UE przesuwa fundusze z poprzedniego budżetu

Data: 2020-03-18 12:35:57
Autor: z
UE przesuwa fundusze z poprzedniego budżetu
UE NIC NIE DAJE NOWEGO!

Polska jest największym beneficjentem tego przesunięcia. ;-)

Bo jesteśwmy dużym krajem i dużo dostawaliśmy wcześniej.

Tylko tyle i aż tyle ;-)

Data: 2020-03-18 04:53:13
Autor: Bruno Brunowski
W dniu środa, 18 marca 2020 12:36:37 UTC+1 użytkownik z napisał:
UE NIC NIE DAJE NOWEGO!

Polska jest największym beneficjentem tego przesunięcia. ;-)

Bo jesteśwmy dużym krajem i dużo dostawaliśmy wcześniej.

Tylko tyle i aż tyle ;-)

A zastanowiłeś się sierotko skąd Unia ma pieniądze w budżecie? Podpowiadam, że nie ma drukarni.

--
Bruno

Data: 2020-03-18 05:37:40
Autor: japanizer
On Wednesday, March 18, 2020 at 8:53:14 PM UTC+9, Bruno Brunowski wrote:
W dniu środa, 18 marca 2020 12:36:37 UTC+1 użytkownik z napisał:
> UE NIC NIE DAJE NOWEGO!

A zastanowiłeś się sierotko skąd Unia ma pieniądze w budżecie? Podpowiadam, że nie ma drukarni.

PiS dał, jako spora partia?

Data: 2020-03-18 07:09:23
Autor: Jacek Bialy
UE przesuwa fundusze z poprzedniego budżetu
   -- - A zastanowiłeś się sierotko skąd Unia ma pieniądze w budżecie?

   -- - Podpowiadam, że nie ma drukarni.

Niestety, ale w ten sposób Unię Europejską postrzegała większość tych Polaków, którzy głosowali za akcesją. Obecna pandemia burzy ten mit do końca.  Ludzie nagle zobaczyli, że Unii nie ma.
Na przykład całkiem niedawno brukselscy dygnitarze obudzili się z letargu i zaczęli radzić nad zamknięciem zewnętrznych granic, gdy one są już pozamykane wewnątrz i na zewnątrz. Na przykład Niemcy zakazali wywozu respiratorów nie oglądając się na unijne przepisy. Kto w obecnym kryzysie oglądał się na Unię, ten dzisiaj żałuje.

JB

Data: 2020-03-18 07:46:04
Autor: Bruno Brunowski
W dniu środa, 18 marca 2020 15:09:26 UTC+1 użytkownik Jacek Bialy napisał:
[...]

Większość rodaków to sądzi, że nie płaci VAT a rząd ma specjalne rządowe pieniądze i je rozdaje. OIDP to obecny rząd opowiadał się przeciwko większej integracji Unii i lansował slogan o Europie ojczyzn.
A jak wyszło, że się samodzielnie nie przygotował, to nagle Unia winna? A dlaczego? Przecież miała się nie wpie... w nasze sprawy.

--
Bruno

Data: 2020-03-18 08:26:47
Autor: Jacek Bialy
[...]

Być może - peerel wszystko 'rozdawał', tylko uciekać nie pozwalał, żeby ludzie zap... za 20$ na miesiąc. W tym czasie ludziom wmawiano, że na zachodzie Europy ludzie są bardziej pracowici i w ogóle mądrzejsi od Polaków, stąd późniejszy bezkrytyczny run na UE.  Polacy myśleli, że wszystkimi problemami zajmie się Unia, w której wystarczy się roztopić. Teraz widać, że król jest nagi.

   -- - OIDP to obecny rząd opowiadał się przeciwko większej integracji Unii i lansował slogan o Europie ojczyzn.

Będzie miał podstawy, aby np. zawiesić płacenie euro-składek, jeśli zostaną drastycznie podwyższone. A mogą zostać w ramach solidarnej pomocy dla Włoch lub Hiszpanii - a w takim wypadku lepiej by było, gdyby taka pomoc szła bezpośrednio z pominięciem Brukseli.

