UE popiera Tuska.

Data: 2011-06-01 17:32:43
Autor: cirrus
UE popiera Tuska.
# Bruksela ostrzy zęby na TVP. Abonament to nielegalna pomoc?Czarne chmury zawisły nad telewizją publiczną. Ruszyła procedura Komisji Europejskiej, która może się skończyć bardzo smutno dla TVP. Nawet nakazem zwrotu abonamentu. #
Ze strony:
http://tiny.pl/hfd7h

--
stevep

Data: 2011-06-01 13:22:15
Autor: matador
UE popiera Tuska.
On 1 Cze, 17:32, "cirrus" <cir...@tinvalid.tkdami.net> wrote:
# Bruksela ostrzy z by na TVP. Abonament to nielegalna pomoc?Czarne chmury
zawis y nad telewizj publiczn . Ruszy a procedura Komisji Europejskiej,
kt ra mo e si sko czy bardzo smutno dla TVP. Nawet nakazem zwrotu
abonamentu. #
Ze strony:http://tiny.pl/hfd7h

Smaruj dupę wazeliną - wal się z Chujnią baranie.
Ale potem, nie proś o jałmużnę pod polskim kościołem, pawianie.

matador.

Data: 2011-06-01 22:28:16
Autor: u2
UE popiera Tuska.
W dniu 2011-06-01 22:22, matador pisze:
Smaruj dupę wazeliną - wal się z Chujnią baranie.
Ale potem, nie proś o jałmużnę pod polskim kościołem, pawianie.

A znam taki przypadek z autopsji. Gnojek byl politrukiem za jeruzela, a
potem padał na mordę przed ołtarzem, bo musiał wyżywić liczną rodzinkę.
Tyle że nikt mu z kleru nie groził.

Data: 2011-06-01 22:47:28
Autor: u2
UE popiera Tuska.
W dniu 2011-06-01 22:28, u2 pisze:
[...]

Oczywiscie zydek z pochodzenia. Ale gnojek.

Data: 2011-06-02 03:47:40
Autor: cirrus
UE popiera Tuska.
Użytkownik "matador" <matadorpikador@gmail.com> napisał w wiadomości news:fb19a728-2144-46e3-8105-7dff28216316hl1g2000vbb.googlegroups.com...
[...]

Ty posmaruj sobie mózg wszącą maścią kretynie, bo nienawiść przesłania ci rozum, jeśli go wogole masz.

--
stevep

Data: 2011-06-01 18:13:28
Autor: Leprechuan
UE popiera Tuska.

Użytkownik "cirrus" <cirrus@tinvalid.tkdami.net> napisał w wiadomości news:is5m2t$vqc$1news.vectranet.pl...
[...]

TVP to siedlisko obiboków żerujących na społecznych pieniądzach. Czas by zaczęli pracować i zarabiać, a nie wyciągać ręce po nasze.

BomBel

Data: 2011-06-01 22:04:00
Autor: jadrys
UE popiera Tuska.
W dniu 2011-06-01 17:32, cirrus pisze:
[...]

Mieszkańcy wielu krajów Unii płaci abonament RTV. Tylko do czego KE moze sie doczepić, to do formy tego abonamentu. Wg. tej formy to Polak nie płaci na media publiczne ale za posiadania odbiornika.

UE popiera Tuska.