wyzwolić się spod pangermanizmu powstał panslawizm i to panslawiści
serbscy zabili arcyksięcia Ferdynanda w Sarajewie, powodując wybuch I WŚ. W
wyniku wojny wyzwoliło się wiele państw - narodów słowiańskich, w tym
Polska.
    Hitler próbował odbudować władzę nad Europą zbrojnie najeżdżając
państwa, następnie po IIWŚ prace prowadził kanclerz Adenauer tym razem
budując silne państwo niemieckie - rozszerzanie IV Rzeszy pod nazwą UE to
agresja gospodarcza na państwa sąsiedzkie, głównie za pomocą agentury i
powiązań gospodarczo-ekonomicznych. To co w Polsce się teraz dzieje to
jaskrawy przykład takiej agresji. Likwidacja przemysłu, dumping handlowy,
wykup wszystkiego, co ma jakąkolwiek wartość.
    Dalszym krokiem jest tzw Traktat Lizboński - próba prawnej inkorporacji
państw uzależnionych. I w tym naczelną rolę odgrywają agenci, głównie
parchy - to oni przez wieki przez swą nielojalność niszczyli państwa w
których ich obecność przekroczyła "masę krytyczną".

Data: 2009-05-20 06:48:35
Autor: konserwator
UE ma 1000 lat?

http://libertas.eu/pl/emailcamp003/?gclid=CL3aoaXhvZoCFQiF3godKnfPqw
"Naukowcy piszą, że skłonność środowiska polityczno-medialnego (m.in. "Gazety Wyborczej") do terroryzmu ideologicznego nie wygasła"
http://wiadomosci.gazeta.pl/Wiadomosci/1,80269,6610020,Polscy_naukowcy_o_obronie_konferencji_o_gejach_na.html

jak zwykle: kraj kurwow....

rym

Data: 2009-05-20 08:38:52
Autor: Vic
UE ma 1000 lat?
Panslavista wrote:
 Aby SÂłowianie
mogli wyzwoliĂŚ siĂŞ spod pangermanizmu powstaÂł panslawizm i to panslawiÂści
serbscy zabili arcyksiĂŞcia Ferdynanda w Sarajewie, powodujÂąc wybuch I WÂŚ. W
wyniku wojny wyzwoliÂło siĂŞ wiele paĂąstw - narodĂłw sÂłowiaĂąskich, w tym
Polska.

Bzdury.
Panslawizm to bylo wylacznie narzedzie imperialnej polityki Rosji.
A obilo ci sie moze o uszy, ze dla panslawistow Slowianie rzymskokatoliccy byli rownie niestrawni jak Niemcy?

--
Vic

У Поляка и приказ рассказ ;)

Data: 2009-05-20 08:42:05
Autor: Panslavista
UE ma 1000 lat?
Użytkownik "Vic" <bjorgul@o2.pl> napisał w wiadomości
Panslavista wrote:
>  Aby S3owianie
> mogli wyzwolia sie spod pangermanizmu powsta3 panslawizm i to
panslawi?ci
> serbscy zabili arcyksiecia Ferdynanda w Sarajewie, powoduj?c wybuch I
W|. W
> wyniku wojny wyzwoli3o sie wiele panstw - narodów s3owianskich, w tym
> Polska.

Bzdury.
Panslawizm to bylo wylacznie narzedzie imperialnej polityki Rosji.

Mam jeden wniosek z twojego postu, nie znasz historii. Inna sprawa -
znaczniejsza część Słowian to kościół wschodni.

Data: 2009-05-20 12:45:49
Autor: cirrus
UE ma 1000 lat?
[...]

Giertych to prawie dla takich jak ty idiotow.

--
stevep

Data: 2009-05-20 12:58:11
Autor: Panslavista
UE ma 1000 lat?

> [...]
> których ich obecność przekroczyła "masę krytyczną".

Giertych to prawie dla takich jak ty idiotow.

NIE  MÓWISZ  NIC  MĄDREGO.
PASTOWANIE  TO  ROBOTA  DLA  IMBECYLA...

Data: 2009-05-20 13:32:15
Autor: cirrus
UE ma 1000 lat?
Użytkownik "Panslavista" <panslavista@wp.pl> napisał w wiadomości news:gv0ns9$muq$1atlantis.news.neostrada.pl...
[...]

Wydzieranie mordy to oznaka braku argumentów. :)

--
stevep

Data: 2009-05-20 22:10:22
Autor: Anatol
UE ma 1000 lat?

Użytkownik "cirrus" <cirrus@tinvalid.kdami.net> napisał w wiadomości news:guvsuf$4r0$1news.vectranet.pl...
# Maciej Giertych wydał broszurę demaskującą niemiecki spisek trwający od 1000 lat.

Jeżeli już to spisek sięga czasów Cesarstwa Rzymskiego :

http://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/d/df/Roman_Empire_125.svg

którego miejsce w Europie Zachodniej zajęło później imperium Karola Wielkiego :

http://en.wikipedia.org/wiki/File:Growth_of_Frankish_Power,_481-814.jpg

w stosunku do których UE można uznać za urzeczywistnieniem marzeń o ekspansji terytorialnej i cywilizacyjnej na wschód.

Być może Polacy podzielą losy Brytów podbitych przez Sasów a wcześniej przez Rzymian, którzy wbrew woli miejscowych siłą wybudowali tysiące mil dróg :

http://en.wikipedia.org/wiki/Roman_roads_in_Britain

zbudowali miasta (np. Londyn) wraz infrastrukturą, system sądowniczym czy teatrami w czasach gdy na terenach Polski funkcjonowały raczej prymitywne wspólnoty plemienne

Anatol

UE ma 1000 lat?