    -- - A jak wyszło, że się samodzielnie nie przygotował, (...)

Jak się przygotował, to się okaże po ustąpieniu zarazy. Na razie radzą sobie nieźle.

JB

Data: 2020-03-18 20:09:22
Autor: z
W dniu 2020-03-18 o 15:46, Bruno Brunowski pisze:
OIDP to obecny rząd opowiadał się przeciwko większej integracji Unii i lansował slogan o Europie ojczyzn.

I Co? wyszło na jego ;-)

UE nie ma kompetencji tam gdzie nie chce mieć a nie tam gdzie by nie należało. ;-)

Data: 2020-03-18 08:25:44
Autor: japanizer
On Wednesday, March 18, 2020 at 11:09:26 PM UTC+9, Jacek Bialy wrote:
[...]

A wy tam w pisie - ile respiratorów w Moskwie czy w Mińsku ostatnio kupiliście?
W ogóle jakieś gdziekolwiek kupiliście? Bo chodzą słuchy, że były pilniejsze wydatki, np. na propagandę w TVPiS zarezerwowano 10 mld zł. Prawda li to?

Data: 2020-03-18 08:57:56
Autor: Jacek Bialy
[...]

-- -- -- -- -- -- --

Ty nie martw się o pisowski rząd, ani o jego pieniądze.  Dziij cały świat się przestawia na produkcję sprzętu medycznego i ochronnego.

 https://wiadomosci.onet.pl/swiat/koronawirus-w-polsce-chiny-oferuja-nam-pomoc/bxbkgw9

W takich sytuacjach liczą się nie tyle pieniądze, lecz zachowanie pospolitych ludzi, a konkretnie stopień ich zaufania do państwa. Bo niezależnie od tego, czy ktoś lubi pisowski rząd, czy go też nienawidzi, to większość ludzi wierzy temu rządowi. A gdyby teraz rządziło PO, to już mielibyśmy run na banki i sklepy, bo każdy wie, że to lekkoduchy, które na niczym się nie znają.

JB

Data: 2020-03-18 09:08:48
Autor: japanizer
On Thursday, March 19, 2020 at 12:57:59 AM UTC+9, Jacek Bialy wrote:
> [...]

W takich sytuacjach liczą się nie tyle pieniądze, lecz zachowanie pospolitych ludzi, a konkretnie stopień ich zaufania do państwa. Bo niezależnie od tego, czy ktoś lubi pisowski rząd, czy go też nienawidzi, to większość ludzi wierzy temu rządowi. A gdyby teraz rządziło PO, to już mielibyśmy run na banki i sklepy, bo każdy wie, że to lekkoduchy, które na niczym się nie znają.

Przecież był run na sklepy. Przeczysz samemu sobie.

Data: 2020-03-18 10:11:25
Autor: Jacek Bialy
[...]

   -- - Przecież był run na sklepy.

Była lekka panika w zeszłym tygodniu i podczas weekendu, że w poniedziałek sklepy będą puste (jak za komuny :). Za to handlowcy zacierali dłonie, bo dawno nie mieli takiego obrotu!  Teraz jest odreagowanie - półki pełne, a klientów brak.  Natomiast apteki i niektóre małe sklepiki wpuszczają pojedynczo do środka, albo sprzedają wprost na ulicę przez okienko (kolejek nie ma, bo ludzie boją się pozarażać).
Prawdziwy run na sklepy następuje zwykle po runie na banki - gdy przestają wypłacać kasę, to się zaczyna plądrowanie sklepów.

JB

Data: 2020-03-19 07:55:39
Autor: Runt
W dniu 2020-03-18 o 18:11, Jacek Bialy pisze:

Była lekka panika w zeszłym tygodniu i podczas weekendu, że w poniedziałek sklepy będą puste (jak za komuny :).
W lokalnej TV sa przebitki z Polski. Faktycznie, półki uginaja się od papieru toaletowego, w marketach spożywczych nie ma kupujących bo chyba albo nie musza nic kupowac bo porobili zapasy albo nie maja pieniędzy.

