UE szczuje polskich rolników na Ukrainę?

Data: 2017-06-01 23:17:33
Autor: A. Filip
UE szczuje polskich rolników na Ukrainę?
http://www.rmf24.pl/fakty/swiat/news-ue-wspiera-ukraine-kosztem-polskiego-rolnictwa-przepadly-pos,nId,2400742
UE wspiera Ukrainę kosztem polskiego rolnictwa. Przepadły postulaty Warszawy
Dzisiaj, 1 czerwca (16:59)
Unia Europejska wspiera Ukrainę kosztem polskiego rolnictwa. Już
niedługo polski rynek może zalać ukraińska kukurydza, jęczmień, owies
czy miód. Parlament Europejski zgodził się bowiem na nowe preferencje
handlowe dla Ukrainy, wyłączając z nich jedynie pszenicę, pomidory
przetworzone i mocznik. [...]

--
A. Filip

Data: 2017-06-01 15:09:19
Autor: Zenek Kapelinder
UE szczuje polskich rolników na Ukrainę?
Nazywaj sprawy po imieniu. Unia jest sterowana przez niemcy. Niemcy szczuja rolnikow a nie Unia.

Data: 2017-06-02 10:36:57
Autor: prezydent San Escobar
Zenek Kapelinder <4kogutek44@gmail.com> napisał(-a):

Nazywaj sprawy po imieniu. Unia jest sterowana przez niemcy. Niemcy szczuja rolnikow a nie Unia.

Zenuś Wodzu Wyprany Mózgu Słuchaczu Szkoły Goebbelsa - prawda jest poniżej:

"Z powodu paraliżu, który nastąpił w relacjach między Polską a Unią Europejską,
tracimy swoją pozycję w Brukseli i coraz częściej konkretne pieniądze - podaje
RMF FM. Sytuacja się pogarsza, ponieważ nasi urzędnicy wręcz... boją się latać
do europejskiej "centrali" z obawy przed polskimi decydentami.

- To tak, jakby polska administracja szykowała się do wyjścia z Unii - mówi RMF
FM wysoki rangą przedstawiciel Komisji Europejskiej. Podobnie jest w Radzie UE.
- Przyjeżdżają przestraszeni rządową presją młodzi urzędnicy, którzy odczytują
z kartek stanowisko ministra - przekonuje unijny dyplomata.

Tracimy jednak nie tylko wpływy i pozycję, ale i konkretne pieniądze czy unijne
stanowiska. Polska nie uczestniczy w kluczowych dla przyszłości UE debatach,
niedawno na złe kontakty z naszymi władzami narzekał komisarz ds. rolnictwa
Phil Hogan. Polska lekceważy inicjatywy unijne, a na dodatek nie przedstawia
swoich."

[ Bogdan Lis o Macierewiczu ]

Data: 2017-06-02 13:48:27
Autor: Ciemny Lud
Użytkownik "prezydent San Escobar" <presidento@sanescobar.so> napisał w wiadomości news:or82jcljag3frbnd35v2hhe33ndiago9ca4ax.com...
[...]

Przecież Zenuś któremu łupiez na głowie się już nie trzyma tego i tak nie zrozumie. To PZPR-0wski idiota który przeszedł na nowogrodzka stronę mocy licząc, że pochowają go z honorami jak jego idola W.Jaruzelksiego.

CL

Data: 2017-06-02 06:07:02
Autor: Zenek Kapelinder
UE szczuje polskich rolników na Ukrainę?
Po tobie pizdziak, niemieckim spermkolektorze, innej odpowidzi sie nie spodziewalem.

Data: 2017-06-01 23:36:59
Autor: prezydent San Escobar
"A. Filip" <anfi@buntownik.pl> napisał(-a):

> [...]
> czy miód. Parlament Europejski zgodził się bowiem na nowe preferencje
> handlowe dla Ukrainy, wyłączając z nich jedynie pszenicę, pomidory

Nie słuchają polskich polityków? No dziwne, naprawdę dziwne.

Ps. Ale ja stawiam że nikt z rządu nawet o tym nie wie - to pasuje do ich braku
kompetencji.

[ Bogdan Lis o Macierewiczu ]

Data: 2017-06-02 08:30:27
Autor: Lepudruk
Użytkownik "A. Filip" <anfi@buntownik.pl> napisał w wiadomości
[...]

Zaraz, wg PiS polskie rolnnictwo wspaniale się rozwija. Otwarto nowe rynki
takie jak Etiopia czy Chiny. To, że stamtąd sprowadzamy więcej mocznika, a
nie sprzedajemy pomidorów to szczegół. Wazne, że Adrian był, zrobił z
kacykami wsi "ronsia-ronsia" i jest sukces! Skoro tak to po cholerę UE ma
wspierać PRL-pis skoro idzie tak dobrze? Temat który wymyśliłeś jest
idiotyczny. To nie UE szczuje polskich chłopów na Ukrainę tylko Niemce! I
nie polskich chłopów tylko wkurwia PiS ;-))))

--
Lepudruk

UE szczuje polskich rolników na Ukrainę?