W UK też komuna. Lenin z Putinem chichoczą w kułak.

--
Runt

All's well that ends well.

Data: 2020-03-19 06:03:00
Autor: Jacek Bialy
[...]
-- -- -- -- --

Przecież mówiłem, że był jakiś tydzień lekkiej paniki.  Ale wieś pracuje normalnie, jak i przetwórnie w małych miasteczkach.  Do tej pory byliśmy raczej eksporterem żywności, więc ceny mogą nawet spaść.

   -- - W UK też komuna. Lenin z Putinem chichoczą w kułak.

Tego to ja nie wiem, ale myślę, że wasz premier robi duży błąd idąc na 'herd immunity', czyli na czołowe zderzenie z wirusem. Uciekaj stamtąd póki czas.

JB

Data: 2020-03-20 09:32:55
Autor: Runt
W dniu 2020-03-19 o 14:03, Jacek Bialy pisze:
[...]

Ale wzrosły. Jak to wytłumaczysz?

    -- - W UK też komuna. Lenin z Putinem chichoczą w kułak.
Tego to ja nie wiem, ale myślę, że wasz premier

To nie jest mój premier.

robi duży błąd idąc na 'herd immunity',

Takich ma doradców, a i Angole to pajace.

czyli na czołowe zderzenie z wirusem. Uciekaj stamtąd póki czas.

W miasteczku gdzie mamy firme zakazenie jest niewielkie, głownie przez przybyszy z innych miast. Tutaj ludzie sa mądrzejsi bo przewaza ludnosc w wieku >40-50 lat. Mlodziez wyniosla się dawno do wiekszych miast.

--
Runt

All's well that ends well!

Data: 2020-03-19 09:11:01
Autor: u2
W dniu 19.03.2020 o 07:55, Runt pisze:
[...]

gdzie tylko się pojawi szpunt tam nieszczęście:)))))))))

Data: 2020-03-19 06:30:46
Autor: Jacek Bialy
UE przesuwa fundusze z poprzedniego budżetu
W UK też komuna. Lenin z Putinem chichoczą w kułak.

   -- - gdzie tylko się pojawi szpunt tam nieszczęście:)))))))))

A wy ciotka co?  Tankujecie od samego rana? ;))))

JB

Data: 2020-03-20 09:34:10
Autor: Runt
W dniu 2020-03-19 o 14:30, Jacek Bialy pisze:
W UK też komuna. Lenin z Putinem chichoczą w kułak.
    -- - gdzie tylko się pojawi szpunt tam nieszczęście:)))))))))
A wy ciotka co?  Tankujecie od samego rana? ;))))

u2 tom dureń,. siedzi w kf.

--
Runt

All's well that ends well!

Data: 2020-03-18 20:11:48
Autor: z
W dniu 2020-03-18 o 17:08, japanizer@japanizer.org pisze:

Przecież był run na sklepy. Przeczysz samemu sobie.

Ty chyba jeszcze mało widziałeś. Może chociaż obejrzyj jakiś film o epidemii ;-)

Data: 2020-03-19 07:55:34
Autor: Runt
W dniu 2020-03-18 o 16:25, japanizer@japanizer.org pisze:

A wy tam w pisie - ile respiratorów w Moskwie czy w Mińsku ostatnio kupiliście?
Kupili. Wegiel. Ale nie do masek. ;-0
W ogóle jakieś gdziekolwiek kupiliście? Bo chodzą słuchy, że były pilniejsze wydatki, np. na propagandę w TVPiS zarezerwowano 10 mld zł. Prawda li to?

To kłamstwo! TVP pełni misje dziejową! Prawie codziennie pokazuje prezydenta obecnego na froncie walki z chińską zaraza.

Te pieniadze im się należały!

--
Runt

All's well that ends well.

Data: 2020-03-19 09:12:52
Autor: u2
[...]

przeca szpunt w UK i nie ogląda TVP, szpunt teraz robi zarazę na wyspach, gdzie się pojawi szpunt tam zawsze gore, przypadek ? nie sądzę:)))))))))))))

Data: 2020-03-19 07:55:24
Autor: Runt
W dniu 2020-03-18 o 15:09, Jacek Bialy pisze:
[...]

Skąd więc wezmą się te miliardy euro dla Polski? Patrz podpowiedź? ;-)))

[...]

Angole już żałują, że wyszli z Unii.

--
Runt

All's well that ends well.

Data: 2020-03-19 05:41:12
Autor: Jacek Bialy
[...]

A skąd ją to mam wiedzieć?  Osobiście już nie wierzę w jakąkolwiek większą kasę od Unii Europejskiej..  Być może pan premier w to wierzy (albo tylko udaje).

   -- - Patrz podpowiedź? ;-)))
[...]

No właśnie!   Jak to was do niedawna straszyli, jaki to będzie koniec świata, gdy na irlandzkiej granicy staną szlabany i punkty kontroli.  Teraz to wszystko jest wszędzie.
Najbardziej żałują dzisiaj Włosi, że zamiast zamknąć loty do Chin i przystąpić do walki z wirusem, oglądali się na decyzje Unii. Z resztą dla przeciętnych Włochów decyzje włoskiego rządu i lokalnych władz niewiele znaczyły. Zamknięcie szkół potraktowali jak dodatkowe ferie, a kwarantannę mieli zwyczaj spędzać w pubach - to jest właśnie przykład upadku autorytetu państwa, który i nas by czekał pod rządami lekkoduchów z PO.

JB

Data: 2020-03-20 09:29:30
Autor: Runt
W dniu 2020-03-19 o 13:41, Jacek Bialy pisze:

    -- - Angole już żałują, że wyszli z Unii.

No właśnie!   Jak to was do niedawna straszyli, jaki to będzie koniec świata, gdy na irlandzkiej granicy staną szlabany i punkty kontroli.

Prędzej czy później tak będzie.

[...]

Premier Angoli ma na imie BORIS! Proste?

który i nas by czekał pod rządami lekkoduchów z PO.
Przestań opowiadac głupoty. U was zawsze winny Tusk albo Grodzki,
a okazuję się ze kolejny "odpowiedzialny" minister zasyfił ministerstwo.

--
Runt

All's well that ends well!

Data: 2020-03-18 14:30:22
Autor: z
UE przesuwa fundusze z poprzedniego budżetu
Co Ty powiesz.
To nie Szczodrzy Niemcy, Francuzi, Włosi ... DAJĄ nam na Drogi? ;-)

Uświadom sobie że UE w temacie nowych środków nie zrobiła jeszcze nic.

Łaskawie ma pozwolić NASZE te które nam się należą bo przecież płacimy SKŁADKI przekazać na szpitale.

A i jeszcze łaskawie pozwoli NAM wspomagać firmy.

DOBRY PAN.
POBIŁ, OGRABIŁ ale zostawił trochę aby się leczyć u znachora ;-)

Data: 2020-03-18 06:36:38
Autor: japanizer
On Wednesday, March 18, 2020 at 10:30:26 PM UTC+9, z wrote:
[...]

Jest tak jak mówisz:

https://img.wiocha.pl/images/4/b/4bd38ae706dd6e7d6d8ef1545329a7c4.jpg

Data: 2020-03-18 20:03:01
Autor: z
UE przesuwa fundusze z poprzedniego budżetu
Ale opozycja dowiedziała się o tym teraz. Wcześniej nie przeczuwali ZARAZY a wymagają żeby rząd się przygotowywał od listopada ;-)

Data: 2020-03-18 17:32:39
Autor: japanizer
On Thursday, March 19, 2020 at 4:03:49 AM UTC+9, z wrote:
Ale opozycja dowiedziała się o tym teraz. Wcześniej nie przeczuwali ZARAZY a wymagają żeby rząd się przygotowywał od listopada ;-)

Opozycja oczywiście jak zwykle się nie przygotowała:

https://img.wiocha.pl/images/1/9/194827f8177a3d88e269da8de75868b9.jpg

Data: 2020-03-19 07:14:57
Autor: boukun
Użytkownik  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:
[...]

-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- --

POPiS i wszystko jasne. Działania fasadowe.

boukun

Data: 2020-03-19 07:24:05
Autor: Runt
W dniu 2020-03-19 o 01:32, japanizer@japanizer.org pisze:
[...]

Za wszystkie plagi odPOwiada Tusk, a nie fachowcy po 2-tygodniowym kursie ekonomii w Klarysewie.

Wracając do tematu: czy te miliardy euro z UE PiS-owi nie śmierdzą?

--
Runt

All's well that ends well.

Data: 2020-03-19 07:55:43
Autor: Runt
W dniu 2020-03-18 o 20:03, z pisze:
Ale opozycja dowiedziała się o tym teraz. Wcześniej nie przeczuwali ZARAZY a wymagają żeby rząd się przygotowywał od listopada ;-)

Czyli winny Tusk, PO, KOD i :gorszy sort", tak?

--
Runt

All's well that ends well.

Data: 2020-03-19 16:38:03
Autor: z
UE przesuwa fundusze z poprzedniego budżetu
Gdyby przeczuwała/wiedziała o nadchodzącym zagrożeniu to domagała by się pieniędzy na walkę z wirusem.

Ale nie przeczuwała. KROPKA.

Data: 2020-03-18 07:01:04
Autor: Bruno Brunowski
W dniu środa, 18 marca 2020 14:30:26 UTC+1 użytkownik z napisał:
Co Ty powiesz.
To nie Szczodrzy Niemcy, Francuzi, Włosi ... DAJĄ nam na Drogi? ;-)

Ano dają. Więcej z budżetu Unii wypłacamy niż wpłacamy.

--
Bruno

Data: 2020-03-18 08:38:22
Autor: Jacek Bialy
[...]

A ty wierzysz, że ten bilans będzie się utrzymywał?   Tylko skąd?
Brytania odplynęła, Niemcy w kryzysie, a reszta to szkoda gadać...

JB

Data: 2020-03-18 09:07:37
Autor: japanizer
On Thursday, March 19, 2020 at 12:38:24 AM UTC+9, Jacek Bialy wrote:
> [...]

A ty wierzysz, że ten bilans będzie się utrzymywał?   Tylko skąd?
Brytania odplynęła, Niemcy w kryzysie, a reszta to szkoda gadać...

Niemcy w takim kryzysie, że przez ostatnie kilka lat mieli ile, 100 miliardów EUR nadwyżek budżetowych? No to teraz będą mieli z czego wydawać.
Pisiorki przezornie rozdały wygospodarowane przez poprzedników nadwyżki, resztę wzięły na kredyt... po raz kolejny potwierdzając, że Wolak głupi przed szkodą, jak i po szkodzie.

Data: 2020-03-18 09:48:37
Autor: Jacek Bialy
[...]

Ależ oczywiście że mieli - sporo zarabiali na asymetrycznym popycie wywołanym przez eurozonę. Ale ten potencjał się wyczerpał jeszcze przed epidemią.

   -- - No to teraz będą mieli z czego wydawać.

No to będą wydawać na Włochów i Hiszpanów, których przez lata drenowali - jeszcze przed epidemią UE rozważała znaczne przesunięcie strumieni pieniędzy ze wschodu na południe. Teraz dużo gadają o unijnej pomocy w walce z epidemią, ale co mają robić innego, kiedy każdy widzi, że Unia praktycznie nie istnieje?  Tak czy inaczej, kasa pójdzie na południe, a nas tutaj będą czarować..

   -- - Pisiorki przezornie rozdały wygospodarowane przez poprzedników nadwyżki, (...)

Buuuu ha-ha!

"Piniędzy nie ma i nie będzie" - J.W. Rostowski
"Przecież nie zakopaliśmy w ziemi" - D. Tusk

Data: 2020-03-19 07:20:30
Autor: Runt
W dniu 2020-03-18 o 17:48, Jacek Bialy pisze:

"Piniędzy nie ma i nie będzie" - J.W. Rostowski

I bardzo dobrze powiedział. Nie będzie wydawania pieniędzy na nierobów.
"Przecież nie zakopaliśmy w ziemi" - D. Tusk
Za czasów PO inflacja była bliska zeru. Ostatnie 5 lat przerodziła sie w galop. Budowniczy PRL, wybitny ekonomista zenuś twierdził jeszcze niedawno, że taka inflacja jest dobra dla gospodarki. Takich macie geniuszy na tych forach. Fachowcy od kielni.

--
Runt

All's well that ends well.

Data: 2020-03-19 04:12:05
Autor: Jacek Bialy
[...]

A co innego obiecywał..  Bo przecież obiecywał, że będzie się lepiej żyć - wszystkim, że ludzie będą wracać z obcych landów na ojczyzny łono, a na koniec mógł się pochwalić tylko zerową inflacją :-o

JB

Data: 2020-03-19 12:21:40
Autor: Runt
W dniu 2020-03-19 o 12:12, Jacek Bialy pisze:
[...]

I co? Źle co się żyło? Teraz masz lepiej?

że ludzie będą wracać z obcych landów na ojczyzny łono

Pamiętam, jak Duda i chyba Morawiecki nawiedzili UK z prośbą o powrót do kraju. Okazało się, że do k-raju nie wrócił nikt.

a na koniec mógł się pochwalić tylko zerową inflacją :-o

Czym może pochwalić sie PiS? Rozdawnictwem ciężko zarobionych przez innych pieniedzy. Możesz wymienić jakis sukces PiS oprócz tego?

--
Runt

All's well that ends well.

Data: 2020-03-19 09:32:44
Autor: Jacek Bialy
UE przesuwa fundusze z poprzedniego budżetu
a na koniec mógł się pochwalić tylko zerową inflacją :-o

   -- - Czym może pochwalić sie PiS? Rozdawnictwem ciężko zarobionych przez innych pieniedzy.

Przez innych?   Widziałem kiedyś taki niemy film (z Chaplinem zdaje się), gdy złapali złodzieja, który tłumaczył się że nic nie ma. Ktoś go podniósł za nogi głową w dół i wytrzepał z kasy - to było jak na tym filmie :-DD

   -- - Możesz wymienić jakis sukces PiS oprócz tego?

O czym tu gadać?  Są pieniądze, inwestycje, ludzie mają robotę i nie muszą w sklepach kupować na zeszyt.  Postępuje defeudalizacja kraju, rośnie zaufanie do państwa, co w sytuacji obecnej pandemii ma znaczenie kluczowe.

JB

Data: 2020-03-19 19:33:00
Autor: japanizer
On Friday, March 20, 2020 at 1:32:47 AM UTC+9, Jacek Bialy wrote:
> [...]

O czym tu gadać?  Są pieniądze, inwestycje, ludzie mają robotę i nie muszą w sklepach kupować na zeszyt.  Postępuje defeudalizacja kraju, rośnie zaufanie do państwa, co w sytuacji obecnej pandemii ma znaczenie kluczowe.

W każdym roku rządów PiS rośnie korupcja:

https://businessinsider.com.pl/wiadomosci/wskaznik-percepcji-korupcji-2019-polska-spadla-przez-sady/vfbw8x2

  Polska spadła w rankingu dotyczącym korupcji.

  Polska zajęła 41. miejsce w rankingu państw pod kątem postrzeganego poziomu korupcji. Na
  równi z nami oceniono Cypr i Republikę Zielonego Przylądka.. W zeszłym roku zajmowaliśmy
  lepszą pozycję, bo trzydziestą szóstą. Najlepiej w 2019 roku, spośród 180 państw i
  regionów, oceniono Danię i Nową Zelandię. Rośnie bieda:

https://biznes.interia.pl/wiadomosci/news/ponad-2-mln-osob-w-polsce-zyje-w-skrajnym-ubostwie,2641331,4199

  - Co dziwne, w Polsce liczba osób, które żyją w skrajnym ubóstwie, rośnie - mówi agencji
  Newseria Biznes Dorota Jezierska, wiceprezes Federacji Polskich Banków Żywności. - Bieda ma
  twarz osoby starszej.
  Z danych GUS wynika, że liczba osób żyjących w głębokiej biedzie w 2018 roku zwiększyła się
  o 400 tys. A zdrajcy, którzy wódkę pili z esbecją za komuny (np. Jacek Bialy), mącą tak samo jak za komuny.

Data: 2020-03-20 13:04:02
Autor: Jacek Bialy
UE przesuwa fundusze z poprzedniego budżetu
   -- - A zdrajcy, którzy wódkę pili z esbecją za komuny (np. Jacek Bialy),

I zamiast poczęstować japę, ze schodów ją zrzucili...      Buuu ha-ha!

JB

Data: 2020-03-20 16:58:01
Autor: japanizer
On Saturday, March 21, 2020 at 5:04:04 AM UTC+9, Jacek Bialy wrote:
-- - A zdrajcy, którzy wódkę pili z esbecją za komuny (np. Jacek Bialy),

I zamiast poczęstować japę, ze schodów ją zrzucili..      Buuu ha-ha!

Poprawka:

A zdrajcy, którzy wódkę pili z esbecją za komuny (np. kłamca i łgarz Jacek Biały).

A kogo tam ze schodów zrzucaliście z kolegami z esbecji, to prokuratorowi wyjaśnijcie.

Data: 2020-03-23 01:21:58
Autor: Jacek Bialy
[...]

Zamiast poczęstować japę, ze schoddów ją zrzucili.  A wiecie za co?  :-DD

JB

Data: 2020-03-23 01:27:35
Autor: japanizer
On Monday, March 23, 2020 at 5:21:59 PM UTC+9, Jacek Bialy wrote:
> [...]

    -- - A zdrajcy, którzy wódkę pili z esbecją za komuny (...)

Zamiast poczęstować japę, ze schoddów ją zrzucili.  A wiecie za co?  :-DD

Zrzucaliście ludzi ze schodów, p. Jacku Biały, razem z kolegami z esbecji?

PS. wczoraj p. Jacek Biały pochwalił się na innej grupie, że za komuny "nielegalnie handlował deficytowymi produktami" - za przyzwoleniem kolegów z esbecji

Data: 2020-03-23 02:30:56
Autor: Jacek Bialy
[...]

Ależ w żadnym wypadku!  Ja człek spokojny, chociaż... Gdybym był oficerem prowadzącym kłamcy i konfabulanta, jakim jest użytkownik 'japa', to pewnie dostałby takiego kopa, że oknem by wyfrunął!

JB

Data: 2020-03-23 11:05:14
Autor: Runt
W dniu 2020-03-23 o 09:27, japanizer@japanizer.org pisze:

PS. wczoraj p. Jacek Biały pochwalił się na innej grupie, że za komuny "nielegalnie handlował deficytowymi produktami" - za przyzwoleniem kolegów z esbecji

Niebieski (od munduru) ptaszek z niego!

--
Runt

All's well that ends well!

Data: 2020-03-21 09:25:08
Autor: Runt
W dniu 2020-03-20 o 21:04, Jacek Bialy pisze:
    -- - A zdrajcy, którzy wódkę pili z esbecją za komuny (np. Jacek Bialy),

I zamiast poczęstować japę, ze schodów ją zrzucili..      Buuu ha-ha!

Czas na twoją publiczną spowiedź i posypanie łba popiołem agencie Kiszczaka! ;-)

--
Runt

All's well that ends well.

Data: 2020-03-20 09:38:57
Autor: Runt
W dniu 2020-03-19 o 17:32, Jacek Bialy pisze:
a na koniec mógł się pochwalić tylko zerową inflacją :-o

    -- - Czym może pochwalić sie PiS? Rozdawnictwem ciężko zarobionych przez innych pieniedzy.

Przez innych?

Przeciez nie przez Rydzyka!

Widziałem kiedyś taki niemy film (z Chaplinem zdaje się), gdy złapali złodzieja, który tłumaczył się że nic nie ma. Ktoś go podniósł za nogi głową w dół i wytrzepał z kasy - to było jak na tym filmie :-DD

2020 to nie film.

    -- - Możesz wymienić jakis sukces PiS oprócz tego?

O czym tu gadać?  Są pieniądze, inwestycje, ludzie mają robotę i nie muszą w sklepach kupować na zeszyt.

Za PO kupowali?

Postępuje defeudalizacja kraju,

Przykłady.

rośnie zaufanie do państwa,

Nie żartuj.

co w sytuacji obecnej pandemii ma znaczenie kluczowe.

Znajomi mówią że w TV bryluje wyłacznie Duda  kreując się na "Andrzej! Polskę zbaw!". Autor tych słów (Jarosław) zniknął z TVP.

--
Runt

All's well that ends well!

Data: 2020-03-19 16:40:26
Autor: z
W dniu 2020-03-19 o 12:21, Runt pisze:
I co? Źle co się żyło? Teraz masz lepiej?

Ja mam lepiej i moja rodzina. Nie nie zarabiamy jeszcze średniej krajowej i nie mamy wtyczek w urzędach.
Żyje się lepiej pomimo że 500+ dostaję od kilku miesięcy na pierwsze. ;-)

Prawda w oczy KOLE?

Data: 2020-03-20 09:36:29
Autor: Runt
W dniu 2020-03-19 o 16:40, z pisze:
W dniu 2020-03-19 o 12:21, Runt pisze:
I co? Źle co się żyło? Teraz masz lepiej?

Ja mam lepiej i moja rodzina. Nie nie zarabiamy jeszcze średniej krajowej i nie mamy wtyczek w urzędach.

To dobrze czy źle?

Żyje się lepiej pomimo że 500+ dostaję od kilku miesięcy na pierwsze. ;-)

Pieniądze za darmo nie sa rozwiązaniem. Wedka  a nie kosz ryb.

Prawda w oczy KOLE?

Jaka prawda?

--
Runt

All's well that ends well!

Data: 2020-03-18 18:45:41
Autor: 𝓢𝔂𝓵𝓿𝓲𝓸 𝓑𝓪𝓵𝓬𝓸 𝓷𝓮𝓽𝓽𝓲
Am 18.03.20 um 17:07 schrieb japanizer@japanizer.org:
[...]

Slucham, slucham i niezbyt wierze, ale kto wie, bo nie chca (chcemy) sie dodatkowo zadluzac.
Poza tym martwia sie o robotnikow sezonowych, budowlanych, ktorych granica moze zatrzymac. Chca tez sciagac jak najwiecej personelu medycznego. Planuja mimo kryzysu...

--
Wodan akbar und Alaaf Aleikum!

          /\_/\
( o o )
==_Y_==
  `-'

saluto
SB dr angelologii apokryficznej

https://pokazywarka.pl/ibq71l/
  "Andrzej Duda jest erudytą, jemu miód z ust kapie, on ma pyłek kwiatowy na ustach. Doskonale potrafi dobierać słowa bez kartki i natychmiast może mówić godzinami i chyba takiego powinniśmy mieć prezydenta" (król remiz Sławomir Świerzyński)

Data: 2020-03-18 20:05:24
Autor: z
W dniu 2020-03-18 o 15:01, Bruno Brunowski pisze:

Ano dają. Więcej z budżetu Unii wypłacamy niż wpłacamy.

Temu nie zaprzeczam (pewnie z cyferek tak wychodzi).
Zaprzeczam temu że wypłata dla nas to STRATA dla innych państw.

ZAPRZECZYSZ?

UE przesuwa fundusze z poprzedniego budżetu